BuzzerBeater Forums

Suomi - I.1 > Kakkavanakanava

Kakkavanakanava

Set priority
Show messages by
From: Hencka_D

This Post:
00
212624.11 in reply to 212624.10
Date: 3/13/2012 5:51:26 PM
Taikasuon Tattivatit
III.7
Overall Posts Rated:
778778
Mä luulen, että Sirkeisellä ja Askolinilla on kulisseissa joku biiffi päällä. Vrt. Kobe&Shaq Losissa. Ne ei ehkä mahdu kummatki Taikasuolle samaan aikaan, ja jos näistä jompi kumpi lähtee ni se on kyllä Sirkeinen..

From: hene10

This Post:
00
212624.12 in reply to 212624.11
Date: 3/14/2012 1:16:08 AM
Aittakorven Torjunta & Heitto
II.1
Overall Posts Rated:
22202220
Second Team:
Moltas Matsson Academy
No ehkä se Veikko ois voinu vähä tosta petrata, mut tuskin niin paljo et sen ansiosta olisit voittanu kuitenkaan...ja ku katot arvosanoja, ni olihan ne sulla eittämättä heikommat, ja niihin asenne ei edes vaikuta.

Edit: pistettä/100 yritystä-tilaston hävisit yhteensä kaikilla pelipaikoilla peräti noin 108 pisteellä, se on aika paljon se...

Last edited by hene10 at 3/14/2012 1:21:36 AM

This Post:
00
212624.13 in reply to 212624.12
Date: 3/14/2012 6:42:15 AM
Taikasuon Tattivatit
III.7
Overall Posts Rated:
778778
Mulla olis ollut paremmat joukkuearvosanat, jos hc olis ollut rennolla. Laba ei olis lentäny suihkuun ja se on kuitenkin puolet mun sisäarvosanoista. En tiedä vaikuttaako asenne noihin "per yritystä" tilastoihin, enkä ymmärrä, miten toi ero oli muka noin suuri. Mut Veikko tuskin olis ollu ainoa joka petraa heittoprossaa, kuitenkin muilla oli jokatapauksessa yli 50% .... Paljonko luulet, että asenteen tuoma ero pisteissä noin keskimäärin olis?

This Post:
00
212624.14 in reply to 212624.13
Date: 3/14/2012 7:50:32 AM
II.1
Overall Posts Rated:
22202220
Second Team:
Moltas Matsson Academy
No vaikuttaahan se asenne lienee moneen asiaan, mutta sun joukkuearvosanat olis ollu tasan samat vaikka hc olis ollu rennolla, sä normilla tai täpöllä. Niihin se ei vaikuta. Ja en olis ihan varma et se vaikutti Laban virhesaldoon, se hc:n normi siis... Vaikutus pisteisiin tietysti riippuu matsin yleisestä pistetasosta, mutta sanotaan nyt että ehkä tommonen 10 pinnaa voi olla lähellä lisää pinnoja normin ansiosta, jos muuten olis tehny vaikka 90 pinnaa rennolla. Mut mun mielestä sä hävisit tän matsin itseasiassa vähemmän mitä olis "kuulunu" suoraan tilastojen perusteella. Randomii tietty aina mukana....

This Post:
00
212624.15 in reply to 212624.14
Date: 3/14/2012 10:54:36 AM
Taikasuon Tattivatit
III.7
Overall Posts Rated:
778778
Hassu randomi, että jokainen muu jamppa, paitsi se jonka todellaki pitäis viskoa 70% sisään pelaa hienosti. Lizarralla varmaan melko hyvä sisäpakki ehkä kuitenkin, muttei ois pitäny rittää. Jos laitan Askolinin pelaamaan sentterinä, sen tehot on ollu yleensä vaisummat ku SF-paikalta. Sama juttu PF-paikan suhteen, muttei ihan niin voimakkaasti.

Ja jos Askolin pelaa PF tai C, joukkuearvosanat näyttäisivät siltä, että uskoisit mun puheita paremmin, mutta kokemuksen mukaan tehot niin Veikon kuin muiden jantterien osalta kokonaisuudessaan ovat paremmat jos pojat pelaavat Veikko-Laba-Heikoin IS.. Yleensä heikoin IS ei saa juuri edes heikkoja paikalta C, joten parhaat jätkät on scorannu parhaiten tällä järjestelyllä.

Tosin nyt on suht identtinen kokoonpano tossa B3-kuolemassa, ja ongelmat vaikuttais olevan ihan samoja, mikä tosin ihmetyttää, koska parhaat pelaajat on jokainen pätevässä pelikuosissa. Tattivatit on kriisissä.

EDIT: vähän kaikenlaista

Last edited by Hencka_D at 3/14/2012 11:01:05 AM

This Post:
00
212624.16 in reply to 212624.15
Date: 3/14/2012 11:26:17 AM
II.1
Overall Posts Rated:
22202220
Second Team:
Moltas Matsson Academy
Jotenki tuntuu et aina pelikunto ei kuitenkaan kerro aina täyttä totta päivän kunnosta, esim. Robuste pelas mulla eilen törkeen heikon matsin, vahvalla kunnolla reippaasti alle tasonsa (näkee arvosanoistaki selkeesti pelaajan sivulta). Ehkä Veikkoakaan ei vaan napannu eilen, ja tietysti onhan se vastassa olevasta pelaajastaki kiinni. Useimmiten Veikolla kuitenkin vastassa joku hyvä-sisäpakkinen SG?

