BuzzerBeater Forums

BB Norge > National Team Speeches

National Team Speeches (thread closed)

Set priority
Show messages by
This Post:
00
93394.2 in reply to 93394.1
Date: 6/4/2009 6:13:51 PM
Vallerud
BLNO
Overall Posts Rated:
2424
Etter å ha startet i III divisjon er mitt eget lag Vallerud nå i BLNO for andre sesongen. Fjorårets sesong var en stor sukess i en veldig vanskelig avdeling med 4 plass og semifinale i cupen. Ut fra lagets kvaliteter så var det en sesong som gikk bedre enn forventet med mye taktikkvurderinger før hver kamp. Nå er jeg sulten på en ekstra utfordring så jeg stiller derfor til valg som sjef for landslaget med rutinerte Steel Fidel som assistent. Vi vil ha et veldig tett samarbeid så i realiteten blir det to "ledere" selv om det kun står en på papiret.

Jeg har hjulpet til litt med U-21 landslaget denne sesongen hvor Borislav er lederen, dette har gitt meg et innblikk på hvordan et landslag fungerer. Jeg har tro på at jeg kan gjøre en god jobb for landslaget og at jeg sammen med Steel Fidel kan forsøke å gi oss noen resultater vi kan være stolte av.

Hva er en "god jobb for Norge"?

Jeg ønsker at forumet skal brukes flittig og at flest mulig deltar, derfor kommer det til å bli mye informasjon framover på forumet, selv om taktikken selvsagt ikke blir avslørt på et forum. Landslagsjobben er en jobb man må se på i lengre perspektiv, det er viktig at de som har landslagsspillere faktisk trener dem og det er mulig noen må ofres om det kommer unge gode spillere med trenere som tenker langsiktig. Tett dialog med de som eier spillerne vil selvsagt være en av de viktigste aspektetene i jobben. Ettersom vi er to stk. som er veldig aktive vil det også være en garanti for at vi tarjobben seriøst og er tilgjengelig for de som har synspunkter eller spillere vi bør vurdere. November har gjort en god jobb med landslaget og vi ønsker å fortsette den jobben slik at vi blir en nasjon å frykte framover.

Det blir aldri suksess uten resultater så grundige analyser og taktikk trening i scrimmage kampene blir viktig, et lag må fungere sammen så vi må finne ut av hvordan spillerne passer sammen slik at motstanderen får det vanskelig med å analysere oss. Jeg har tro på at vi kan føre laget videre og at vi kanskje kan ta en stor skalp eller to. Ingen motstander vil være lett for en liten nasjon som oss, men med entusiasme og engasjement så skal vi "bite" fra oss så godt som mulig.

Jeg har nå fått noen sesonger på meg i buzzerbeater og holder til i BLNO hvor jeg hele tiden må tenke taktikk for å skrape sammen så mange seiere som mulig. Jeg tror selv at dette vil gi meg en fordel som landslagssjef og at ved hjelp av engasjement på forumet så skal vi få opp interessen for landslaget ytterligere.

Stemmer du på Haagen med Steel Fidel som assistent så vil du få synlige, aktive og sterkt engasjerte ledere som forhåpentligvis kan gi oss resultater vi ønsker for vårt kjære landslag.