BuzzerBeater
926 online at 21:23:15
BuzzerBeater Forums
Ajuda - Català > sobre posicions a entrenar
Back to the Sneak Peek
Ajuda - Català
Els jugadors creixen? (d'alçad...
5
Tinc algun diner...
10
Dubte
2
jugadors lliures?
6
Equip tècnic
5
Partit de copa no es paga?
5
Jugador fantsama?
6
draft i scouting
9
Com pujar el DMI
2
sobre posicions a entrenar
6
Ampliacio estadi
2
increïble ?
5
1
Entrenador
5
millo jugador del món
6
Com guanyar?
6
1era Ronda COPA CATALUNYA
319
Bonificacions
2
venta e jugador interesant per...
2
free agent
4
<
>
Favorite Folders
Set priority
High
Normal
Low
Show messages by
Everybody
GrFlur (2)
Esquirol (3)
Jordi T (1)
Search this Thread (Supporter Feature)
From:
Esquirol
This Post:
0
79140.1
Date: 3/4/2009 2:15:31 PM
Overall Posts Rated:
0
Bones de nou!
Avui m'he fixat amb una cosa sobre l'entrenament; per exemple, poso que en comptes d'entrenar "forma" per a "l'entrenament en equip" entrenin "resistència", donc al botó "d'actualitzar entrenament i scouting" i es canvia. Fins aquí bé. Llavors, surto de la secció d'entrenament i torno a entrar després, i l'entrenament torna a estar en l'apartat de "forma" inicial!. I aixi passa amb tots els altres apartats.
Es culpa de l'entrenador que tinc (nivell 2 especialitat en potència) o es un BUG?
Merci
Mark Unread
Ignore User
From:
GrFlur
To:
Esquirol
This Post:
0
79140.2
in reply to
79140.1
Date: 3/4/2009 2:57:44 PM
Overall Posts Rated:
592
proba a sortir del buzzerbeater quan hagis fet el canvi i torna-hi a entrar.
si et torna a passar reporta-ho com a bug al fòrum en anglès corresponent.
*a mi no em passa i tinc el joc en l'idioma català
Howl to the Moon, you won't regret it.
Mark Unread
Ignore User
From:
Esquirol
To:
GrFlur
This Post:
0
79140.3
in reply to
79140.2
Date: 3/4/2009 4:08:35 PM
Overall Posts Rated:
0
em fa el mateix. El que m'he fixat es que només em permet fer un canvi en l'entrenament...es pel meu nivell d'entrenador (nivell 2)?
Mark Unread
Ignore User
From:
GrFlur
To:
Esquirol
This Post:
0
79140.4
in reply to
79140.3
Date: 3/4/2009 9:56:19 PM
Overall Posts Rated:
592
no, el nivell de l'entrenador no te res a veure amb els tipus d'entrenament
t'hauria de deixar fer mes canvis
a la primera pestanya canvia a un altre tipus d'entrenament y a la segona canvia el numero de posicions a entrenar...
es d'alló més extrany aixó q et passa
Howl to the Moon, you won't regret it.
Mark Unread
Ignore User
From:
Esquirol
To:
GrFlur
This Post:
0
79140.5
in reply to
79140.4
Date: 3/5/2009 7:43:13 AM
Overall Posts Rated:
0
Bé, com m'heu dit, escriuré un correu amb anglès. Algú seria tan amable de traduir-me'l? Ho dic perquè el meu anglès es bastant elemental i la carta seria lo típic " jo tenir problemo". Adjunto el que posaré aquí i si algú ho pot traduir que ho faci, si no ja em buscaré la vida.
"Bon dia,
tinc un petit problema en el que respecta a l'entrenament del meu quip del manager Buzzerbeater. Explico; quan entro a la secció de l'entrenament, he intento fer algun canvi de la quantitat de jugadors a entrenar-se en qüestions específiques (tap, rebots...), resulta que quan "actualitzo" l'entrenament, només es queda cambiada la última opció que he retocat, i la resta es queda en l'estat anterior als canvis. A més, en el que respecta a l'entrenament per a tot l'equip (forma, resistència o tirs lliures), per molt que el canvii sempre que torni a entrar a la secció d'entrenament està fixada en "forma". Això es un BUG del joc o es que només es pot canviar un a sola opció en l'entrenament?(el meu entrenador es nivel 2 especialitat en potència)
Gràcies per la ajuda"
Això seria el que s'hauria de traduir. Si algun valent si veu en cor, que ho postegi aquí i ho tramitaré al fòrum anglés.
Gràcies.
Last edited by Esquirol at 3/5/2009 7:51:24 AM
Mark Unread
Ignore User
From:
Jordi T
To:
Esquirol
This Post:
0
79140.6
in reply to
79140.5
Date: 3/10/2009 7:01:03 PM
Overall Posts Rated:
0
Hola,
Jo tinc el mateix problema. Intentare traduir el missatge i sisplau posa la resposta en aquest forum de nou.
Hi,
I've got an issue related to training. When I enter the section "training" and try to make changes on the quantity of positions that need to be trained for several specific skill (like blocks, rebounds, etc) it turns out that after I press the save button only the last change that I've made is actually saved. The rest don't get updated. I've got a level 2 coach. Do you know if this problem has something to do with the level of the coach? Or is there a limitation on the number of changes you can make per week? Or is it a bug of the program? Is there any way to overcome this?
Thanks a lot
Mark Unread
Ignore User
Disable Emoticons and Images