inderdaad, ik ben ook voorstander van elke belgische wedstrijd te laten meetellen, en buitenlandse matchen te negeren.
Ik ben ook voorstander om de naam te veranderen. in plaats van onofficiele kampioen, wat enerzijds te fel lijkt op kampioen, en anderzijds wat negatief klinkt
onoficieel...
Ik zou eerder kiezen voor Belgische ring, of riem, of hoed, of... iets dat kan gedragen worden door de eigenaar. Naar het Engels vertaald is Belgian Belt nog niet zo slecht en hebben we dan een Belgian Belt holder. Je hebt direct door dat het een fun-onderdeel is, en het klinkt minder
crappy.
:)
Het is maar een idee natuurlijk.
We kunnen bvb ook inlassen dat de houder verplicht wordt om elke 3 weken minstens 1 belgische oefenwedstrjid te spelen indien hij uit de beker ligt. Kiest hij om dit niet te doen, verliest hij de titel zowiso.
(om te voorkomen dat hij enkel nog buitenlands wil spelen om te voorkomen zo zijn titel kwijt te spelen)
Als hij op die manier de titel verliest wordt de titel doorgegeven aan de laatste Belgische ploeg waartegen hij speelde bvb.
Het is maar een idee natuurlijk.
We zullen wel zien welke kant de bedenker uit wil...

They are not your friends; they dispise you. I am the only one you can count on. Trust me.