BuzzerBeater Forums

BB België > National Team Speeches

National Team Speeches (thread closed)

Set priority
Show messages by
Message deleted
Message deleted
This Post:
00
59074.4 in reply to 59074.3
Date: 11/19/2008 9:45:04 AM
Overall Posts Rated:
9696
I'd like to remind everyone that this election is for the NT manager, and NOT the U21 manager !!

So only candidates for NT manager post a motivation please.

EDIT: I deleted the posts from the candidates for U21 manager to prevent confusion for our voters.
This way, because there is only 1 post per candidate allowed, they get another chance to post a motivation if they decide to run for NT manager anyway.

Last edited by Lord of Doom at 11/19/2008 9:46:46 AM

They are not your friends; they dispise you. I am the only one you can count on. Trust me.
From: gallo8
This Post:
00
59074.5 in reply to 59074.1
Date: 11/19/2008 2:43:02 PM
Overall Posts Rated:
00
Hi, i'm gallo8 and i would like to become the new manager of Belgium national team. I achieved good results with my team, Zanzibar land crusaders, in the Italian league (2 consecutive appereance to playoff in the 2 season that i have played and one final victory), the hardest and most competitive champioship of Buzzerbeater, and i feel ready to try an "international" experience and i choose the belgium team because i know that is a team with a lot of talented players, but it never had a coach that belives in the players and make them play to the top of their real abilities, something in which i'm very good
So, in the end, i hope you will select who you think is the best candidate for belgium bench, but i also hope to received this honor by all you.
Thanks

This Post:
00
59074.6 in reply to 59074.5
Date: 11/19/2008 4:33:02 PM
Overall Posts Rated:
00
So, my little speech this season :)

First of all I want to thank Lord of Doom for his work the past seasons, I understand his decision to stop.

This NT season I'm coming up again, to continue my succes of the past campain. This time my assistent will be sum_41, known to you all with the U21 case ;-)
He speaks french, so this is also good for the communication towards the french speaking players.

So, vote for me because... bla-bla... and make the right choice! ;-)

VivaChihuahua.
*woof*

This Post:
00
59074.7 in reply to 59074.6
Date: 11/19/2008 6:05:02 PM
Overall Posts Rated:
00
Beste landgenoten,

Geheel onverwacht heb ik me besloten kandidaat te stellen voor NT-coach. Ik hoor jullie al komen dat hij geen ervaring heeft omdat ik nog maar 1,5 seizoen lang dit spel speel. Ik kan deze bewijzen natuurlijk niet onder stoelen of banken steken. De vraag is echter of je deze ervaring nodig hebt!

Mijn team
Gezien mijn korte carriere in buzzerbeater kan ik nog niet zoveel zeggen. Omwille van mijn enorme hattrick (het online voetbalmanagerspel) kon ik me hier makkelijk inwerken. Ik wist hoe je een trainingsschema, ... moest opstellen. Ik speelde dat dit seizoen (met maar één verlieswedstrijd) los kampioen en steeg naar III divisie. Ook dit seizoen ben ik titelfavoriet op het eerste zicht, al weet je nooit wat een seizoen kan brengen. Ik train momenteel C/PF en ik moet zeggen dat dit heel goed gaat, bekijk mijn ratings maar eens. Je kan vaststellen dat ik dus wel weet hoe je een team kan samenstellen en door mijn hattrickcarriere (meeste hattrickers kennen me wel) ben ik op de hoogte hoe een scoutingssysteem/analyses van wedstrijden, tactische beslissingen kan maken. Natuurlijk gaat dit wel over basketbal en niet over voetbal.

Doel
Als we de kern bekijken, zien we een zeer jonge kern van vooral jongeren tussen de 21-23yo. De spelers zijn nog behoorlijk jong en hebben nog een pak potentieel indien ze blijven getraind worden natuurlijk. Mijn doel is dan ook om deze kern te verbeteren & vooral te zorgen voor blijvende continuiteit dat er elke seizoen kandidaten klaar staan om spelers over te nemen. Ik zal dus ook een aantal "helpers" inschakelen om me te assisteren bij de scouting als ook bij de eventueel tactiek. Iedereen weet dat het quasi zo goed als onmogelijk is om een wereldtitel te nemen met deze kern.

Slot
Indien ik verkozen moest geraken, zal er elke speeldag een topic geopend worden op het forum met een voorbeschouwing en vooral met de reden waarom de opstelling enz. gekozen werd. Dit om toch meer mensen te betrekken bij het NT, want hier is weinig het geval in. Verder moet ik nog eens bekijken hoe ik in het algemeen meer mensen naar het forum kan trekken, want dit aantal blijft toch ontzettend laag. Hoe meer mensen we kunnen bereiken, hoe meer vrijwillgers er zullen zijn om te helpen (zowel in scouting, als spelers optrainen, ...)! Verder zal ik ook maar één termijn runnen en zal ik me sowieso niet herkiesbaar stellen. Ik ben van mening dat iedereen een kans moet krijgen en ben dan ook niet egoïstisch :p.