BuzzerBeater Forums

BB Andorra > Alguna cosa està passant a BB-Andorra...

Alguna cosa està passant a BB-Andorra...

Set priority
Show messages by
This Post:
11
324275.1
Date: 6/18/2024 8:19:48 AM
Súria Lakers
IV.15
Overall Posts Rated:
32933293
Second Team:
Súria Lakers II
... i no és precisament agradable.



Hola a tothom qui estigui llegint!

No sé ben bé per on començar, així que aniré posant tot allò que em vagi venint i amb sort, quedarà una mica estructurat.

A les eleccions de la temporada 64 ja vam tenir alguna cosa estranya amb les votacions, que se sortia del previst (va guanyar l'únic candidat que no parla Català...) i que després de moltes queixes en ferm, es va decidir que no havia passat res il·legal i que la causa d'aquests resultats era el símbol d'exclamació (!) que havia aparegut a tots els usuaris del país durant es eleccions, i que això va fer que es votés al candidat israelí, ja que era el que tenia el Ranking més alt entre els candidats.

Gairebé una temporada més tard i després de molt lluitar, vam acabar recuperant (i no ho dic només per mi, sino pels Andorrans que veu ajudar amb el vostre vot negatiu de popularitat) la Selecció Sots21 a través de la manera més "ridícula" possible, un % inferior al 25% en la popularitat del seleccionador. Increíblement es va necessitar la col·laboració de 13 dels 17 mànagers d'Andorra, tot i que el seleccionador, tant sols havia guanyat 1 partit amb la millor plantilla que hagi vist jo que tenia Andorra sots21 de la història, fent un espectacle lamentable en quant a gestió de l'entusiasme.


Doncs ara que això ja ho teníem superat, ha tornat a passar amb les eleccions a l'Absoluta, on ha guanyat un candidat que:

1) No parla Català.
2) Ja ha sigut seleccionador i té el pitjor rècord de la història (3 victòries per 24 derrotes).
3) No entrena adeqüadament jugadors andorrans tot i comprar-ne a grapats.

Bé, és molt curiós, la veritat...

Ha guanyat per sobre de l'antic seleccionador, un català que està volcat amb Andorra, que a més és "treballador" del joc com a traductor i que en les 4 temporades que ha estat al capdavant de l'equip, no ha tingut ni un cop més derrotes que victòries!
Ha guanyat per sobre d'un mànager Andorrà, que està demostrant entrenar jugadors i sent partícep activament de BB-Andorra.

Puc entendre que els mànagers Andorrans estiguin relativament desinteressats en les seleccions en la seva majoria, però això no treu que sempre que jo els he demanat entrenar X jugador o Y habilitat, han respost i ajudat amb tot allò que han pogut, inclús fent esforços grans!

Hi han altres coses que em semblen curioses, però les normes del joc, em prohibeixen parlar d'alguns temes pel Fòrum, així que si algú vol més informació, que m'escrigui un BB-Mail amb el seu correu i li compartiré un pdf en el que vaig estar treballant per enviar-lo als GMs.


Estic molt a favor dels mànagers que volen entrenar i aportar per BB-Andorra. Per això no cal ser dels Pirineus, com el company grec kkretziki, jo mateix que estic a la lliga Espanyola o molts altres mànagers que desinteresadament dediquen un temps i esforç als andorrans.
M'agradaria poder dir que l'ats19, el mànager que ha "guanyat" les eleccions, també forma part d'aquest grup, però l'experiència que he tingut amb ell ha estat sempre molt dolenta, amb missatges (privats i pel Fòrum) plens de faltes de respecte i mala educació, mals entrenaments dels seus jugadors (i no parlo d'entrenar una cosa que li beneficiï més al seu equip, sino de jugadors que es queden sense jugar, d'altres que juguen en posicions que no toquen o d'altres que entrenen amb 8 o 9 jugadors més, fent molt menys efectiu el desenvolupament dels jugadors) i uns resultats, a la vista, pèssims.


Sigui com sigui, en temps difícils és més important que mai entrenar bé i ajudar Andorra.

PKT desde la Temporada 4



Para ver la imagen en mayor tamaño:
(https://i.postimg.cc/mDhxMLDX/e3700169252f336ab3c187ad4773...)
This Post:
11
324275.2 in reply to 324275.1
Date: 6/20/2024 12:05:26 PM
Iluro Sport
IV.8
Overall Posts Rated:
106106
Second Team:
Iluro Scout
Gràcies per la part que em toca del teu post, Gerard.

A vegades a la vida cal dir allò de "és el que hi ha". Això és un joc i aquestes coses de vegades passen.

La sort és que, a diferència de la sub21, tirar per terra la feina feta no és tan senzill ni tan ràpid, ja que molts jugadors ja estan fets. Cal veure si acompanyen les victòries o no...

This Post:
11
324275.3 in reply to 324275.2
Date: 6/20/2024 12:17:30 PM
Súria Lakers
IV.15
Overall Posts Rated:
32933293
Second Team:
Súria Lakers II
Si, caldrà esperar i veure com es fan les coses, ja que ahir rellegia algunes de les seves intervencions en els Fòrums Andorrans i feia una mica de vergonya, tenint en compte el seu historial.

Abraçada forta.

A la sub21 t'hi esperem amb els braços ben oberts.

PKT desde la Temporada 4



Para ver la imagen en mayor tamaño:
(https://i.postimg.cc/mDhxMLDX/e3700169252f336ab3c187ad4773...)
This Post:
00
324275.4 in reply to 324275.3
Date: 6/21/2024 1:36:21 PM
Floriondos Team
IV.44
Overall Posts Rated:
11341134
Nois, els mànagers andorrans no poden votar en contra, com van fer amb l'altre pallús?

Cal que m'obri 20 amb comptes nous amb VPN per votar en contra???

XDDDD

This Post:
11
324275.5 in reply to 324275.4
Date: 6/21/2024 1:50:35 PM
Súria Lakers
IV.15
Overall Posts Rated:
32933293
Second Team:
Súria Lakers II
Si, i tant que poden tornar a votar en contra i fer-lo fora!

PKT desde la Temporada 4



Para ver la imagen en mayor tamaño:
(https://i.postimg.cc/mDhxMLDX/e3700169252f336ab3c187ad4773...)