BuzzerBeater Forums

Help - Vlaams > oefenwedstrijd

oefenwedstrijd

Set priority
Show messages by
This Post:
00
131703.10 in reply to 131703.9
Date: 2/17/2010 3:06:51 PM
Overall Posts Rated:
9696
hoe sneller je eraan begint, hoe meer kans je hebt iemand te vinden.

Dat wil zeggen: zaterdag kan je uitdagen, doe dat als eerste, en doe dan de rest voor je ploeg.

Als je wacht tot maandag hebben de meeste ploegen al een wedstrijd geboekt, en moet je dus ook veel langer zoeken voor je iemand vind die nog geen heeft. Dikwijls zijn dat dan nog lpoegen die toch geen match spelen op donderdag. Om de enkelen die nog wel een match willen te vinden is dan moeilijker...

Als je zaterdag echter de conferenties afschuimd naar tegenstanders, ben ik er zeker van dat het wel zal lukken. Daag ze uit bij hun thuis, dan pakken ze ook rapper aan.

Let wel op dat je rekening houdt met hun beginuur zodat je je opstelling tijdig ingeeft.

Traditiegetrouw daag ik altijd uit bij mij thuis (heb nog nooit uit gespeeld in een oefenwedstrijd die ik zelf moest regelen) en daardoor houdt ik aan die traditie, en voorlopig lukt het me nog dit vol te houden. Ploegen uitdagen in hun eigen arena zal dus normaal minder problemen mogen geven...
Het heeft ook geen enkel nadeel om niet thuis te spelen. Dus daarvoor hoef je het niet te laten.

succes!!

They are not your friends; they dispise you. I am the only one you can count on. Trust me.
This Post:
00
131703.11 in reply to 131703.10
Date: 6/11/2011 6:07:46 AM
Overall Posts Rated:
00
Is het eigenlijk belangrijk of je je oefenmatch wint?
Of is dit enkel belangrijk voor de speelminuten (en dus training) van je spelers?

This Post:
00
131703.12 in reply to 131703.11
Date: 6/11/2011 8:45:19 AM
Overall Posts Rated:
9696
enkel belangrjik voor je minuten.

winnen of verliezen speelt geen rol voor je ploeg. Ook WAAR de wedstrijd gespeeld wordt maakt niets uit, ook niet financieel.
Als je op verplaatsing in het buitenland speelt moet je wel opletten met de starttijd van de wedstrijd, zodat je tjidig je opstelling ingeeft.

They are not your friends; they dispise you. I am the only one you can count on. Trust me.
This Post:
00
131703.13 in reply to 131703.12
Date: 6/11/2011 10:37:33 AM
Overall Posts Rated:
00
Ok, bedankt! Dan kan ik al eens wat dingetjes proberen tegen betere ploegen.