BuzzerBeater Forums

BB Suomi > Tutor Hiekkalaatikko

Tutor Hiekkalaatikko

Set priority
Show messages by
This Post:
00
191996.10 in reply to 191996.9
Date: 7/28/2011 9:20:04 PM
Zwölf
II.4
Overall Posts Rated:
687687
Second Team:
Zwölf 2
Hyviä ideoita kaikki. Siihen tulevaan puuhun tulisi siis myös vähän niinkuin kirjallinen pikaohjepaketti sen lisäksi että sieltä voi aloittelija löytää henk koht tutorin. Varmasti auttaa ettei kaikki joudu kompastelemaan samoja mokia alussa. Tulen nyt sunnuntaina himaan Suomeen ni vasta alkuviikosta todennäköisesti puun julkaisen.
Tosta treenin ohjaamisesta vielä niin tutorit tulevat varmastikin opastamaan paljon treenaamista koska se on olennaista tässä pelissä ja suomen yhteisömme edun mukaista johon tämä koko tutortoimintakin perustuu, yhteisön auttamiseen. Mutta jos vasta-alkajalla on oikein kova pelaaja niin tulee olla tarkkana ettei astu siinä tilanteessa maajaoukkuetiimin varpaille vaan tarpeen vaatiessa ohjaa ottamaan majumanagereihin yhteyttä tms. Ihan vaan näin ennakkovarotuksena koska sellasesta vois tulla ikäviä erimielisyyksiä joka taas tekee yhteisölle hallaa.
Ja kiitos Iso Massimo, nyt on jo komlme ringissä. Luulen että voitte, jos haluatte, niin etsiä itsellenne jo itse autettavat (jotka kiitos ilmoittaisitte sitten), mutta ens viikon alkupuolella teen sen virallisen puun ja tutormainosviestin joten voitte niitäkin odottaa. Up to you.
Rubbercube

This Post:
00
191996.11 in reply to 191996.10
Date: 7/29/2011 3:27:44 AM
Pahalammen Pomppu
II.2
Overall Posts Rated:
156156
Second Team:
Burning Shoes
Minä ainakin voin hyvin odotella ensiviikkoon ja ehkäpä tässä loppuviikon aikana käydä uudestaan noi nelosdivarit läpi ja poimia niitä managereita sieltä.

Sinänsä ihmetyttää että ei ole vasta kuin 3 ilmoittaututnut tuutoriksi, tosin eipä mulla vielä ole käsitystäkään kuinka moni uusi manageri haluaa apua.

Tuollainen suomenkielinen "pikaopas" voisi olla tosiaan hyvä ja sitten noi Iso_Massiomon linkit.

btw Nyt kun idea on jalostunut niin noista puun nimistä "Starttiapua Täältä" on ehkä osuvin. Minulla ei ainakaan mitään parempaa nimeä tule nyt mieleen.

From: Junior31

This Post:
00
191996.12 in reply to 191996.11
Date: 7/29/2011 4:11:36 AM
Overall Posts Rated:
376376
Itse voin ryhtyä myös Tutoriksi, joka opastaa pelin alussa hieman manageria tai managereita. Mutta sitä työtä en jaksa tehdä, että kävisin lohkoja läpi ja kyselisin ketkä tarvii apua tai on uusia juuri aloitteneita, joku lista, mihin sit voisi aina laittaa oman nimen perään kun ottaa joukkueen ohjaukseen. Kyllähän se pientä uutta kipinää pelille antaa kun sitten näkee opettaja työnsä tuloksen ja sen että kuinka hyvin joku on oppinut pääsemään peliin sisään, vai onko epäonnistunut täysin..

From: zafman

This Post:
00
191996.13 in reply to 191996.12
Date: 7/29/2011 4:19:04 AM
Pahalammen Pomppu
II.2
Overall Posts Rated:
156156
Second Team:
Burning Shoes
No missä menee epäonnistumisen raja on kysymysmerkki, mutta väitän että paremmin noi peliin sisäänpääsevät ketkä haluavat saada opastusta ja näin ollen ehkä jäisivät siihen aktiiviseen pelaajakantaan, jota tarvitsee kasvattaa.

Mulla on nyt tuon draftiscoutin jälkeen aika hyvä haju jo noista täysin bottisarjoista ja missä on yksi tai kaksi joukkuetta niin aika iso homma tuon suhteen tuli siinä samalla tehtyä. Taisi rubbercube ilmoittautua tuollaisen listan tekijäksi, joten sieltä sitten valitsemaan aikanaaa.

From: Junior31

This Post:
11
191996.14 in reply to 191996.13
Date: 7/29/2011 4:21:51 AM
Overall Posts Rated:
376376
Mun mielestä yks tärkeimmistä asioista on juuri tuo nelosdivari mis on yksi tai kaksi oikeaa joukkuetta sarjassa niin painoittaa niille draftin tärkeyttä kun saavat valita parhaat pelaajat ja mahdollisesti sitten myydä tai kehittää niitä. Eikö?

This Post:
00
191996.15 in reply to 191996.14
Date: 7/29/2011 4:23:47 AM
Socks & Balls
III.2
Overall Posts Rated:
492492
Second Team:
Really Small Socks
Mun mielestä yks tärkeimmistä asioista on juuri tuo nelosdivari mis on yksi tai kaksi oikeaa joukkuetta sarjassa niin painoittaa niille draftin tärkeyttä kun saavat valita parhaat pelaajat ja mahdollisesti sitten myydä tai kehittää niitä. Eikö?



