BuzzerBeater Forums

BB Andorra > [NT] KOOL

[NT] KOOL (thread closed)

Set priority
Show messages by
From: Cagallo
This Post:
00
60395.1
Date: 11/24/2008 2:32:04 AM
Overall Posts Rated:
1111
Serà feina d'en KOOL facilitar-vos més informació, però de moment, per aque les coses no siguin dites, us deixo escrit l'staff i una mica d'info inicial:

SELECCIONADOR: KOOL
SEGON ENTRENADOR: CAGALLO

Comptem amb el suport del staff de la SUB21.

Algunes pinzellades de la filosofia, pels que no ens conegueu (gent de II divisió i recent pujats a I), podeu mirar pels forums de la I divisío, en concret: (60083.6)

From: KooL
This Post:
00
60395.2 in reply to 60395.1
Date: 11/24/2008 5:18:25 AM
Overall Posts Rated:
00
Bones a tots!!!

Sento haver estat aquests dies ausent, sobretot amb el tema que tenim entre mans amb lo de les eleccions, però precisament d'això vull parlar...

M'ha sortit una complicació personal bastant greu que gairebé no em deixa temps ni per encarregar-me del meu equip...(de fet ara això m'importa ben poc) i encara menys temps em deixaria per la selecció. En vista de la meva situació actual em veig obligat a renunciar a les eleccions, ja que no podria dur a terme la tasca de seleccionador com cal i això crec que no és el que s'espera de mi, per tant, deixo la candidatura en mans de cagalló, que crec que pot ser un excel.lent seleccionador i al que apoiare per damunt de tot!!

A tots els que m'heu votat o ho anaveu a fer us agraeixo sincerament el vostre suport, de veritat!

Fins aviat!