BuzzerBeater Forums

BB België > [NT] Eesti vs. België

[NT] Eesti vs. België

Set priority
Show messages by
This Post:
00
34575.1
Date: 6/5/2008 2:39:18 AM
Overall Posts Rated:
00
Maandag is weer de volgende wedstrijd voor Belgie wat denken jullie ervan en waar kunnen we Eesti op pakken?

This Post:
00
34575.2 in reply to 34575.1
Date: 6/5/2008 5:07:04 AM
Overall Posts Rated:
00
Bedankt voor hem te openen maar in het vervolg zal ik het wel doen hoor, ik was het trouwens net van plan ;-)

Estland heeft tot nu toe 2 wedstrijden gespeeld waarvan ze er 1 gewonnen hebben. Wij hebben zoals jullie weten 0/3... Wij hebben nog 3 wedstrijden te spelen, doel is dus een 3/3 halen zodat we toch goed afsluiten.

Wanneer we de ploeg van Estland bekijken zien we dat ze vorig seizoen niet veel verloren hebben, wat hen op papier al sterker maakt dan ons.

Tactiek ligt nog zeker niet vast, daar moet ik het nog over hebben met Lord of Doom, omdat ik twijfel tussen 2 compleet verschillende tactieken.

Meer info volgt nog.

This Post:
00
34575.3 in reply to 34575.2
Date: 6/5/2008 6:20:37 AM
Overall Posts Rated:
00
OK

Als ik naar Estland van dit seizoen kijk een ploeg met enkel outside drijging inside aanval is maar zwak. Ze zullen volgens mij weer motion spelen. Ze hebben 1 keer in een oefenmatch inside gespeeld en de ratings villen zwaar tegen.

Verdedigend zijn ze zowel in als outside vrij sterk maar aan onze match tegen rusland te zien is onze outside aanval sterk genoeg.

Op het vlak van rebound is de ploeg maar matig en we zouden dus moeten zorgen dat ze zo weinig mogelijk aanvallende rebounds krijgen en misschien de snelheid van onszelf verhogen enzo zelf meer aanvallende rebounds nemen.

Succes ermee en hopelijk onze eerste overwinning

From: jonsy
This Post:
00
34575.4 in reply to 34575.3
Date: 6/5/2008 4:04:18 PM
Overall Posts Rated:
00
ik ga niet al te veel tactisch advies geve ken er wss ook ni veel van :p
maar estland heeft een zeer jong team met toch wel wat goede spelers maar ik denk dat ze wel te pakke zijn (we hebbe ook geen andere keus dan te winne )
dus succes ermee ! en hopelijk hebbe we het geluk is aan onze zijde en kunne we nog eens winne ik hoop er in ieder geval al op :)

This Post:
00
34575.5 in reply to 34575.4
Date: 6/9/2008 3:15:22 PM
Overall Posts Rated:
9696
balen als een stekker.

eigenlijk ongelooflijk toch?

jongens jonges, het zit ook nooit eens mee.

nze PF speelt weerom de pannen van het dak. We hadden onze aanval gefocust op Rodendo, en Rodendo viel zwaar tegen. Voorspelbaar? Ik dacht van niet!
Op de buzzer kijlen ze daar dan nog eens eventjes een 3 punter binnen en game over weeral.

De ratings zijn verdeeld, in het ene was Eesti beter, in het andere wij, de wedstrijd kon dus weer alle kanten op. Volgens de spelersratings hebben onze spelers wel beter gepresteerd, maar toch moest de munt weer aan de verkeerde kant vallen.
Betalen we hier nog altijd de prijs van onze eerste NT manager, of hebben we gewoon pech?
Neen, ik denk dat onze tegenstanders net dat tikkeltje ervaring meer hebben.

Uiteindelijk denk ik niet dat we ergens echt een fout hebben gemaakt, ook niet tegen Italië, al lijkt het voor sommigen van wel, het was zoals we gepland hadden. We zijn ook nooit echt afgestraft geweest, dus op zich hebben we toch wel wat gepresteerd, alleen is er geen verloning van de prestaties gekomen.

