Wonderi: Pyöräytän vastauksen tähän, koska hyvin vähän liippaa taas kausi 19 -aiheita.
Täällähän on ihan perjantai aaton fiilikset menossa,itellä kone jumitti niin ettei päässyt foorumeita selailemaan,niin heti alkaa hirveä jutustelu.Tästähän vois kuvitella vaikka mitä....... ?
Joo, meillä oli hyvä meininki ennen ku sä taas avasit suus :D
Itsellä toi aivosumu on varmaan kroonista,mutta näin keväällä ei yksinkertaisesti voi olla ihan paskalla tuulella.Kyllä tolla kevätauringolla on ihmeellinen vaikutus...tähän fiilikseenhän ei yhtään vaikuta viikonloppuna tulevat hyvät bileet? :D
Tänää kiskoin koko kerman taas aamulla. Tällä kertaa tyhjään vatsaan, mikä oli virhe. Ehkä puolet vaan pysyi sisällä, mikä ei sinänsä haittaa, koska on tuntunut, että puolikas annos piisais.. Siisteintä tässä on just vitutuksen hälveneminen. Mä oon hyvällä tuulella jatkuvasti. Se johtuu siitä, että tää säätelee serotoniinia, kuten myös melatoniinia, mikä siis unihormoni, eli nukkuminen on iisiä hyvin hymyillyn päivän päätteeks.
Tryptofaani on elintärkee aminohappo. Tryptofaanin tehtävä on just säädellä mielihyväkeskusta ja unta.. Tryptofaania on lihassa, kalassa, munissa jne... Tryptofaani muuttuu maksassa niasiiniks, ja vasta tää niasiini duunaa noita hommia. Ja tässä mun napissa on niasiinia 2500% annos suosituksiin nähden, ni oon todellakin alkanu uskomaan väitettä, että alkkikset ei dokaa niin iisisti jos ei niasiininpuutosta.
Tästä myös on tuntunu tulevan lieviä krapulan oireita !! Ni luulen, että mielihyvätoiminto mitä aivoissa tapahtuu on sama, ku dokatessa :) Eli siis llulen, että mä oon niinku kännissä ilman sekavuutta :D
Mut hyviä bileitä Wonderi, kumpa sulla olis niasiinia edes krapulaan :P
Last edited by Hencka_D at 3/16/2012 6:33:08 AM