Ik heb zojuist Adema uit de NT selectie gehaald,hij heeft de laatste weken helaas wat drops gehad,.
En waardoor hij langzamerhand niet meer goed genoeg is om aan spelen toe te komen,.
Maar wat een een bepalende speler is hij seizoenen lang voor het NT geweest,met een totaal van 125 caps .
Maar ik heb daardoor ook weer ruimte om een speler te selecteren,waarvan ik op de wat langere termijn ook hoge verwachtingen van heb.
Xander Aalberts is een speler die het beste uit de voeten kan op de SF positie ,en heeft veel aanvallende inside power ,wat erg lekker is wanneer we een inside tactiek gaan spelen ,.
In samenspraak met de manager hebben we een skillset gemaakt,wat Aalberts nog nodig heeft om dat laatste stapje te kunnen maken,.
Trouwens ook Aalberts heeft nog een hele mooie pop gepakt vandaag,dus dat gaat lekker:)
Ik wilde hem graag op dit moment bij de selectie halen,zodat hij misschien toch nog wat minuutjes kan maken in oefenwedstrijd.
* Gelukkig heeft het laten gaan van Adema geen zichtbare invloed gehad op de beleving,blijft gewoon op 4 zal alleen iets lager staan in zijn sublevel neem ik aan.