Gràcies a tots, el primer sorprés he sigut jo, t'he de ser sincer. He marxat de vacances i nomès em vaig conectar perquè sabia que havia de configurar l'equip per la semifinal si pasava, que al veure la vaig configurar, abans de marxar de vacances també vaig configurar els partits de Lliga. Però ja l'ultim dia abans de tornar a casa des de Punta Cana, em vaig conectar per veure com havia sortit la semi i vaig veure el resultat també de la final, jo em pensava que es jugava la setmana que vé, fins i tot havia canviat l'entreno per aporfitar a tots els jugadors. Va sortir l'alineació predefinida, el partit decisiu em sembla que en semifinals i finals ja surt així, perquè en les semis ho vaig ficar normal jo...
Tens millor equip sense cap dubte, no entenc com he guanyat, però realment aquest any m'ho vaig currar per no carregar a la gent de minuts... A més d'haver tingut sort amb tots els bots que em van tocar, però això no es cap sort, ja que els darrers anys vaig caure davant de bots...
Intentaré representar al pais de la millor manera possible... a la Copa Masters B3, s'accepten consells de gent que hagi tingut experiència a aquesta Copa.
Pd. Gràcies Bin Laden pel teu recolç... xDDD T'ho podries fer algo de.... diga-li extorsió o fer amics :) pel món perquè un equip andorrà guany la Copa Masters B3??