BuzzerBeater Forums

BB Danmark > Hvordan får vi flere brugere til?

Hvordan får vi flere brugere til? (thread closed)

Set priority
Show messages by
This Post:
00
6254.1
Date: 11/6/2007 10:10:20 PM
Overall Posts Rated:
12901290
Jeg har nu været med i ca. 10 dage i dette spil. Og selvom det ikke er udviklet helt som hattrick som har mange sæsoner på bagen, så syntes jeg det virker fedt. Specielt fordi jeg er basketfreak igennem mere end 15 år. Men jeg ser at de hold der er i de forskellige rækker ikke er særligt aktive. Det er også lidt sværere at lære folk basketreglerne i forhold til fodbold (hattrick) som mange kender i forvejen. Men jeg tror på dette spil, så jeg vil sammen med jer andre aktive prøve at finde ud af hvad vi kan gøre for at promovere spillet så man kan få en bedre modstand og mere aktivitet.

Hvad har i af ideer?

This Post:
00
6254.2 in reply to 6254.1
Date: 11/7/2007 8:37:55 AM
Overall Posts Rated:
00
Kan kommer på 2 ting her og nu. Nå man snakker med venner og bekente samt hvis man i andre sammenhæng snakker om spil, kan man tale om BB. Ved indlæg i forskellige bloks eller lig. ontale BB eller sætte den som en del at sin autograf ??

Med venlig hilsen
Jambo
Spiller også BuzzerBeater

This Post:
00
6254.3 in reply to 6254.1
Date: 11/8/2007 9:53:47 AM
Overall Posts Rated:
00
jeg har startet en lille snak om spillet på hattrickkonferencen. det betyder indimellem - for det rigtige spil - mange nye brugere

This Post:
00
6254.4 in reply to 6254.3
Date: 12/1/2007 1:06:30 PM
Overall Posts Rated:
12901290
Jeg har smidt denne tale på følgende sider: www.nbainfo.dk og www.danskbasket.dk

Hejsa. Jeg er gammel bruger her på nbainfo. Nu har jeg oprettet mig igen da jeg gerne vil reklamere for et kanon godt spil. Det er gratis og hedder www.buzzerbeater.org

Det er et webbaseret manager spil på linie med championchip manager i fodbold. Men for dem som kender browser spil kan jeg fortælle at det er opbygget som www.hattrick.org (fodboldmanager)

Det hele er realtime. Dvs. at man kan følge sine kampe direkte med alle statistiker og lign. Kampene ses som hvis man ser boxscore kampene på nba.com. Det blir opdateret hele tiden og der er play by play på hele kampen. Det er et nystartet spil, så det er langt fra færdigudviklet, men det gir osse en chance for at være med fra starten og præge spillet. Ydermere kan man være med fra starten og have chancen for at komme med inden holdene blir for gode. Nu er vi i 1. sæson i dk. Så alle har en fair chance for at vinde deres liga (med tilhørende playoffs)

Features:
Man kan sælge og købe spillere, der er free agents og man skal ansætte en pressetalsmand, træner og holdlæge.
Man kan selv udbygge sin arena udfra hvor mange tilskurer som kommer. Man sætter også selv prisen for entrbilletterne.
Man kan oprette en privatliga som sideløber med den normale turnering og landspokalen. Dvs. man kan køre en venneliga for at klaske hinnanden og få håneretten.
Der er et draft i sæsonpausen og i midten af sæsonen er der all starkamp med 3er konkurrence osv. Det er sgu som nba, bare bedre og du styrer det selv.
Man træner selv sit hold og laver opstillinger til kampene.

Så jeg håber i hopper med og vil være en del af dette spændende projekt så vi kan få en stor spillertilgang her i dk. Der er forresten også landshold (hvor jeg har en pg på!) so styres af en holdejer. Der er valg til landstræner hver sæson. Så hvis du har ambitioner som landstræner, så er det her det sker.

Jeg er mere en villig til at hjælpe spillere igang og der er glimrende muligheder for hjælp og community talk igennem forums. Mit ingame nick er worthy42 og mit hold hedder Danish Lakers.

Jeg håber at se jer derinde.

This Post:
00
6254.5 in reply to 6254.4
Date: 12/1/2007 1:26:38 PM
Overall Posts Rated:
00
Tror det vil få en del brugere med. Det er i hvert fald en god lille tale/reklame for spillet.

Jeg tror det bedste vi kan gøre er at fortælle sine venner om det og lade det tage den tid det nu skal bruge. Reklamen på hattrick fik mange brugere med, men der var også mange der hoppede fra. Sådan er det jo med sådan en reklame. Så jeg tror at der vil komme flere til hvis man bare fortæller sine venner om det.

Men synes at det er et godt initiativ du tager og det skal da nok få nogle flere spillere med, der kan gøre spillet sjovere.

//GM-Barto - Danmarks GM
This Post:
00
6254.6 in reply to 6254.4
Date: 12/9/2007 3:00:40 PM
Overall Posts Rated:
00
er der nogle der kan skrive til mig...
kan man få nye spiller hvis ja hvordan og hvor????
(ud over at købe)

This Post:
00
6254.7 in reply to 6254.6
Date: 12/9/2007 3:21:19 PM
Overall Posts Rated:
00
er der nogle der kan skrive til mig...
kan man få nye spiller hvis ja hvordan og hvor????
(ud over at købe)

Tråden handler om hvordan vi får flere brugere til at spille BuzzerBeater

Men udover at købe spillere kan du bruge penge på talentspejdning, hvor der så vil komme et udkast af spillere i slutningen af sæsonen, som du kan vælge.

//GM-Barto - Danmarks GM