BuzzerBeater Forums

BB Slovensko > Cez lupu - alebo rozhovory s manazermi

Cez lupu - alebo rozhovory s manazermi

Set priority
Show messages by
From: razor
This Post:
44
223575.10 in reply to 223575.9
Date: 9/20/2012 11:52:53 AM
Overall Posts Rated:
284284
S kým bude robiť RazoR ďalšie interview? Možno aj táto otázka prefrčala Vašimi hlavami od minulého štvrtka až dodnes. Odpoveď na túto otázku Vám dnes dáva už 7. pokračovanie pravidelnej týždennej rubriky Cez lupu. Predstavujem Vám tak siedmeho respondenta, ktorým je manažér Eazy-E.(58504)

1. Na úvod by si sa nám mohol stručne predstaviť.
Volám sa Rado, mám 20 rokov, som z Bratislavy, ako sa dá vyčítať aj z názvu môjho tímu, Nets podľa obľúbeného tímu NBA New Jersey/Brooklyn Nets. Študujem na právnickej fakulte UK, kde momentálne nastupujem do druhého ročníka. Čo sa týka môjho nicku, tak ten je inšpirovaný americkým zosnulým rapperom menom Eazy-E, ktorého som si v mladosti vždy rád vypočul.

2. Kedy si začal hrať BB?
Bolo to na začiatku 5. sezóny.

3. Už si tu teda dosť dlhý čas. Čo ťa ešte núti k tomu aby si na BB nezanevrel?
Prakticky už je to len snaha vytrénovať Bubáka(12727031) a Jaša(15095717) na úroveň, na ktorej by dokázali byť pre repre platnými hráčmi. S Bubákom sa mi to už viac-menej podarilo, čiže sa posnažím, aby to dopadlo podobne aj s druhým menovaným. A z klubového hľadiska je to samozrejme víťazstvo v extralige, čo sa mi však v posledných sezónach nepodarilo naplniť, hlavne kvôli tomu, že som sa viac sústreďoval na tréning hráčov a na národný pohár na úkor výsledkov v lige a bez "výhody domácej palubovky" sa v play-off ťažko víťazí. Každopádne sa ešte nevzdávam a ak na to bude príležitosť, vždy sa o titul rád pobijem

4. Titul si teda ešte nevyhral, čo je tvojím najváčším úspechom?
Zrejme ním bude víťazstvo v pohári v sezóne 18 a vytrénovanie Bubáka pre potreby trénera NT.

5. Logicky mi z toho vychádza, že Boris je najlepším hráčom v histórii tvojho klubu. Alebo sa mýlim?