Täysin samoilla linjoilla tästä. Siis nimenomaan, että saadaan niitä treenattavia aloitteleviin joukkueisiin.

This Post:
00
191996.16 in reply to 191996.15
Date: 7/29/2011 8:38:27 AM
Zwölf
II.4
Overall Posts Rated:
687687
Second Team:
Zwölf 2
Mun mielestä yks tärkeimmistä asioista on juuri tuo nelosdivari mis on yksi tai kaksi oikeaa joukkuetta sarjassa niin painoittaa niille draftin tärkeyttä kun saavat valita parhaat pelaajat ja mahdollisesti sitten myydä tai kehittää niitä. Eikö?


Täysin samoilla linjoilla tästä. Siis nimenomaan, että saadaan niitä treenattavia aloitteleviin joukkueisiin.


Kyllä kyllä, nelosdirreen on syytä panostaa ja voimmekin varmaan sieltä pääpainotteisesti etsiä asiakkaita.
Junior31 kiitos lupautumisestasi ja jatkossa muillekin halukkaille tiedoksi että tutorien ei tarvitse välttämättä etsiä divareista auttamisenkohdettaan vaan minä pyrin hoitamaan niitä (myöntäen että on apu tervetullutta etenkin jos tämä homma paisuu).
Ja sen hoitamisen ajattelin menevän siis niin että löydetyille uusille managereille lähetellään tutormainosta, jossa on sen hetken vapaat tutorit ja linkki siihen tulevaan tutorpuuhun. Uusia managereja siis kehotetaan ottamaan näihin vapaisiin tutoreihin yhteyttä mikäli he apua kaipaavat, sitten jos yhteydenotto tulee tutor voi alkaa töihinsä ja ilmoittaa minulle tulleensa varatuksi (asiakkaan nimi tai jengi ja linkki helpottaisi). Näin käydessä merkkaan kyseisen tutorin varatuksi ja he eivät enää näy seuraavassa tutorpuun päivityksessä ja mainosviesteissä vapaina ELLEI tutor sitten ilmaise minulle haluaan ottaa lisää asiakkaita hoitoonsa. Myös asiakassuhteen päättymisestä tai kokonaan tutoroinnin lopettamisesta toivon tietoa.
Puolestaan ne tutorit jotka haluavat auttaa apua tarvitsevien vastaalkajien löytämisessä, voivat kopioida tutorpuun mlko alkuun tulevan tutormainoksen ja lähtellä sitä löytämilleen, päivittäen siihen aina viikottain tutorpuusta löytyvän vapaiden tutorien listan. Alueita joilta bongata uusia varmaan jaetaan mutta jos jollekulle lähtee parikin tutormainosta niin ei se nyt paljoa haittaa.

Huh, mikä romaani tuli kirjotettua, mutta toi on se idea mikä mulla on päässä lähipäivinä pyörinyt. Ehdottomasti kommentoikaa kritiikkiä tai muutosehdotuksia, niin neuvotellaan ja mietitään. Mulla on nyt jostain syystä kova hinku tähän tutorhommaan, toivoaan ettei laannu.
PS. Zafman (tai joku muu) jos nyt löydätte uusia managereja niin voitte lähettää mulle tai odottaa ens vko sitä tutormainosta ja lähettää sitten itte, samapa tuo.
Rubbercube

This Post:
11
191996.17 in reply to 191996.16
Date: 7/29/2011 8:45:43 AM
Overall Posts Rated:
182182
Se on aina hienoa nähdä kun joku on innostunut jostain, niinkuin sinä tästä. Kiitos ja onnea matkaan.

!zazhigai!
This Post:
11
191996.18 in reply to 191996.17
Date: 7/29/2011 9:37:42 AM
Zwölf
II.4
Overall Posts Rated:
687687
Second Team:
Zwölf 2
Kiitos, tuo kohottaa itsetuntoa.
Nyt tuli muuten mieleen jälleen uusi juttu tähän liittyen, mutta on laitettava iso ehkä tähän juttuun etten lupaile liikoja.
Ryhdyn EHKÄ pitämään myös tutoreiden kunniataulukkoa pienenä motivaation kohottajana josta ainakin saa hieman kiitosta työlleen. Positiivinen julkisuushan voi kasvattaa mahdollisuuksia päästä vaikka maju-koutsiksi tai ees tiimiin. Tulisi varmaan vuodet tutorina, hoidetut asiakkaat, edesmenneiden asiakkaidenmäärä kakkosessa tai SMssä… Vähän samaa ideaa kuin Wally-oopin Suomen Cup tilastoissa, Suomen rankingissa ja muissa.
Rubbercube

This Post:
11
191996.19 in reply to 191996.18
Date: 7/29/2011 3:49:30 PM
Pehmeät Tyttö Norsut
III.7
Overall Posts Rated:
405405
Kyllä täältäkin voi yksi setä lähteä auttamaan uusia tulokkaita. Ainakin joidenkin kanssa on joskus onnistuttu välttävästi.

This Post:
00
191996.20 in reply to 191996.19
Date: 7/29/2011 4:14:16 PM
Zwölf
II.4
Overall Posts Rated:
687687
Second Team:
Zwölf 2
Mahtavaa LA-Naicou, saatiin tutortiimiin aimo annos kokemusta! Kiitos!

Advertisement