BuzzerBeater Forums

België - I.1 > Season 16

Season 16

Set priority
Show messages by
This Post:
00
181865.103 in reply to 181865.102
Date: 6/6/2011 7:51:42 AM
Overall Posts Rated:
471471

Tienen komt op mijn zwarte lijst !

CT CT CT CT CT :p

eerlijk gezegd, ik hoop dat ie bij de draken terecht komt. Draken zijn bereid hem goed door te trainen.

This Post:
00
181865.104 in reply to 181865.103
Date: 6/6/2011 8:07:50 AM
Obira Dragons
II.1
Overall Posts Rated:
3737
Second Team:
Obira Dragons II
Dan liever Draken...

Ballaert is me gewoon niet gegund. Wij zouden hem ook goed trainen.
(Ballaert zal me misschien ook de degradatie bezorgen....)Te veel opgeofferd, verkocht ...verloren...
Ik had hem in april in mijn ploeg moet je weten. (tot ...je weet wel)
De wereld is onrechtvaardig.
Ja ik kan hem kopen ,maar hij wordt me echt te duur !

och kom ....ik zit me hier zelf een beetje op te draaien...en eigenlijk ben ik zéér vredelievend...(en gefrustreerd)

This Post:
00
181865.105 in reply to 181865.104
Date: 6/6/2011 1:02:43 PM
Overall Posts Rated:
471471
Joe heeft onlangs meer dan 4M neergeteld voor een speler. Het is er wel eentje die zijn franchise danig zal versterken in de komende jaren...

Ballaert gaat duur zijn. Maar hij brengt merchandise inkomsten op, iets wat je op een andere C wrs niet krijgt. Ballaert is slechts 22 jaar, dus die heeft nog zeker een jaar of 7 in zich, als je hem nadien wilt verkopen, of minstens 11 voordat hij zijn skills gaat verliezen.

C's zoals Ballaert komen maar eens om de 4 of 6 seizoenen langs, en voor zover ik weet, zitten er geen in onze U21 pijnlijn...

Enfin de keuze is aan jou. Ik verwacht dat waar hij ook terecht komt, men hem zal trainen (hoop ik)...

This Post:
00
181865.106 in reply to 181865.105
Date: 6/6/2011 2:02:00 PM
Obira Dragons
II.1
Overall Posts Rated:
3737
Second Team:
Obira Dragons II
Joe heeft geld voldoende...(en zo zie ik er in eerste klasse nog veel rondlopen)
Wie er veel heeft , krijgt er veel bij.
Dit seizoen heeft men alles gedaan om mijn geldkraan dicht te draaien. (soms ook mijn eigen fout)
Ik zit al 7 weken te wachten op Ballaert...en nu wil het toeval weer dat ik niet op internet zal kunnen tijdens de dead-line van zijn transfer.
Ofwel bied ik mezelf los in de ondergang ofwel probeer ik mijn vel te redden.
...en koop ik een center die nu het verschil kan maken !
Mijn ploeg is pas op het goede spoor binnen drie seizoenen.
Ofwel kan ik me nu nog redden op het nippertje, ofwel beginnen we rustig verder te bouwen in divisie II.

ps. de spelers die het verschil maken zijn onbereikbaar voor de Dragons.Het is geen kwestie van niet willen, maar van niet kunnen !

This Post:
00
181865.107 in reply to 181865.106
Date: 6/6/2011 2:40:48 PM
Overall Posts Rated:
9696
een tip van Lord Doom: zoek uzelf ne quadruple 14 voor uw ploeg!

They are not your friends; they dispise you. I am the only one you can count on. Trust me.
This Post:
00
181865.108 in reply to 181865.107
Date: 6/6/2011 2:51:35 PM
Obira Dragons
II.1
Overall Posts Rated:
3737
Second Team:
Obira Dragons II
Ik weet dat dat goede spelers zijn....
Ik probeer ze zelf zo op te leiden....maar ik denk dat een quadruple 15 of 16 datgene is wat ik nodig heb.
Eerste divisie wordt echt zwaar in België...dat is goed, maar maakt het moeilijk om te overleven.

Misschien moet ik eerst 15 mil. zien bij elkaar te krijgen...en dan rustig af te wachten tot er zich een goede kans voordoet.
Ik heb nu echt het mes op de keel en moet zo goedkoop mogelijk(in aanschaf niet in loon) mezelf trachten te redden.

Lukt het niet, dan gaan we niet wenen in II., maar( rustig)* opbouwen. *=probleem

ps. Ik lees al jouw tips echt wel hoor. Ik geef je volkomen gelijk wat betreft jouw visie.
Helaas heb ik het geld, noch het geduld om die visie helemaal waar te maken. (de concurrentie maakt me zenuwachtig)

Groeten uit Merksem.

This Post:
00
181865.109 in reply to 181865.108
Date: 6/6/2011 3:01:26 PM
Overall Posts Rated:
9696
hehe.

gewoon kalm blijven.

slow and steady wins the race.

Als Balleart voldoende goed was voor je team, is een quadruple 14 dat ook. Je kan hem dan nog altijd verder opleiden, zoals je met Ballaert ook van plan was.

Om kampioen te spelen heb je waarschijnlijk een betere nodig, maar om mee te draaien in de BBBL... ik kan vreselijk mis zijn....maar ik denk dat een quadruple 14 daar toch nog voor voldoet.
Persoonlijk zou ik dan eerder gaan voor een triple 15, maar dan REB-ID en block, en dan zijn IS maar op 11 ofzo houden. Dan moet je wel zorgen dat je andere spelers kunnen scoren, en is je C vooral als defense ingesteld.

Niet te veel naar Joe kijken. Die doet zotte dingen. ;þ

They are not your friends; they dispise you. I am the only one you can count on. Trust me.
This Post:
00
181865.110 in reply to 181865.109
Date: 6/6/2011 8:20:07 PM
Overall Posts Rated:
471471

Niet te veel naar Joe kijken. Die doet zotte dingen. ;þ

Hij is wel een van de weinige die kan zeggen dat ie 3x na elkaar kampioen heeft weten te spelen, in een divisie waarbij er verschillende de titel hadden kunnen winnen. dus zo gek zijn die dingen nog niet!

This Post:
00
181865.113 in reply to 181865.112
Date: 6/8/2011 11:46:41 AM
Overall Posts Rated:
9696
From the schedule of 1/16 finals of Tounament we will retain the great game between 2 teams taking part of the belgian Hall of Fame : Vottem Cowboys vs Bringers of Doom. I regret this game won't be hosted by Doom because Magic Tomb is a magnificent Arena

Bof. It's big, cold and dead :p

offcourse, it's supposed to be that way.

Yes too bad I don't have HCA. But even that wouldn't be enough I fear. My team is just a shadow of what it was...
The most important thing is that I survived an unlikely round already, and then had the luck to not face a big team until now, so I get 3 games this week, and I can keep training my 3 young players...

I will try to minimise the damage tonight, just for the crowd, but minutes and training are the most important, so I'm not going to change anything to the line-up I already prepared last saturday.

Advertisement