hur tror du de ser ut? du borde leda elelr?
hur tror du de ser ut? du borde leda elelr?Valet?Inte en susning :-)Det är ovissa tider. Väljarkåren mångdubblades ju i lördags och hur de tycker och tänker vet jag inte. Vi får se.Scoutning mm lär ju bli aktuellt men i vilken form har jag ärligt talat inte tagit ställning till. Mycket är ju ovisst, inte minst vem som blir vald, och även hur det sedan kommer att fungera. Vad ser en förbundskapten? Vilka hjälpmedel finns inbyggda?Vi får alla vänta till efter valet för att få svaren :-)En lösning för att underlätta scouting är att skapa en nationell databas för spelare där managers själva kan tipsa om och uppdatera sina spelare. Att konstruera något sådant är en tanke jag haft.
Det torde nog klassas som spam och otillåtet att sända ut kampanjreklam via BB-mailen så det håller jag mig ifrån. Får hoppas folk hittar hit och läser istället.Kanske borde de registrerade kandidaternas "valtal" eller dylikt finnas enkelt länkade från valsidan. Kan tänka mig att en och annan bara går in och röstar utan någon större fundering eller koll av vad kandidaterna är för ena och vad de vill göra. Och det står dem ju fritt att göra det så klart. :-)