Bé bones a tots.
Tinc un dubte o més ben dit m'agradaria que m'aconsellessiu. El paper de l'entrenador influeix molt en el aprenentatge i la millora dels jugadors ?
Esque no se que fer, no se si val la pena fitxar un bon entrenador de nivell 4-7 o quedarme amb l'entrenador de nivell 2 que tinc. La cosa es que tinc un bon escolta amb futur. Te super-estrella de potencial i unes cualitats que no estan malament i te 18 anys (Guillem Pallás
(7403671)) i després en tinc un altre de 20 pero que no se si seria bo que l'entrenés o si ja no pujara gaire perque es escalfa-banquetes i ja amb 20 anys nose que passara amb ell (Emilian Munteanu
(4862879)) Aquest juga més de base. A més tinc un jugador que no se que fer amb ell. Es aquest escolta (Tarmo Kuusk
(7372776)) que te 20 anys i estrella de potencial, pero no el faig jugar perque m'aporta molt poc al joc, a més el seu sou es elevat, i a vegades e pensat en entrenarlo pero no se si en treuria rendiment.
Be la meva pregunta es que farieu amb el tema del entrenador, i amb el tema dels jugadors aquests. He pensat en fitxar un bon entrenador i provar de pujarlos ... pero nose si amb dos jugadors de 20 anys val la pena o no...
Perdo per el rotllo, espero que algun jugador que n'entengui mes que jo i tingui temps lliure pugui pararse a mirar-ho i donarme un cop de mà.
Gracies per endevant !
SALUT