Ik denk dat hij de geschiedenis heel goed kent. Ik ken die ook en dat gemengd met een beetje mensenkennis en communicatieve vaardigheden begrijp ik heel goed wat hij bedoelt. Ben ik het ermee mee eens? Nee. Zou ik het zeggen zoals hij het zegt? Nee. Dat is nu eenmaal zo, iedereen is anders en communiceert anders, daarnaast verschillen meningen ook weleens. We zijn hier volgens mij bijna allemaal wel volwassen genoeg om daarmee om te kunnen gaan.
Ik kan me heel goed voorstellen dat personen die een ton geboden krijgen op een speler die normaal met geluk voor 1k worden verkocht dat melden. Dat zou ik ook doen, want in deze game kun je zelf gestraft worden voor de wandaden van anderen... ook een beetje vreemd naar mijn mening. Aan de andere kant vind ik het systeem soms ook wat overdreven. Zo zit het leven toch in elkaar? Als jij je hardverdiende, langgespaarde geld aan iemand na wil laten, dan moet je dat recht hebben. Ik vind ook dat er een grens aan moet zitten, maar 100k... dat is bijna niets.