Hola Sergi!
Tot i que potser no sigui el millor moment per obrir aquest fil ja que el Fòrum està mogudet amb el tema català (
), he de dir que estic molt content d'aquesta iniciativa, ja que em recorda al BB de fa molts anys, on cada dia s'escrivien molts missatges al Fòrum i hi havia un gran ambient.
De fet, fa anys, vaig iniciar la Copa Catalunya, seguint el que van fer els nostres amics gallegs prèviament:
(16972.1)Per cert, per totes aquelles persones que parlin Català però no saben on és el Fòrum d'aquest idioma (tant sols existeix el d'Ajuda, ja que el general és només pels païssos de BB), els hi deixo un enllaç per aquí, per veure si entre tots ho anem rebifant!
(318711.1)Sobre el tema d'aquest fil, jo sóc en Gerard, de Súria i fa, literalment, mitja vida que jugo a BB, per tant les he vist de tots colors.
Sempre molt vinculat amb el joc, a nivell de traduccions i seleccions (tant u21 com Absoluta) de diferents païssos, destaco per ser un mànager pèssim amb el meu equip i que cada temporada que passa, gaudeixo més de l'entrenament i menys de la competició.
El millor que té aquest joc son les amistats que s'hi van fent i les quedades que s'han realitzat. Si no em falla la memòria he participat en una de Madrid i 3 de Barcelona. Aviat tocarà fer-ne una altre!