BuzzerBeater Forums

BB Andorra > National Team Debate Thread

National Team Debate Thread (thread closed)

Set priority
Show messages by
This Post:
00
93542.2 in reply to 93542.1
Date: 6/5/2009 6:14:23 AM
Overall Posts Rated:
00
Preguntes per a l' aspirant Cagalló:

Tens algun staff per poder aportar un major control dels jugadors posició per posició?

Quin joc creus que es el més convenient per a la selecció andorrana? Interior o exterior?

Gràcies per les respostes

This Post:
00
93542.3 in reply to 93542.2
Date: 6/5/2009 6:36:45 AM
Overall Posts Rated:
1111
1) No tinc staff propiament dit. Acostumo a preferir ser pessat i recolzar-me quan ho necessiti en el seleccionador sub21 (abans Romagosa) i ara en rafera (ho sento!); també en els propis entrenadors. Apart d'això, tinc la meva pròpia taula excel...

No t'esperis guanyar les eleccions i rebre informes de 700 jugadors, pq no els tindràs. Aquí no van així les coses. Si em presentes una llista de 8 membres staff, ja et dic jo que 5 o 6 s'aburriran.

2) Andorra no és prou potent encara com per tenir el seu propi patró de joc uniforme. És a dir, el que he fet és un equip força equilibrat en atac, de tal manera que em permeti fer "joc de guerrilles" o, com diria Calcy, "contratàctiques". Es tracta simplement de fer la tàctica ofensiva que el teu rival no s'espera que facis i matar-lo per aquí.

Per tant, hem guanyat partits jugant per dins i jugant per fora. I també hem perdut partits jugant per dins i per fora.

Bé, no se que n'oopinareu...

Last edited by Cagallo at 6/5/2009 6:38:09 AM

This Post:
00
93542.4 in reply to 93542.3
Date: 6/5/2009 8:31:12 AM
Overall Posts Rated:
00
1) No crec que s' aburreixin. Tinc un procés ambiciós y no sols es limitaran a rebre informes dels jugadors, sinó de buscar jugadors per tota Andorra y jugadors que puguin estar triumfant a l' extranger. No es el mateix ser pesat 1 persona que ser-ho 8.

2)Crec que grans seleccions com pot ser l' espanyola poden permetres el factor sorpresa y jugar de varies formes diferents. En cambi una selecció limitada com l' andorrana hauria de tindre un patró de joc y crec que aquest hauria d' esser el interior. Els millors jugadors andorrans sense dubte son els pivots. Es una opinió però si fos entrenador intentaria que els equips andorrans aportesin pivots per potenciar al màxim aquesta posició. A més els jugadors de la U21 que pujen més forts també són pivots.

This Post:
00
93542.5 in reply to 93542.4
Date: 6/5/2009 9:25:21 AM
Overall Posts Rated:
1111
Busca, busca jugadors... que al cap d'una setmana ja te'ls coneixeràs tots. No n'hi han tants de bons i entrenats! I vigila que potser amb 8 persones sent pesades, et tiraran pedres al cap.

This Post:
00
93542.6 in reply to 93542.5
Date: 6/5/2009 1:24:16 PM
Overall Posts Rated:
00
Potser si que no hi són... O potser tu no els has troba't ;)

Jo no he dit que les 8 persones hagin d' esser "pesades" pero si 3 d'elles per exemple. Dic "pesades" entre cometes perque no es tracta de molestar a ningú, sinó d' insistir als jugadors andorrans perquè puguin tindre una selecció competent y de pas aumentar el nivell de la lliga andorrana.

Jo el que plantejo per la selecció es un equipo fort en el joc interior que pugui competir amb selección de nivell més alt i no pateixi derrotes absurdes contra seleccions de baix nivell com per exemple la filipina (amb tots els respectes per ells) per tindre una defensa interior molt baixa. Trobo que aquest any passat s' han patit derrotes absurdes per no defensar bé la zona interior contra seleccions com la filipines, malaysia i georgia. Amb una defensa interior utiliztant el 2-3 en comptes d' una defensa individual s' haguessin pogut guanyar aquells tres partits donat el "bon" nivell de pivots que té la selecció.

I aixó amb la colaboració de tots y l' esforç del meu staff(amb jugadors d' alt nivell con es pot comprovar) es posible. Es posible fer un equip, no dic campió perqué en un país tant petit es difícil, però si un equip molt competent.