BuzzerBeater Forums

BB Suomi > U21-vaalipuheet / U21 National Team Speeches

U21-vaalipuheet / U21 National Team Speeches (thread closed)

Set priority
Show messages by
This Post:
00
75111.2 in reply to 75111.1
Date: 2/24/2009 3:04:31 AM
Overall Posts Rated:
587587
Tämä puu on U21-ehdokkaiden vaalipuheille. Jokainen ehdokas saa kirjoittaa puuhun yhden puheen. Muuta keskustelua ei sallita.

Säännöt: (75110.1)
Vaalikeskustelut: (75112.1)

From: zafman
This Post:
00
75111.3 in reply to 75111.2
Date: 2/24/2009 3:12:27 PM
Pahalammen Pomppu
II.2
Overall Posts Rated:
156156
Second Team:
Burning Shoes
Tervehdys kaikille.

On aika avata oma kampanja.
Pelin parissa on tullut pyörittyä aktiivisesti siitä asti, kun Suomi tuli mukaan. Nyt kun omia äijiä ei enää ole U21-joukkueessa niin katsoin olevan aika asettua ehdolle pestiin. Myös päätös kauden 8 oman joukkueen Pahalammen Pompun tavoitteista antaa oivan tilaisuuden hakea haastetta mj-pestistä.
Oma menestys pelissä on ollut kohtalainen ja joukkue onkin päätynyt SM-korikseen. Mitään isompaa saavutusta ei ole vielä tullut, mutta sekin voi tässä muuttua, jos tulen valituksi U21-joukkueen valmentajaksi. Vaikka takaraja kisaan ilmottautumiselle ei ole umpeutunut, niin jo nyt voin todeta siellä olevan monia varteenotettavia kilpailijoita.
Haasteellinen urakka on mahdollollisesti tiedossa, mutta koen omaavani tarpeeksi kokemusta pelistä, jotta urakasta kunnialla selviäisin. Kampanjan aikana pyrin vastaamaan kaikkiin vaalikeskusteluissa minulle osoitettuihin kysymyksiin ja sitä kautta osoittaa omaa pätevyyttäni pestiin.

Paras ehdokas voittakoon.

-zafman

This Post:
00
75111.4 in reply to 75111.3
Date: 2/25/2009 2:30:37 AM
Overall Posts Rated:
22
Tervehdys vaan...

Laurinkatu UTD:n manageri koittaa jälleen mukaan näihin maajoukkuekarkeloihin. Seurajoukkuetasolla menestystä on tullut lähinnä cupista, joskin aladivareista nousun jälkeen pääsarjassakin on pysytty. Nyt haetaan haasteita toisaalta.

Mutta asiaan. Itseäni on hieman ihmetyttänyt Suomen maajoukkueen yllätyksettömät taktiikat ja heikko menestys suhteessa käyttäjämääriin. Tuohon haluaisin muutosta. Pelifilosofiani lähtee pitkälti puolustuksen kautta toisin kuin lähes kaikilla muilla managereilla, esim. seurajoukkueeni Laurinkatu oli sarjan selkeästi kovin puolustusjoukkue viime kaudella. Edellisestä johtuen tulisin suosimaan hieman erilaisia pelaajatyyppejä joukkueessani mihin on totuttu. Monipuolisuus on musta se juttu eikä se yksi järjetön piikkiarvo heitossa! Toki joukkue kaipaa muutamia pistelinkoja, mutta kun kentällä on kerrallaan vaan yksi pallo niin joukkue kaipaa myös niitä jotka voittaa pallon omalle joukkueelle. Muuten palloo poimitaan aina vaan sukasta.

Eli jos kiinnostaa nähdä erilainen linja maajoukkueelle, niin laita ääntä tuleen!

-jarkjoke-

This Post:
00
75111.5 in reply to 75111.4
Date: 2/27/2009 2:03:01 AM
Overall Posts Rated:
2626
Tervehdys teille kaikille,

On aika avata kamppanja myös omalta osaltani. Hieman taustaa ensin, olen siis ollut mukana BB:ssä kaudesta 3 alkaen ja omalla joukkueellani on takana kaudet 3, 4, 5 ja 6 SM-koriksessa sitten pieni vauhdin haku II-divarista ja nyt alkavalle kaudelle takaisin SM-korikseen. Täytyy myöntää, että oman joukkueeni menestys ei välttämättä ole ollut sieltä parhaasta päästä, mutta vastaavasti olen myös lähes koko osallistumisen ajan ollut myös mukana eri maajoukkueiden kuvioissa, joihin panostus on välillä näkynyt oman joukkueen esityksissä.

Aikuisten maajoukkueen valmentajana toimin kaudet 3, 4 ja alun viidettä ja otteluita tuli sinä aikana 23 joista 13 voittoa ja 10 tappiota.
U21-joukkueen valmentajan pestin sain kaudelle 6 jolloin nuorten toiminta alkoi ja saavutukset tältä ajan jaksolta on 28 pelistä 20 voittoa ja 8 tappiota, eli ei mielestäni mitenkään kovin heikosti.

Vahvuuksiksini lasken ilman muuta moni vuotisen pelaajien scouttauksen sekä hyvät tukijoukot, joita ilman muuta tarvitaan, jotta pystytään saamaan jalkeille kilpailukykyinen joukkue.
Minulla on valmiina hyvä verkosto eri sarjatasojen managereista ja mielestäni keskusteluyhteys on ollut toimiva ja uskon sen edelleen jatkuvan, samalla voin myös todeta, että keskusteluyhteys aikuisten maajoukkueeseen osaltani on jatkuvaa ja yhteistyö on sujuvaa.

Toivon, että te haluatte myös jatkossa pitkäjänteistä kehittämistä ja näin annatte minulle mahdollisuuden jatkaa vielä keskeneräistä projektia nuorten parissa.

Käykää ihmeessä katsastamassa myös vaaliväittelyitä, jonne tulen ilman muuta kertomaan lisää omia kommenttejani, sekä myös tulen antamaan vastauksia jo nyt esitettyihin kysymyksiin.

Erittäin aktiivista vaali osallistumista toivoen ja pääasiahan ei ole voitto vaan vastustajien täydellinen murskaaminen ;-)

-Oldtimer-

From: jmh8
This Post:
00
75111.6 in reply to 75111.5
Date: 2/27/2009 5:28:22 PM
Overall Posts Rated:
00
Morjesta!

jmh8 ilmoittautuu myös mukaan näihin karkeloihin.
Ensiksi pari sanaa itsestäni, minulta löytyy koripallo taustaa oikeassaelämästä jo jonkin verran, eli tunnen koripallo termit ja ymmärrän siten myös tämän pelin taktiikat.
Buzzerbeatteria olen pelannut myöskin jo pitkään, olin mukana lähes tulkoon jo silloin kun Suomessa pyörähti peli käyntiin, taisin tulla muutaman kuukauden myöhässä peliin mukaan. Elikkäs pitkään on tullut pelattua, paljon on pelaajia nähnyt, ja todella paljon otteluita on kertynyt, murska voittoja ja tylyjä tappioita, kaikkea tätä on matkan varrelle mahtunut.
Olen ollut melko tyytyväinen Suomen aiempaan maajoukkue toimintaan, jota on pyöritetty pääosin raumalta käsin(Naicou ja kumppanit). Joten jmh8 lähtee soitellen sotaan, eli antakaa vain rohkeasti niitä ääniä minullekkin.

Terveisin jmh8