Ser att det dykt upp någa andra som kandiderar. Vore kul att få veta vad ni har för tankarom hur landslaget ska spelas osv.
lika bra att rösta på dig, då de verkar som du "oövervinneligt" har mest erfarenhet...
det har spelats två säsonger...hur var de två första, var de likadana...eller har de skett många ändringar?
Haha.. oövervinnerlig är ett starkt ord :-) Jag lever förstås högt påa tt jag var med från ruta 1 om än inte så djupt engagerad i mitt lag då. Eftersom svenska ligan länge legat på bara ca 30 lag så är min bedrift i sig inte så enrom även om jag förstås snappat upp ett och annat nyttigt om taktiker mm.
Förändring har skett emn det mesta är sig lik i form av hur taktiker fungerar, hur spelare presterar osv.
Jag tror Sverige kommer ha det tufft på den internationella arenan eftersom väldigt få (fram till nu) har tränat våra svenska killar seriöst. Länder som USA och Italien som ganska tidigt hade tusentals aktiva lag är ett par steg före. Vi ska därför ha rimliga förväntninngar, oavsett vem som blir förbundskapten, men med bra scouting och träning på de nyckelspelare vi kan hitta så ska vi väl kunna klara oss hyfsat. Gäller att se var vi har våra starka sidor i den framtida landslagstruppen och sen anpassa taktiken utifrån detta, oavsett om det blir poängrika matcher elelr tillknäppta.
håller med om de, inte så lätt att kunna prestera så bra, elelr hoppas på de iaf.
Jag tycker som du, tror du skrev de, att vi måste satsa på framtiden, kanske nästa års killar....alltså de som kommer bli bättre med tiden så man nån gång kommer få bra lirare....
Jag komemr nog fortsätta vara grymt aktiv, skulle gärna vilja vara med som en förtroenderoll, eller ta på mig lite ansvar, hjälpa att scouta osv...om det skulle behövas. Takitker är man i blodet, sen så vill man sträva efter vinst och framgång, lång- och kortsiktig...
hur tror du de ser ut? du borde leda elelr?