This Post:
00
212624.17 in reply to 212624.16
Date: 3/14/2012 12:17:06 PM
Taikasuon Tattivatit
III.7
Overall Posts Rated:
778778
Jooo.. Just miettiny sitä samaa, että toi pelikunto on osittain joku bugi.. Tai siihen liittyy joku bugi :) Aiemminki ollu huomaavinani, että pätevän kondiksen jampat rikkoo välillä nopeesti sen 6 foulia, kuten Laba eilen ja tänään. Ja tää koskis vaan tietynlaisia jamppoja.. Ennen tosin kelasin, että olis torjumisen puuttellisuus, mut Laban 10 ei tue tätä. Toisaalta olin vakuuttuvinani siitä myös, ettei iso mies ilman kuljetusta pärjää pakissa jampalle, jolla on paljon kuljetusta. (Tästä eii oo tarkotus alkaa vääntämään, ku ei se ennekää oo mihinkää johtanu :) )

Tän päivän tilastoja tarkastelemalla saanut hieman kuvaa siitä, missä saattaa olla vikoja. Tänäänkin olisin kuvitellut arvosanojen valossa voittavani. Ihan sopivasti osui oletustaktiikka, mutta norjalaiset takoi yllättävän kovat arvosanat, ainakin nähden odotusarvoihin, mitkä perustui sangen olemattomalle scouttamiselle. Peiliin saa katsoa niin Sirkeinen, Askolin, Es, Laba kuin managerikin.

Mutta edelleenkin väitän, että rento-rento-matsi olis päättynyt mun voittoon. Mitäpä sä kuitenkaan tästä pelistä ymmärtäisit :P

This Post:
00
212624.18 in reply to 212624.17
Date: 3/14/2012 12:26:22 PM
II.1
Overall Posts Rated:
22202220
Second Team:
Moltas Matsson Academy
No en ymmärrä, mul on vaan omat olettamukset :-) Ja luulenki tietäväni millä pienellä muutoksella olisit saattanu kääntää nää molemmat matsit eduksesi...

This Post:
00
212624.19 in reply to 212624.18
Date: 3/14/2012 12:42:32 PM
Taikasuon Tattivatit
III.7
Overall Posts Rated:
778778
Sama juttu. mutten viitti paljastaa sitä vielä. Olis pitäny tajuta paljon aiemmin, mutta puskenu vanhojen tottumusten kanssa päätä seinään turhanki hanakasti. :)

This Post:
11
212624.20 in reply to 212624.19
Date: 3/16/2012 6:30:28 AM
Taikasuon Tattivatit
III.7
Overall Posts Rated:
778778
Wonderi: Pyöräytän vastauksen tähän, koska hyvin vähän liippaa taas kausi 19 -aiheita.

Täällähän on ihan perjantai aaton fiilikset menossa,itellä kone jumitti niin ettei päässyt foorumeita selailemaan,niin heti alkaa hirveä jutustelu.Tästähän vois kuvitella vaikka mitä....... ?

Joo, meillä oli hyvä meininki ennen ku sä taas avasit suus :D

Itsellä toi aivosumu on varmaan kroonista,mutta näin keväällä ei yksinkertaisesti voi olla ihan paskalla tuulella.Kyllä tolla kevätauringolla on ihmeellinen vaikutus...tähän fiilikseenhän ei yhtään vaikuta viikonloppuna tulevat hyvät bileet? :D

Tänää kiskoin koko kerman taas aamulla. Tällä kertaa tyhjään vatsaan, mikä oli virhe. Ehkä puolet vaan pysyi sisällä, mikä ei sinänsä haittaa, koska on tuntunut, että puolikas annos piisais.. Siisteintä tässä on just vitutuksen hälveneminen. Mä oon hyvällä tuulella jatkuvasti. Se johtuu siitä, että tää säätelee serotoniinia, kuten myös melatoniinia, mikä siis unihormoni, eli nukkuminen on iisiä hyvin hymyillyn päivän päätteeks.

Tryptofaani on elintärkee aminohappo. Tryptofaanin tehtävä on just säädellä mielihyväkeskusta ja unta.. Tryptofaania on lihassa, kalassa, munissa jne... Tryptofaani muuttuu maksassa niasiiniks, ja vasta tää niasiini duunaa noita hommia. Ja tässä mun napissa on niasiinia 2500% annos suosituksiin nähden, ni oon todellakin alkanu uskomaan väitettä, että alkkikset ei dokaa niin iisisti jos ei niasiininpuutosta.

Tästä myös on tuntunu tulevan lieviä krapulan oireita !! Ni luulen, että mielihyvätoiminto mitä aivoissa tapahtuu on sama, ku dokatessa :) Eli siis llulen, että mä oon niinku kännissä ilman sekavuutta :D

Mut hyviä bileitä Wonderi, kumpa sulla olis niasiinia edes krapulaan :P

Last edited by Hencka_D at 3/16/2012 6:33:08 AM

Advertisement