Ik denk dat we ons geen illusies meer hoeven te maken, we gaan er niet meer komen. Mij lijkt het nu best om eens wat te gaan experimenteren, en alzo wat ervaring opdoen naar volgend seizoen toe. De focus volledig op volgend seizoen leggen, en dan zullen de verloningen er met vertraging nog wel aankomen....

They are not your friends; they dispise you. I am the only one you can count on. Trust me.
This Post:
00
34575.6 in reply to 34575.5
Date: 6/10/2008 2:27:36 AM
Overall Posts Rated:
00
ja heel jammer tactisch vrij verassend uit de hoek gekomen en zoals je al zei redondo viel zwaar tegen deze wedstrijd. Maar op naar volgend seizoen de spelers nu wat ervaring op laten doen en scouten naar nieuwe spelers( als er die zijn)

Enige wat mij opvalt is dat onze rebound rating hoger is maar dat zich dat niet echt vertaald heeft in het aantal rebounds en dat zij toch vrij veel aanvallende rebounds nemen, komt dit door de 3-2 zone? ( zie dit niet als kritiek)

Denk ook dat de 26min van Celie wat weinig is en toch een deel van het scorende vermogen weg neemt door zijn foutenlast.

succes voor de volgende wedstrijd

This Post:
00
34575.7 in reply to 34575.6
Date: 6/10/2008 3:30:32 AM
Overall Posts Rated:
11
ze hebben het verschil gemaakt op de vrijworpen, want uiteindelijk troffen wij tijdens de match wel 4keer meer raak op minder shotpogingen. Onze spelers zijn wat te fysiek :(

Last edited by Cedric at 6/10/2008 3:31:25 AM

This Post:
00
34575.8 in reply to 34575.6
Date: 6/10/2008 4:04:47 AM
Overall Posts Rated:
9696
Enige wat mij opvalt is dat onze rebound rating hoger is maar dat zich dat niet echt vertaald heeft in het aantal rebounds en dat zij toch vrij veel aanvallende rebounds nemen, komt dit door de 3-2 zone? ( zie dit niet als kritiek)

klopt. Met 2-3 belet je meer aanvallende rebounds.

They are not your friends; they dispise you. I am the only one you can count on. Trust me.
This Post:
00
34575.9 in reply to 34575.7
Date: 6/10/2008 4:07:11 AM
Overall Posts Rated:
9696
mja, ik blijf dan ook benadrukken dat freetrows heel belangrijk zijn.
Sinds de laatste verandering aan de wedstrijdverwerker opteer ik voor minimum respectabel, liever nog sterk voor deze skill...
Misschien moeten we daar een strikte eis van maken voor toekomstig toe te voegen spelers?

This Post:
00
34575.10 in reply to 34575.9
Date: 6/10/2008 5:26:21 AM
Overall Posts Rated:
00
jah, veel meer pech moet er niet komen ... :s

nuja, nu best eens wat experimentjes doen hé ! :)

edit: en vrijworpen vind ook ik belanrgijk, mijn team is daar op voorzien en dat geeft toch een extra zekerheid !

Last edited by Bolleke at 6/10/2008 5:27:00 AM

This Post:
00
34575.11 in reply to 34575.9
Date: 6/10/2008 5:49:16 AM
Overall Posts Rated:
506506
Hadden jullie geen wissel PG opgesteld of is dit een foutje in de boxscore?

Ik zie namelijk jullie basis PG met 34 minuten en dan missen er nog 14 minuten op de PG positie. Ik zie wel 3 SFs en 3 SGs staan die samen die 14 extra minuten verdelen, maar het lijkt me dat die backups waren bij de SF en SG als ze zo in de boxscore staan?

Verder kan je weinig anders zeggen dan wederom pech, jullie team is denk ik gewoon nog net niet goed genoeg.

Belachelijk dat jullie de laatste 3 wedstrijden verliezen en in die wedstrijden totaal maar 11 punten minder hebben gemaakt dan je tegenstander. Bijna dichter bij elkaar kan het niet liggen.