BuzzerBeater Forums

Nederland - II.1 > NT Coach zoekt International

NT Coach zoekt International

Set priority
Show messages by
This Post:
00
5202.1
Date: 11/1/2007 10:28:05 AM
Overall Posts Rated:
22
Hallo Allemaal,

Hier de Bondscoach.

Denk je een goede speler te hebben die in aanmerking komt voor het Nationale Team?

Neem dan contact op. Kijk als referentie naar de huidige team en vergelijk het met je eigen ster speler. Als extra info ter bepaling voor de juiste keuze ben ik benieuwd hoe je hem gaat trainen.

Mocht je nog vragen hebben dan kan je me altijd bereiken via BB-Mail. Tot op heden altijd antwoord.

Zodra je speler gekozen wordt, dan zie je een extra badge op je JERSEY shirt waarop staat dat ie ook voor je VADERLAND uitkomt! Ook krijgt hij daarmee extra ervaring en je salaris wordt vergoed door de bond.

Mocht je mischien je ster speler verkocht hebben; en het is nog steeds een potentiele international wil ik dat graag ook weten. Met jullie hulp kan ga ik proberen een zo goed mogelijke ranking te bemachtigen! Eerste wedstrijd A.S. Maandag!

De NT Coach.

yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."
This Post:
00
5202.2 in reply to 5202.1
Date: 11/6/2007 9:22:26 PM
Overall Posts Rated:
00
Beste Rijswijker,

Wat dacht je van deze speler voor de point. Zie ook stats laatste wedstrijden.

Louis Speelman (891815)
Owner:
The Montanas

DMI: 8400
Height: 6'1" / 185 cm
Practice this week: average
Jump Shot: average Jump Range: mediocre
Outside Def.: respectable Handling: mediocre
Driving: mediocre Passing: respectable
Inside Shot: average Inside Def.: inept
Rebounding: awful Shot Blocking: average
Stamina: average Free Throw: inept

Experience: inept

Mvgr,
Shooter

This Post:
00
5202.3 in reply to 5202.2
Date: 11/7/2007 9:01:35 AM
Overall Posts Rated:
22
Officiele aankondiging

OKE; Team Nederland is er;

NT Bondscoach Rijswijker

Coach= Donkerwolk Hamsterdam Hamsters III.4 (38389)
Klankboord; De Spion
Trainer=Trichtmaster Trichts Trots III.2 (38354)
Opleiding; communicatie met clubcoaches (direct)
Scout= Patjebono De Headless Chickens III.9 (38462)
Scouting; communicatie met clubcoaches (direct of via forums)

De kop is eraf; maar nog lang niet alle taken zijn omschreven en uitgedokterd.
We stimuleren de clubcoaches om zo veel mogelijk contact met ons op te nemen en interactief te zijn.

PG en SF zijn nog niet voldoende bezet dus gaarne contact op nemen met onze scout; gaarne gelijk de skills doormailen!

Iemand die spaans beheerst? Want dan kunnen we even bekijken wat zij zoal aan het uitspoken zijn...;p Ik heb inmiddels een aantal spelers op hun forum gezien; sommige zijn matig maar weet natuurlijk niet alles.

Nogmaals.....
Ik zeg niet dat dit perfect is; maar ik gebruik em om een eerste schifting te maken.

Skills waardering
AVERAGE= 1 Punt
RESPECTABLE= 2 Punten
STRONG= 3 Punten
De rest tellen effe niet mee.

Mocht je een PG of SF vinden die MEER heeft dan 8 punten; gaarne een BB-mail!

Voor SG en C; moet je meer dan 10 punten hebben!!

Degene die het net niet gehaald hebben; Trainen!

Happy Hunting!

nog effe TRAINEN op JS en JR en handling en wellicht dat ie in aanmerking komt En thanks. Keep in touch!

yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."
This Post:
00
5202.4 in reply to 5202.1
Date: 2/20/2008 12:37:01 PM
Overall Posts Rated:
00
Bij mij duurt het nog wel ff. Heb net een doorstart gemaakt. Moet in ieder geval nog mijn staf op orde krijgen zodat we strak optimaal kunnen trainen. Word meer iets voor de draft komend seizoen

This Post:
00
5202.5 in reply to 5202.4
Date: 2/20/2008 3:52:01 PM
Overall Posts Rated:
22
Veel succes! En thanks voor de communicatie.

This Post:
00
5202.6 in reply to 5202.5
Date: 9/7/2009 11:03:10 AM
Overall Posts Rated:
22
Beste Coaches;

De draft komt er weer!

Mocht je deze week een mooie speler hebben gekregen OF je hebt er een gezien bij je divisie genoot gaarne een hier reply geven; of hem plaatsen bij (106519.1)

Veel succes bij de draft en hopelijk een
superstar,MVP, hall of famer of een all-time-great!!

Mocht je net met de game beginnen en je weet er niet zoveel vanaf; vraag het en plaats het hiero of reageer bij (89788.1)

Mede door jullie inzet kunnen we NEDERLAND op de BB kaart zetten!

Thanks!

Rijswijker
NT Coach Nederland