BuzzerBeater Forums

BB Norge > Trist sorti ...

Trist sorti ...

Set priority
Show messages by
From: Milly
This Post:
00
49767.1
Date: 9/11/2008 5:30:04 PM
Overall Posts Rated:
4646
Er ikke Bromstad Bricks et godt lag?
I møtet med VIF i kveld gikk Bromstad Bricks på et knalltap. Vi som har fulgt med laget i det siste, og trodd dem på deres ord om at de skulle hedre det nye banneret ved å bringe laget helt til finalen, så hvordan de slet mot et godt organisert VIF. "Stakkars gutter", var vaskepersonalets kommentar til kampen. Det er sjelden et lag går på en slik smell. Og flere enn vaskekona føler med dem i kveld. Tross sjokket, feiret gutta fra Vollsvegen hele vegen hematt!

Older than the rest ...
This Post:
00
49767.2 in reply to 49767.1
Date: 9/11/2008 8:23:52 PM
Overall Posts Rated:
3838
Det må jeg si.... Svært uventet resultat. Ser ut som Bromstad var litt for selvsikre på denne. All heder og ære til VIF-gutta. Det viser at selv King Kong kan falle ned, og det gir også Pomeranians et visst håp når vi i neste runde møter Deadly Donkeys. ...Nei, forressten, det blir å overdrive. Vi forventer seriøs grunnjuling.. ;/

This Post:
00
49767.3 in reply to 49767.2
Date: 9/12/2008 2:50:02 AM
Nøtterøy Funkadelics
BLNO
Overall Posts Rated:
128128
Second Team:
Nøtterøy Funkadelics II
La godt merke til den kampen selv, og den gjør meg litt oppgitt i forhold til bruken av lagmoral.

Hadde BB latt endring av laginnsats påvirke lagratingene, slik HT gjør, så hadde det vært mulig å analysere kampen i etterkant, og se hvorfor man tapte.
Dermed kunne man også forutse hva en motstander kunne stille opp på forhånd,
basert på hvilken laginnsats man tror de vil velge.

Nå derimot fremstår ratingene til VIF dårligere enn Bromstad på alle punkter,
og allikevel vinner VIF med 50 poeng....!! Det er altså resultatet av TIE mot CT.

Bromstad gikk også på en smell mot Grøa, også der har han bedre ratinger, men
taper pga lavere laginnsats.

En økning av laginnsats som ikke påvirker lagratingene gir et helt uoversiktlig bilde i mine øyne.

From: Tektide

This Post:
00
49767.4 in reply to 49767.1
Date: 9/12/2008 11:44:19 AM
Overall Posts Rated:
00
Joda, vi sikter fortsatt mot finalen, men ikke Cup-finalen. Cupen er helt uinteressant. Kom til kvarten i fjor (synes jeg å huske, møtte Dragons og snipp snapp snute...), og er fornøyd med det foreløpig.
Dermed blir det helt feil prioritering å skulle satse på cupen, all den tid vi er blodferske i BLNO, og på tross av en meget god sesongstart tør vi ikke ta noe for gitt ennå. Enig i at det er litt skammelig at enkelte BLNO-lag nedprioriterer cupen slik, men økonomisk er det virkelig ikke verdt det, og da er det langt bedre å få trent så mye som mulig. Altså spiller man TIE og den "lengste" enden av benken. Vil ikke risikere skader på starterne for noen lusne tusenlapper. Om cupen skal få den prestige den fortjener bør BB hoste opp litt mer grunker for hver runde.

Når det er sagt står det virkelig respekt av Dragons som har tatt The Double, og som sikkert kommer til å gjøre det igjen.

Steel Fidel har forøvrig et godt poeng i at ratingene er temmelig meningsløse til tider, laginnsats er visst det eneste som teller. Ser man på stats er det lite som rimer med ratingene, benken skyter som blinde perlehøns, men får allikevel strong rating. Forstå det den som kan...

Kan dog ikke huske å ha ansatt noen vaskekone, vi lar småguttelaget moppe opp etter oss. Det er kanskje en av "Sorority-Girls with Small Noses" - cheerleaderne våre - som har uttalt seg. Gutta spilte ikke bra, men så lenge pikene scorer til 17,5 på vi-skal-trøste-dere-ratingen er det aldri så galt at det ikke er godt for noe.

Message deleted

This Post:
00
49767.6 in reply to 49767.4
Date: 9/12/2008 2:33:37 PM
Overall Posts Rated:
4646
Kan dog ikke huske å ha ansatt noen vaskekone, vi lar småguttelaget moppe opp etter oss. Det er kanskje en av "Sorority-Girls with Small Noses" - cheerleaderne våre - som har uttalt seg.
Nå tror jeg det går riktig i ball for Tektide. Kampen gikk i VIF Ballhall. Det er mer og mer tydelig at den mannen ikke helt er tilstede når gutta hans møter til kamp. (Trolig satt han i egen hall og gav ordre ut i tomme luften. Man vinner neppe kamper på den måten?)
Dessuten hvis han tror han kan avsette våre vaskekoner til fordel for noen småryper, må han tro omigjen. "Vi holder vår sti ren, og vi holder den på vår egen måte!" som Tim Jetmundsen og Herman Marcus pleier å stemme i med hver gang de hygger seg.

Older than the rest ...
From: Tektide

This Post:
00
49767.7 in reply to 49767.6
Date: 9/13/2008 1:43:50 AM
Overall Posts Rated:
00
Hvor er buksa mi, hvor er skjorta mi, jeg er sikker på jeg hadde den i går...

La oss røve Tante Sofie. Ok, på 3. 1... 2... på 3 eller 3 og så..?

På 3.

La oss røve Tobias i tårnet istedet - han ruler under kurven!

Ok. På 3.

This Post:
00
49767.8 in reply to 49767.7
Date: 9/14/2008 10:33:38 AM
Overall Posts Rated:
4646
Ja, ja, gamle ørn ... det kan gå den veien før vi aner.

Older than the rest ...