BuzzerBeater Forums

BB Danmark > Landsholdstaler

Landsholdstaler (thread closed)

Set priority
Show messages by
This Post:
00
3540.2 in reply to 3540.1
Date: 10/24/2007 6:07:28 PM
Overall Posts Rated:
00
Flere der stiller op til posten men ingen der vil holde valgtale ?

This Post:
00
3540.3 in reply to 3540.2
Date: 10/24/2007 10:07:01 PM
Overall Posts Rated:
1010
Mit kandidatur som landstræner.

Min baggrund som kandidat er, at jeg har en ganske kort BB-træner erfaring. Jeg er dog i besiddelse af en ret lang og rimelig succesfuld trænererfaring indenfor fodbold.

Mine visioner for landsholdet er:

Sportslige mål:
Jeg forventer mig, at Danmark kan begå sig på samme niveau som Sverige og Norge. Dette vil formentlig ikke ske lige med det samme, da den danske liga er helt ny, og der ikke er så stort et spillerudvalg – og ej heller så mange aktive hold. Målet er at vi i løbet af de to første sæsoner nærmer os dette niveau.

Udvikling af spillere i den danske liga:
Jeg vil naturligvis altid stille stærkeste hold, men vil såfremt der skal vælges mellem en spiller i en dansk klub og en i en udenlandsk klub vælge de danske spillere for at kunne give værdifuld erfaring til disse og dermed medvirke til en generel styrkelse af den danske liga. Dette forudsætter at spiller er på nogenlunde samme niveau. Dette vil samtidig også give trænere et incitament til at træne de skills, som vil kræves på landsholdet.

Udvikling af den danske liga:
Der vil blive lagt op til en åben debat på landsholdets forum, hvor al konstruktiv kritik er velkommen.

Farming teams:
Der vil i nogen omfang blive lagt vægt på at landsholdet ikke er sammensat at spillere fra faming teams, da dette på længere sigt vil være ganske skadeligt for udviklingen i den danske liga.

Godt valg.

Blacksword

This Post:
00
3540.4 in reply to 3540.2
Date: 10/26/2007 4:30:06 PM
Overall Posts Rated:
00
Jeg vil gerne holde valgtale! Det her spil har virkelig fanget mig og det ville være den største ære at være landstræner! Jeg bruger en halv time på spillet hver dag som træner for Hjørring Bulldogs. Holdet ligger i den bedste række og jeg håber i vil stemme på mig! På forhånd tak Anders

From: dllu

This Post:
00
3540.5 in reply to 3540.4
Date: 10/27/2007 2:03:21 PM
Overall Posts Rated:
00
Nu er det jo et relativt nyt spil, og jeg er også ny, så jeg kan i sagens natur ikke tilbyde den store erfaring, kun entusiasme, glæde for spillet og gåpåmod.

Hvis jeg bliver valgt, vil jeg derfor også lytte til alle de gode råd jeg måtte få. Jeg vil selvfølgelig prøve at udtage de absolut bedste spillere på hver position. I begyndelsen kan vi nok ikke forvente de store resultater, før de bedste danske spillere bliver trænet op. Som udgangspunkt vil jeg foretrække spillere i danske klubber, men det kommer jo nok helt af sig selv. Da den danske liga er helt ny, er det vel begrænset hvor mange danske spillere der er noget værd for udenlandske topklubber...

From: Pardi
This Post:
00
3540.6 in reply to 3540.1
Date: 10/31/2007 6:38:21 PM
Overall Posts Rated:
00
jeg ønsker Danmark vinder!!!!!!

en ting til er også fra Hattrick og har vundet den danske superliga:D

This Post:
00
3540.7 in reply to 3540.6
Date: 11/9/2007 9:14:06 AM
Overall Posts Rated:
00
tillykke med det. håber du nød berømmelsen lige til du vågnede ;)