Följande meddleande har gått ut i min serie, div III.8
Jag vill med detta uppmuntra andra att göra samma sak
Kopiera gärna texten om ni vill ;-)
-----------------------------------------------------------
Nåt måste göras!
När jag började i BB i div III.8, i skarven mellan säsong 6 och 7, alltså mindre än 1 säsong tillbaka, hade jag 15 motståndare som väntade mig. Av de lagen finns idag endast 7 kvar, resten är nya. Och av de 7 har ägaren inte loggat in på 6 veckor eller mer i 3 fall. Återstår alltså 4 aktiva motståndare sedan säsongsstarten! Fyra! Av femton! Det är alltså en 68%ig omsättning av lag på tre månader. Sjukt!
Och jag antar att detta inte är unikt på nåt sätt i svenska div III
Nåt måste göras!
Jag erbjuder mig ett fadderskap för alla nyanlända lag i div III.8 och dess ägare under hela säsong 8, fr o m nu. (Även om jag själv skulle vinna serien och gå upp i div II)
Posta frågor här i serieforat eller i BB-mail till mig. Jag kommer att svar på alla frågor kring basket och Buzzerbeater inom 24 timmar.
Om du som ny ägare tröttnar på BB så får det inte vara för att det är svårt att komma in i det eller för att du inte förstår hur det fungerar. Det är inte alls svårt, det vill jag gärna hjälpa till att visa.
Hör av dig om du har frågor - jag svarar på allt - utom hur man slår Artuna Ozelots ;-)
Mr R.Rapidcopse
Artuna Ozelots
SWE III.8