BuzzerBeater Forums

Andorra - I.1 > Selecció andorrana

Selecció andorrana (thread closed)

Set priority
Show messages by
From: eric3
This Post:
00
60083.1
Date: 11/22/2008 10:11:55 AM
Overall Posts Rated:
127127
Si no ús fes res hem podríeu dir quins són els candidats a les eleccions?

Graciés per anticipat i espero que ús i impliqueu.

I voteu per eric3. ;)

From: Romagosa

This Post:
00
60083.2 in reply to 60083.1
Date: 11/23/2008 12:46:40 PM
Overall Posts Rated:
00
Home, dels que es presenten, Kool és el més conegut i ja hem parlat de la coordinació Sub-21 i Absoluta.

This Post:
00
60083.3 in reply to 60083.2
Date: 11/23/2008 2:14:47 PM
Overall Posts Rated:
00
Jo m'hi presento. Crec que tinc prou experiència en el joc com per a dirigir a la nostra selecció. Ara mateix dirigeixo un dels equips "històrics" de la nostra lliga.

salutacions!

This Post:
00
60083.4 in reply to 60083.3
Date: 11/23/2008 3:12:39 PM
Overall Posts Rated:
127127
Dons jo m'hi presento amb un staff tècnic i crec que podríem fer millorar la selecció i si voleu més informació a la pàgina d'Andorra hi ha una presentació, staff tècnic i les funcions de cada un i també hi ha els objectius que ens hem marcat i les coses que farem si sortim escollits.
Jo també tinc experiencia, tinc un jugador de la selecció española i dos jugadors que en un futur aniran un a la selecció d'Espanya i l'altre a la selecció d'Argentina, i els membres del meu staff saben molt en jugadors exetriors i jo encanvi en interiors i així formem un grup molt compensat.

Vota per eric3

(60190.1)

Last edited by eric3 at 11/23/2008 3:26:57 PM

From: Calcy
This Post:
00
60083.5 in reply to 60083.4
Date: 11/23/2008 5:26:39 PM
Overall Posts Rated:
00
Jo només votaré andorrans. Ja aviso. Potser sona una mica nazi però no vull les "sobres" d'espanya, frança o itàlia gràcies.

From: Cagallo

This Post:
00
60083.6 in reply to 60083.5
Date: 11/24/2008 2:23:33 AM
Overall Posts Rated:
1111
Jo votaré pel KOOL.

L'equip del Kool, ja que ell no ho presenta, ho faré jo: seleccionador, per descomptat, serà el mateix Kool. Jo mateix estic al seu staff com a segon entrenador, així que entre els dos podrem fer una bona gestió de l'equip... (si no sabessim com funciona el joc no haguessim arribat tan lluny cap dels dos).

Per descomptat, la futura relació entre seleccio absoluta i selecció sub21 no serà partint de zero. Portem ja díes amb diàleg amb Romagosa per establir uns lligams forts i molta coordinació entre els dos tècnics. Per tant, ja comptem amb el suport del staff de la sub21.

Personalment, per la selecció absoluta, tenim molts cracks ja de 22 i 23 anys que bé haguessin pogut estar a la sub21 la temporada passada (els de 22, clar). Jo crec que la selecció insignia d'Andorra, almenys durant una o dos temporades, hauria de ser la sub21, ja que el diferencial de qualitat amb altres seleccions no és tant alt com a l'absoluta. Això no vol dir que ens quedem mals jugadors a l'absoluta, per descomptat, però com a mínim existirà diàleg i coordinació amb la sub21.

From: ruyrayd

This Post:
00
60083.7 in reply to 60083.6
Date: 11/24/2008 3:32:15 AM
Revolta Culé, B.C.
II.2
Overall Posts Rated:
2121
Jo em conformo que sorti un andorrà, que es preocupi de pactar amistosos i donar experiència als jugadors...

From: KooL
This Post:
00
60083.8 in reply to 60083.7
Date: 11/24/2008 5:17:36 AM
Overall Posts Rated:
00
Bones a tots!!!

Sento haver estat aquests dies ausent, sobretot amb el tema que tenim entre mans amb lo de les eleccions, però precisament d'això vull parlar...

M'ha sortit una complicació personal bastant greu que gairebé no em deixa temps ni per encarregar-me del meu equip...(de fet ara això m'importa ben poc) i encara menys temps em deixaria per la selecció. En vista de la meva situació actual em veig obligat a renunciar a les eleccions, ja que no podria dur a terme la tasca de seleccionador com cal i això crec que no és el que s'espera de mi, per tant, deixo la candidatura en mans de cagalló, que crec que pot ser un excel.lent seleccionador i al que apoiare per damunt de tot!!

A tots els que m'heu votat o ho anaveu a fer us agraeixo sincerament el vostre suport, de veritat!

Fins aviat!

This Post:
00
60083.9 in reply to 60083.6
Date: 11/24/2008 7:57:49 AM
Overall Posts Rated:
127127
No es per crear polèmiques pero a veure si hem podríeu respondre les cuestions que he posat i que penseu ferne de la selecció absoluta ja que us interesa més la sub-21 us i podríeu presentar.

No se pero les teves paraules hem fan presveure una mala gestió de la selecció, ja que si es basa amb que ha de guanyar la sub-21, vosaltres amb l'absoluta no fareu res per guanyar? Pasareu de tot olimpicament perque us interesa més la sub 21? Creieu més en el potencial o en el que tenen ara?
En la teva presentació a la presentació a la candidatura d'en KooL dius que teniu molt bones carreres deportives perquè estas a la 1era andorrana. Pero amb els vostres equips ja m'agradaría veurés a la lliga que estic io (III) Espanya i amb jugadors hem sembla que també els tinc una mica millor.

Salut i vota a eric3

This Post:
00
60083.10 in reply to 60083.7
Date: 11/24/2008 8:05:43 AM
Overall Posts Rated:
127127
Estic toatalment d'acord amb la teva opinió pero et penses que si sortís seleccionat no buscaría amistosos?
I creus que un que no és Andorrà no pot dur be la vostra selecció?
O que no li posaría prous ganes i temps per fer-ho bè?
O que ho faría pitjor que tots els seleccionadors absoluts d'Andorra que heu tingut, que han fet una feina pèssima?

O sento pero es que sembla que no us importi gens a vosaltres la vostra selecció, no feu preguntes, no us interesu ni una mica i aneu deixant petites puntades de peu i jo hem veig amb prou capacitats per dur aquesta selecció i fer un bon paper.
Prefereixo que hem feu preguntes a mi i als meus rivals, ecara que us fiqueu una mica amb mi pero no feu res amb aixó queda clar que un que no és d'Andorra li posa més ganes i avans escollirieu un BOT que a un extranger.

This Post:
00
60083.11 in reply to 60083.5
Date: 11/24/2008 8:12:53 AM
Overall Posts Rated:
127127
No m'importa pero de veritat et creus que sóc les sobres de ningú?
Jo quan hem vaig fer el meu equip volía que sigués d'Andorra pero no hem van deixar, segon m'interessa més la selecció d'Andorra que cualsevol altre, tercer io no m'he presentat en cap altre selecció i a partir d'ara hem presentaré a totes les eleccions, si més no per donar vida als andorrans, que hem sembla increible que en la última lliga que estava (IV) era més activa que la de tot Andorra junt, i finalment jo tinc el joc en Català i per aixó m'agradaría que és parlés més i no que estigués mort amb la una selecció que la té que utilitzar i que no parleu ni pels fòrums ni res de res.

Espero que no t'enfadis però tothom te la seva opinió i io les accepto totes. ;)