BuzzerBeater Forums

BB Andorra > U21 National Team Speeches

U21 National Team Speeches (thread closed)

Set priority
Show messages by
This Post:
00
75129.2 in reply to 75129.1
Date: 2/24/2009 8:59:40 AM
Overall Posts Rated:
00
Hi, i'm Any Given Sunday, an italian coach! This is my fifth season in BB and i've brought my team (Virtus Supino (45814)) from V to III and i think i've gained the needed experience to guide a NT!
Objectives:
I want to build a complete team that can use every tactic to be an unpredictable team.
VOTE FOR ME!!!!

This Post:
00
75129.3 in reply to 75129.1
Date: 2/24/2009 12:15:17 PM
Overall Posts Rated:
00
Bueno, yo e decidido apuntarme a seleccionador porque creo que lo puedo hacer muy bien, tengo tiempo para dedicarle, i bueno compañeros que saben mucho de este juego mi trayectoria a sido subir de V a III en España y tener a un jugador en la selección española (Xavier Domenec).

Llevo 5 temporadas en BB esta será mi 6ª, i me parece que estoy capacitado para este puesto, no puedo prometer victorias ni títulos pero si trabajo e intentar montar porras en el foro aunque solo participe yo y otro mas ;)

Mi staff:

Capsi4, Aunque esta será su segunda temporada ya estuvo jugando antes aunque por problemas personales tubo que dejarlo en su primera temporada ya a conseguido el ascenso de V i esta intentara los mismo en IV

Bokerau, Grandísimo manager con un grandísimo jugador Medun que esta en selección de Croacia ara mismo esta en II pero seguro que dará guerra para estar en la ACBB

He hecho el discurso en castellano y no en catalán por no cometer muchas faltas de ortografía jeje, pero entendemos el catalán perfectamente es mas somos de Catalunya, así que no abra problemas para entendernos, i si queréis hablar en ingles también nos acabaremos entendiendo

Espero lo mejor para Andorra por eso creo que soy al que tenéis que votar

Saludos

This Post:
00
75129.4 in reply to 75129.3
Date: 2/24/2009 2:25:45 PM
Overall Posts Rated:
00
Benvolguts companys.

De nou em presento per a seleccionador sub-21. Soc en Romagosa, i tots ja sabeu el meu treball les dues últimes temporades en la U-21.

Intentaré fer el que he fet aquestes temporades. Treballar, treballar i treballar. Pujar el nivell de la sub-21, aprendre coses noves també, donar als que em cediu jugadors nous punts de vista dels vostres jugadors, i evidentment, posar a tó als jugadors per a l'absoluta.

Com l'any passat, conto amb l'inestimable ajut en tema de consells de Cagalló, tot un crack. Compto també amb la meva feina amb un equip de només nacionals i amb l'ajut de Pesto, que també es dedica a treballar la base i m'ajuda a rastrejar el mercat.

Em presento també, per que crec coneixer millor les possibilitats de la selecció, i puc treballar per el bé no només de la U-21, si no de tots els que integrem la lliga andorrana, com he fet les dues últimes temporades, avisant dels internacionals en venta, suggerint algun entrenament i alguna possició per als jugadors.

També us vull recordar, que els jugadors:

Josep Antoni Llorens (4653841)
Juli Bordas (4161287)
David Sagarra (4127611)
Ferran Navines (4161288)
Aleix Borràs (3276875)
Marc Peralba (3276877)
Martí Corominas (4343351)
Marc Mas (4654100)
Pol Companys (4654127)

Estaven aquesta última temporada a la U-21 i he anat informant a l'entrenador de l'absoluta de la feina de tots, i he intentat aconsellar a alguns managers de com podien millorar. Resultat, 9 jugadorassos i a més a la selecció. I els que vindran... Si vosaltres em voteu i em seguiu fet treballar per Andorra.

Gràcies per la vostra confiança.

From: Erts
This Post:
00
75129.5 in reply to 75129.4
Date: 2/25/2009 1:23:53 PM
Overall Posts Rated:
00
Bon dia Andorra,

Us escric aquest missatge per RECLUTAR-VOS.

Reclutar-vos per al nostre projecte, el projecte d'Andorra als play-offs. No tinc res que la resta de candidats no tinguin: un cap i dues mans. Coneixent personalment en Cagallo, crec que podem fer un bon treball plegats.

Espero que el millor surti escollit, sort a tothom.

"L'éxit consisteix en vèncer la por al fracàs"

Visca Andorra!