BuzzerBeater Forums

BB België > Kwetsuren?

Kwetsuren?

Set priority
Show messages by
This Post:
00
38477.1
Date: 7/9/2008 5:18:59 AM
boes
BBBL
Overall Posts Rated:
22
Welke factoren zijn van invloed bij het oplopen van kwetsuren of liever in het voorkomen van kwetsuren?
Ik denk bv aan slechte conditie of spelen met blik naar binnen.
Vier kwetsuren tot nu toe in de lopende competitie is mij van het goede te veel :(

This Post:
00
38477.2 in reply to 38477.1
Date: 7/9/2008 4:02:37 PM
Overall Posts Rated:
9696
vooreerst wens ik u erop te wijzen dat we een helpforum hebben om vragen te stellen. Gelieve volgende keer u daar te begeven. ;)

Toch even hier atwoorden op uw vraag:
de dokter

de dokter kan kwetsuren helpen voorkomen, en als er toch een kwetsure optreedt, dan kan die ervoor zorgen dat de geneestijd minder lang duurt (bvb een speler die normaal 4 weken out zou zijn, kan met een hogere level dokter 3 of 2 of bvb 1 week out zijn).

Verwacht echter geen wonderen! Ik heb persoonlijk en heel lage level dokter, en ik heb gehoord van mensen met een hogere level dat ze toch nog (frequent) kwetsuren hebben. Ik kan niet zeggen dat ik gemerkt heb dat ik meer kwetsuren heb dan andere ploegen met beter betaalde dokters.

Persoonlijk denk ik dat kwetsuren eerder een vorm van geluk of ongeluk is. Heb je dan toch een hogere level dokter kan dat je ietsje helpen, maar die kosten (veel) geld. Ieder moet persoonlijk uitmaken of ze dit geld ervoor over hebben.

They are not your friends; they dispise you. I am the only one you can count on. Trust me.
This Post:
00
38477.3 in reply to 38477.2
Date: 7/11/2008 5:07:48 AM
boes
BBBL
Overall Posts Rated:
22
wel gisteren in een friendly weer een kwetsuur van 2 weken opgelopen :(
Ik heb een dokter niveau 3 en dit is nu al mijn 5de kwetsuur dit seizoen^^

Om mijn risico te minimaliseren speel ik veel TIE maar dat is waarschijnlijk dus ook al niet van invloed.
ik vind het jammer dat het alleen maar op random zou zijn terwijl er met TIE conditie etc toch wel een logische correlatie is

This Post:
00
38477.4 in reply to 38477.3
Date: 7/11/2008 9:40:42 AM
Overall Posts Rated:
9696
mja. Ik kan er ook weinig pijlen op trekken, en de BBs zullen het niet willen prijs geven he
:)

They are not your friends; they dispise you. I am the only one you can count on. Trust me.