Inte ens en säsongstråd fick min misslyckade säsong 62 så skapar istället en tråd för säsong 63 fastän jag inte ens ska delta i serien och passar samtidigt på att gratulera nya dominanten Vattjom Vatos till en ny titel. Kan behövas en comeback från Dargenis Kazenas för att kunna stoppa Vatos. Alltjämt en av mina höjdpunkter i Buzzerbeater när Dargenis drog till med 67 poäng och sänkte Vatos i Playoff semi i III.1. säsong 7. Vet inte om Vatos ännu på allvar återhämtat sig från den matchen
Efter en totalt misslyckad säsong som innebar respass från SBBL så får man sitt förstaval i draften men är så sjukt usel draft så finns ett en enda 5-5 bland 18-åringar och endast två 5-stjärniga över huvud taget. Aldrig varit med om så uselt urval av 18-åringar. Om jag fattat det rätt så är gränsen för 5-stjärniga högre så 4-stjärniga kan vara lika bra som 5-stjärnig förr. Den av dessa två som var 5-4 visar sig vara perennial vilket är för uselt för att man ska känna att det var belöning för att ha åkt ut ur serien. Dock inte illa med 58 i total skills men blir ändå som bäst en bra rotationsspelare i SBBL så får se om jag får några kaffepengar när jag säljer då jag redan har tre bättre talanger. Börjar dock lessna på att ens träna HoF då de efter en himla massa säsonger ändå inte blir värd mycket till pengar så bättre strategi sannolikt att helt lägga ned träningen och istället köpa färdiga produkter och spara en massa pengar i scouting och tränare ...
Lycka till önskar jag de som deltar i SBBL så ska jag göra mitt bästa på lägre nivå och förhoppningsvis snart ta mig tillbaka med nya krafter.