BuzzerBeater Forums

BB Nederland > National Team Debate Thread

National Team Debate Thread (thread closed)

Set priority
Show messages by
This Post:
00
3478.2 in reply to 3478.1
Date: 10/27/2007 10:18:07 AM
Overall Posts Rated:
00
Eerlijk gezegd ben ik niet erg overtuigd van jullie speeches.. vertel is wat meer over dit spel de taktieken die je denkt te zullen gebruiken, hoe je het beste team wil maken, wat de doelstelling is, over je taktische kennis over dit spel dus zeg maar in plaats van over je zelf. Mijn vraag-> Wat denk je dat momenteel het belangrijkst is om
goed te presteren als nationaal team (denk aan spelers etc)

mvg

This Post:
00
3478.3 in reply to 3478.2
Date: 10/28/2007 10:09:39 AM
Overall Posts Rated:
00
Volgens mij vinden onze mogenlijke kandidaat bondscoaches de weg naar het forum niet meer :)

This Post:
00
3478.4 in reply to 3478.3
Date: 10/28/2007 12:39:20 PM
Overall Posts Rated:
22
LOL; een dag eerder heb je gepost en je conclusie is er al. ;p

Maar goede vraag; aangezien het Nationale Team net in BB is opgestart. Is er er niet veel te zeggen nu. Ik heb met name een zwak voor een strategie die de San Antonio Spurs heeft gehanteerd in 97-98. De Twin Towers waren echt moeilijk te verslaan en mocht het onder de basket te zwaar zijn in situaties werd er verrast door 3-punters.

De vraag is of we zulke spelers in Nederland al hebben zitten; en dan bedoel ik niet in REAL_LIFE maar in BB database...;p

De moeilijkste tegenstanders lijkt me Portugal en zeker Spanje. Aangezien zij al een flink aantal users hebben. LEES aantal users is ook een flink aantal spelers bij BB die specifiek training hebben gekregen...

Maar gaan voor de eerste plaats in de rankings lijkt me wel een haalbare ambitie!

yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."
This Post:
00
3478.5 in reply to 3478.4
Date: 10/28/2007 2:07:21 PM
Overall Posts Rated:
00
Dat komt omdat ik vind dat je als je bondscoach wilt worden toch vaak online zult moeten zijn en zeker in de weekenden maar goed misschien heb ik inderdaad iets te vroeg geconcludeert dat niemand antwoordde. Maar in afwachting van de antwoorden van je concurrenten wil ik graag nog wat antwoorden beantwoord zien worden:

1 Waarom denk je dat je een betere bc zal zijn dan je concurrenten?
2. Denk je dat je goed genoeg ben om de klus in je eentje te klaren of denk je ook na over hulp?
3. waarom heb je in je speech niks vermeld over taktieken etc maar heb je nu wel gelijk je antwoord klaar?
4. Hoe gaat je contact met de andere gebruikers zijn? Ben je actief (op het forum) ga je wedstrijden toe lichten of zul je enkel de taktieken doorgeven of enkel de taktieken instellen?
5. Je doelstelling is eerste worden he maar als je dit afweegt tegen useraantallen van andere landen (waaronder ook Italy ) vind je dit dan niet een beetj veel van het goed?

1,2,4 is voor allemaal 2,5 zie ik graag beantwoord door Rijswijker

This Post:
00
3478.6 in reply to 3478.5
Date: 10/28/2007 2:20:43 PM
Overall Posts Rated:
22
Ben zeker mee eens dat je regelmatig online moet zijn en ook kontakt onderhoudt met je medefannaten! Zeker in nederland zijn er 16 miljoen bondscoaches!! Maar uiteindelijk beslist de bondcoach. Vaak online zijn; gaat het voor mij wel worden; vrees ik. Ben ook gelijk maar supporter geworden.

2. Ik denk na over hulp; kandidaten kunnen zich tegen die tijd aanmelden. En zal ook een forum starten over hoe het volk denkt over de te volgen strategie.

5. als je vandaag hebt gekeken dan zie je dat gelukkig Italie in een andere poule zit...;p En gekeken naar onze poule denk ik dat het haalbaar is....

MVG,

Rijswijker

yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."
This Post:
00
3478.7 in reply to 3478.6
Date: 10/28/2007 2:33:43 PM
Overall Posts Rated:
00
Bedankt voor het antwoord ik vind dat je de vragen zeer goed hebt beantwoord alleen op 5 verschil ik van mening ;)

5. Vind ik heel kort door de bocht zeker als je voor langere tijd nummer 1 wil blijven

This Post:
00
3478.8 in reply to 3478.7
Date: 10/29/2007 12:25:53 AM
Overall Posts Rated:
506506
Zo te zien is Rijswijker de enige serieus kandidaat aangezien de rest niet antwoord.

Dat is makkelijk stemmen dan

This Post:
00
3478.9 in reply to 3478.8
Date: 10/29/2007 8:19:06 AM
Overall Posts Rated:
00
Inderdaad maar volgens rijswijker moeten we niet zo snel oordelen ;)

This Post:
00
3478.10 in reply to 3478.9
Date: 10/29/2007 8:51:50 AM
Overall Posts Rated:
22
Lol, ik bedoelde daar allen mezelf mee. Hoe de ander zich gedragen, kan ik niet voor me in rekening brengen niet? ;p

Ik wil de job zeer serieus nemen en heb zitten nadenken. Als we echt Nederland op de kaart willen brengen zal ik zeker de geselecteerde spelers vragen door te gaan trainen op hun key skills. Dus ik zal de spelers vragen bij hun club te gaan trainen op hun key skills willen ze hun positie willen behouden. Op deze manier groeit het nationale team op de gestaag juiste manier.....

This Post:
00
3478.11 in reply to 3478.10
Date: 10/29/2007 3:40:47 PM
Overall Posts Rated:
11
Als je de BC wordt wil ik wel meehelpen denken. ;)