Ik vind het een valide punt dat je zegt dat het voor managers leuker wordt (en blijft) wanneer een speler ook wat wedstrijden in het U21 kan spelen. Niet alleen is dit beperkt van waarde voor zijn ervaring, ook voor de financiën van het team is het een (minimale) verhoging van inkomsten. Ik heb dat zelf ervaren en terwijl ik nog niet lang genoeg speel om een NT speler te hebben, heb ik er wel al een in het U21 gehad. Zijn potientieel was helaas de beperkende factor.
Wel denk ik dat de spelers met een potentieel lager dan MVP optimaal gebruikt kunnen worden voor het U21. Echter, voor veel ervaren spelers is dit niet interessant genoeg, vanwege de beperkte lange termijn pluspunten. Hoe kijk jij hier tegenaan Kalebam? Denk je hier -linksom of rechtsom- verbetering in te kunnen maken? Zo ja, hoe?
Ook van Jeroen ben ik benieuwd hoe hij dit voor zich ziet voor de aankomende periode.
Daarnaast @Kalebam & Jeroen: wat denken jullie met het materiaal dat dit seizoen en volgend seizoen beschikbaar is te kunnen bereiken?