Hieman on nyt ajatukset hukassa, kun ajatuksissa ei ole ollut ihan näin korkea sijoitus tässä vaiheessa kautta, eli pitäisikö sitä vielä panostaa ja selailla siirtolistoja vai antaa mennä ja katsoa, kuinka pitkään pystyy tällä materiaalilla kiusaamaan muita ja samalla hiljalleen kasvattamaan pankkitiliä...
Joukkueen rakentaminen sellaiseksi, että maksaa vähemmän palkkoja kuin muut ja pärjää silti sarjassa on oikeasti melko mielenkiintoista ja haastavaa. Rahaa tekee varmasti ja samalla tulee pohdittua myös muita keinoja miten saada sitä enemmän. Jos vielä samalla pystyy treenaamaan muutamaa pelaajaa itselle tulevaa (nousua ja SM-korista) varten, niin parin kauden päästä saattaa olla tilillä miljoonia ja joukkueessa jo oikeita pelimiehiä.
Mielenkiintoiset viimeiset kierrokset odotettavissa ainakin Mahti Kasin puolella, kun sijoista 5-8 käydään kuumaa taistelua ja ainakin BC Esan odotan aiheuttavan yllättäviä tappiota lohkon kärkijoukkueille ja nousevan pois suoran putoajan paikalta.
Totta! Esat nousee, mutta 6. sija vaatisi lopuista otteluista voitot. Vatiala ja Kangasala kuitenkin vieraissa... peli-intoakin pitäisi ehkä säästellä/kerätä karsintapeleihin.
Ikä loput yllätti Riksun ja otti kovan voiton. Tarvitsee kuitenkin viimeisestä neljästä ottelusta kaksi voittoa, jos haluaa nousta mun ohi ja säilyttää paikan suoran putoajan viivan yläpuolella. (Olettaen, että Esat ottaa tarpeeksi voittoja)
Itselle riittää, jos Esat häviää yhden ottelun tai Ikä loput häviää seuraavast kolmesta pelistä kaksi.
Ison Kasin puolella kolmen kärki on selkeä pudotuspeleihin jatkava, mutta viimeisestä paikasta tultaneen näkemään vielä tiukka taistelu.Florida ja Mylo saanevat alkaa keskittymään putoamiskarsintoihin ja toivoa, ettei Mahti Kasin puolelta tule BC Esa vastaan, jonka loppukauden onnistumiseen ainakin minun uskoni on kova.
Florida jää varmaankin Mylon edelle.
Niin... Isosta kasista taitaa tulla se nousija? Riippuu hieman mahdollisista hankinnoista. Itse luulen (ja toivon) Jorien nousevan.
Edit. "14.4.2012 - Handicaps on juuri hankkinut pelaajan Bennie Böhrer hintaan $ 359 200."
Tai sitten nousija tulee mahti kasista...
Last edited by nassu at 4/14/2012 4:10:59 PM