BuzzerBeater Forums

BB België > beker, ronde 8

beker, ronde 8

Set priority
Show messages by
From: davy-vk
This Post:
00
52226.1
Date: 10/1/2008 3:32:50 AM
Overall Posts Rated:
11
Antwerp Giants - Ventola Team
Antwerp Giants won in de vorige ronde makkelijk van zijn tegenstander, Ventola had het iets moeilijker en kon pas in de 2 de helft afstand nemen. Nu beide ploegen tegen over mekaar staan zou ik m'n geld zetten op Antwerp Giants

De bollekies - Bringers of Doom
BoD won de clash tegen Sedrul. hun volgende tegenstander is net dat ietsje makkelijker. Maar aangezien De bollekies de komende wedstrijden in de competie niet zoveel voorstellen kunnen ze nu mss een tandje bij steken en voor de verrassing zorgen!

Shasta - BC Tienen
Een eigen match beoordelen is niet makkelijk. Daarom doe ik het niet :p

Neston United - Seatle SuperSonics
Neston is goed bezig, maar hun laatste nederlaag was wel tegen Seatle SuperSonics. Nemen ze revenge? Ik denk van wel ;-)

From: Bolleke
This Post:
00
52226.2 in reply to 52226.1
Date: 10/1/2008 4:45:29 AM
Overall Posts Rated:
00
Weer mooi werk !

En doordat ik uit speel en mijn minuten goed moet regelen zal ik serieus moeten harken ! :)

This Post:
00
52226.3 in reply to 52226.2
Date: 10/1/2008 8:57:10 AM
Overall Posts Rated:
9696
is voor iedereen hetzelfde he.

Als ge mijn match bekijkt ziet ge al dat mijn 2 SGs tegen zijn beest al 2 fouls vroeg in het eerste kwart hadden, en beiden hadden al 3 fouls in de eerste helft, waardoor mijn reserve ook nog eens meegespeeld heeft.
Ik zal mijn minuten dus ook goed mogen proberen te regelen...

Ik moet het allemaal nog eens bekijken straks...
Voor de inkomsten moeten we het allemaal niet doen, pfff 50k ik draai weer verlies deze week. Ik snap echt niet hoe ploegen met duurdere spelers kunnen recht blijven.

They are not your friends; they dispise you. I am the only one you can count on. Trust me.
This Post:
00
52226.4 in reply to 52226.3
Date: 10/2/2008 5:03:26 AM
Overall Posts Rated:
00
is voor iedereen hetzelfde he.

Als ge mijn match bekijkt ziet ge al dat mijn 2 SGs tegen zijn beest al 2 fouls vroeg in het eerste kwart hadden, en beiden hadden al 3 fouls in de eerste helft, waardoor mijn reserve ook nog eens meegespeeld heeft.
Ik zal mijn minuten dus ook goed mogen proberen te regelen...

Ik moet het allemaal nog eens bekijken straks...
Voor de inkomsten moeten we het allemaal niet doen, pfff 50k ik draai weer verlies deze week. Ik snap echt niet hoe ploegen met duurdere spelers kunnen recht blijven.

Die inkomsten zijn echt een ramp inderdaad ! :s
50k voor een kwartfinale in de beker ! :s

En die vroege fouten zijn inderdaad 'miserie' ...

Anyway, veel succes ! :)

This Post:
00
52226.5 in reply to 52226.4
Date: 10/2/2008 4:59:40 PM
Overall Posts Rated:
9696
tnx.

nabeschouwing:
had het iets moeilijker verwacht, uiteindelijk ook een beetje onterechte uitslag, punten hadden veel korter bij elkaar moeten liggen volgens de ratings. Ik heb wel goed gegokt met taktiek...

weeral veel fouten op mijn SGs.... moet hier toch eens wat gaan aan doen, weet alleen niet goed wat.

They are not your friends; they dispise you. I am the only one you can count on. Trust me.
This Post:
00
52226.6 in reply to 52226.5
Date: 10/2/2008 5:19:28 PM
Overall Posts Rated:
11
en ik lig er uit

This Post:
00
52226.7 in reply to 52226.3
Date: 10/3/2008 6:20:29 AM
Overall Posts Rated:
55
Voor mijn laatste bekermatch op 30/9 heb ik nog steeds geen inkomsten ontvangen.
Zijn er nog anderen in dit geval of ben ik de enige? En euh wat kan ik doen om alsnog mijn centjes te krijgen.

Diegene die zich met economie inlaat; BB-Mark heeft het blijkbaar te druk, krijgt teveel mails dus smijt ik het maar op dit forum.

Alvast bedankt om te reageren (moest ge tijd hebben)

From: davy-vk

This Post:
00
52226.8 in reply to 52226.7
Date: 10/3/2008 6:40:39 AM
Overall Posts Rated:
11
hehe... die dag heb ik je uitgeschakeld.
Je krijgt die inkomsten enkel maar als je wint.

This Post:
00
52226.9 in reply to 52226.5
Date: 10/3/2008 7:07:28 AM
Overall Posts Rated:
00
Nice win ...
Ik heb niets meer te bewijzen in het regulire seizoen en heb Jeremia dan maar laten spelen ! :)

Verdiende overwinning, al is 20 punten wat veel idd ! :)

Nu alles TIE'en en dan naar eerste !

This Post:
00
52226.10 in reply to 52226.7
Date: 10/4/2008 6:03:00 AM
Overall Posts Rated:
9696
Diegene die zich met economie inlaat; BB-Mark heeft het blijkbaar te druk, krijgt teveel mails dus smijt ik het maar op dit forum.

euhm, mja, en ik denk dat die economie ook eerder bedoeld is als 'echte' economie, dus het financieren van de servers, en het zoeken van adverteerders voor de site en dergelijke meer, niet zozeer de in-game economie.

Als je normale vragen hebt ivm het spel kan je best altijd de help forums gebruiken en nooit een mail sturen naar de BBs.

Als je in het slechtste geval geen reactie krijgt kan je nog altijd een GM mailen, en indien die het niet opgelost krijgt kan hij altijd nog een BB inschakelen.

Zoals Davy al schreef, en zoals je kan lezen in de regels krijg je geld per gewonnen bekerwedstrijd.