Officiele aankondigingOKE; Team Nederland is er;
NT Bondscoach RijswijkerCoach= Donkerwolk Hamsterdam Hamsters III.4 (38389)Klankboord; De Spion
Trainer=Trichtmaster Trichts Trots III.2 (38354)Opleiding; communicatie met clubcoaches (direct)
Scout= Patjebono De Headless Chickens III.9 (38462)Scouting; communicatie met clubcoaches (direct of via forums)
De kop is eraf; maar nog lang niet alle taken zijn omschreven en uitgedokterd.
We stimuleren de clubcoaches om zo veel mogelijk contact met ons op te nemen en interactief te zijn.
PG en SF zijn nog niet voldoende bezet dus gaarne contact op nemen met onze scout; gaarne gelijk de skills doormailen!Iemand die spaans beheerst? Want dan kunnen we even bekijken wat zij zoal aan het uitspoken zijn...;p Ik heb inmiddels een aantal spelers op hun forum gezien; sommige zijn matig maar weet natuurlijk niet alles.
Nogmaals.....
Ik zeg niet dat dit perfect is; maar ik gebruik em om een eerste schifting te maken. Skills waardering
AVERAGE= 1 Punt
RESPECTABLE= 2 Punten
STRONG= 3 Punten
De rest tellen effe niet mee.
Mocht je een
PG of SF vinden die MEER heeft dan 8 punten; gaarne een BB-mail!
Voor
SG en C; moet je meer dan 10 punten hebben!!
Degene die het net niet gehaald hebben; Trainen!
Happy Hunting! nog effe TRAINEN op JS en JR en handling en wellicht dat ie in aanmerking komt En thanks. Keep in touch!
yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."