Ik snap wat je bedoelt Donar. In jouw divisie zijn er vier teams die om de nummer 1 en 2 seeds strijden. Ik heb aan mijn kant weinig tegenstand. Op papier zou Liverpool een concurrent moeten zijn, maar die gozer is bijna nooit online. Tarka komt er nu ook steeds harder aan, maar die loopt gewoon nog een seizoen achter. Nou, ik ben benieuwd wat je gaat doen met je cash dude. Is een keuze tussen kort of lang termijn. Als je echt denkt dit jaar te kunnen promoveren zou ik een speler halen, als je twijfelt is het altijd veilig om je stadion uit te breiden. Dat is een investering die je nooit meer verliest, investeren in een speler kan een flop worden, of je promoveert niet en dan heb je dat dure salaris voor niets een seizoen lang betaalt.
Ik kijk ook uit naar de game tegen jou, wordt een clash of the Titans
Tenzij ik er tegen die tijd zĆ³ goed voor sta dat ik een loss wel kan hebben, dan speel ik hem rustig, het seizoen is nog lang, we gaan het zien.
Tarkka, klopt, nu jij het rustig speelde en ik bijna mijn sterkste team het veld in stuurde, werd het verschil groter dan ik had verwacht.
Een hele nuttige site is www.buzzer-manager.com daar kun je over hƩƩl veel zaken informatie krijgen. De perfecte ratings kan hij niet voorspellen, want dat is afhankelijk van taktiek, thuis/uit, rustig/normaal/alles of niets, etc. maar hier kun je wel informatie vinden hoe goed elke speler op elke positie ongeveer is. Je logt daar niet in met je BB password, maar met je veiligheidscode. Deze kun je maken/veranderen door hier in buzzerbeater naar instellingen te gaan en dan maak/verander veiligheidscode. Deze code gebruik je dan in combinatie met je inlognaam van BB op die site. Neem een kijkje zou ik zeggen.