balen als een stekker.
eigenlijk ongelooflijk toch?
jongens jonges, het zit ook nooit eens mee.
nze PF speelt weerom de pannen van het dak. We hadden onze aanval gefocust op Rodendo, en Rodendo viel zwaar tegen. Voorspelbaar? Ik dacht van niet!
Op de buzzer kijlen ze daar dan nog eens eventjes een 3 punter binnen en game over weeral.
De ratings zijn verdeeld, in het ene was Eesti beter, in het andere wij, de wedstrijd kon dus weer alle kanten op. Volgens de spelersratings hebben onze spelers wel beter gepresteerd, maar toch moest de munt weer aan de verkeerde kant vallen.
Betalen we hier nog altijd de prijs van onze eerste NT manager, of hebben we gewoon pech?
Neen, ik denk dat onze tegenstanders net dat tikkeltje ervaring meer hebben.
Uiteindelijk denk ik niet dat we ergens echt een fout hebben gemaakt, ook niet tegen Italië, al lijkt het voor sommigen van wel, het was zoals we gepland hadden. We zijn ook nooit echt afgestraft geweest, dus op zich hebben we toch wel wat gepresteerd, alleen is er geen verloning van de prestaties gekomen.
Ik denk dat we ons geen illusies meer hoeven te maken, we gaan er niet meer komen. Mij lijkt het nu best om eens wat te gaan experimenteren, en alzo wat ervaring opdoen naar volgend seizoen toe. De focus volledig op volgend seizoen leggen, en dan zullen de verloningen er met vertraging nog wel aankomen....
They are not your friends; they dispise you. I am the only one you can count on. Trust me.