Jo votaré pel KOOL.
L'equip del Kool, ja que ell no ho presenta, ho faré jo: seleccionador, per descomptat, serà el mateix Kool. Jo mateix estic al seu staff com a segon entrenador, així que entre els dos podrem fer una bona gestió de l'equip... (si no sabessim com funciona el joc no haguessim arribat tan lluny cap dels dos).
Per descomptat, la futura relació entre seleccio absoluta i selecció sub21 no serà partint de zero. Portem ja díes amb diàleg amb Romagosa per establir uns lligams forts i molta coordinació entre els dos tècnics. Per tant, ja comptem amb el suport del staff de la sub21.
Personalment, per la selecció absoluta, tenim molts cracks ja de 22 i 23 anys que bé haguessin pogut estar a la sub21 la temporada passada (els de 22, clar). Jo crec que la selecció insignia d'Andorra, almenys durant una o dos temporades, hauria de ser la sub21, ja que el diferencial de qualitat amb altres seleccions no és tant alt com a l'absoluta. Això no vol dir que ens quedem mals jugadors a l'absoluta, per descomptat, però com a mínim existirà diàleg i coordinació amb la sub21.