BuzzerBeater Forums

Ajuda - Català > Traduccions LA-Català

Traduccions LA-Català

Set priority
Show messages by
This Post:
00
86350.104 in reply to 86350.103
Date: 10/2/2009 9:33:57 AM
Madremanya CB
III.7
Overall Posts Rated:
267267
Second Team:
Vaeros CB
ei, a mi m'ha agradat la de Falta Tecnica.
- Per una esmaixada: (Tal jugador) salta per realitar una espectacular esmaixada a una sola mà a l'estil Lebron James. (aquesta esta currada xD seria una possible i futura frase)

- per una jugada de pivot: ¡Impresionant! Gran moviment de (Tal jugador) el qual a fet que el seu defensor encara està buscant la pilota.

- per un rebot ofensiu: (Tal jugador) amb una jugada de murri aconsegueix fer-se amb la pilota davant el desconcert dels seus rivals.

Et milloro ven escrit el de la tecnica: ¡Quina brutalitat de (Tal jugador)! Qué algú li digui que això en comptes de rugby es bàsquet! (espero ke tagradi aixis)

Jo canviaria tambe la frase que actualment hi ha que diu: (tal jugador) n'encerta una des de casa seva. (akesta frase no es logica perque si diu "la encerta" i despres falla.. no queda bé.

- en les pilotes perdudes: La passada de (tal jugador) no ha conseguit arribar a mans de cap company i acaba surtint fora de la zona de joc.

- en les robades/recuperacions: ¡Que àgil! Gran anticipació de (tal jugador) després de reaccionar més aviat que els seus rivals.

Last edited by narcisv9 at 10/2/2009 9:52:14 AM

This Post:
00
86350.105 in reply to 86350.104
Date: 10/2/2009 9:51:26 AM
Overall Posts Rated:
00
Hola,
La falta tecnica m'agrada com ha quedat més la teva perquè no sabia com s'escrivia rugby, però ara si.

Salut!

This Post:
00
86350.106 in reply to 86350.105
Date: 10/2/2009 10:07:32 AM
Madremanya CB
III.7
Overall Posts Rated:
267267
Second Team:
Vaeros CB
- Per una esmaixada: (Tal jugador) salta per realitar una espectacular esmaixada a una sola mà a l'estil Lebron James. (aquesta esta currada xD seria una possible i futura frase)

- per una jugada de pivot: ¡Impresionant! Gran moviment de (Tal jugador) el qual a fet que el seu defensor encara està buscant la pilota.

- per un rebot ofensiu: (Tal jugador) amb una jugada de murri aconsegueix fer-se amb la pilota davant el desconcert dels seus rivals.

Falta tecnica: ¡Quina brutalitat de (Tal jugador)! Qué algú li digui que això en comptes de rugby es bàsquet!

- pilotes perdudes: La passada de (tal jugador) no ha conseguit arribar a mans de cap company i acaba surtint fora de la zona de joc.

- en les robades/recuperacions: ¡Que àgil! Gran anticipació de (tal jugador) després de reaccionar més aviat que els seus rivals

temps morts: L'entrenador de (tal equip) demana temps mort ("complert" o "de 30 segons"). L'equip necessita un canvi de tàctica de seguida.

En comptes de: Anotat (quan es fa un basket) jo posaria: "L'anota"

- rebot defensiu: (tal jugador) fa bon ús de la seva altura vers el rival i agafa el rebot.

- kuan es fa falta pero sense que siguin tirs lliures: (Tal jugador) provoca una intel·ligent falta per tal de frenar el contra-atac dels seus rivals.

en triples: Després d'un fantàstic moviment, (Tal jugador) es queda totalment sol en la línia de 6,25 i intenta el triple.

Jo anire fen copiar pegar en les meves propostes aixi quan LA-G3rjo u miri tindra mes facil trobarles totes xD, d'altre banda les que també magradin de les altres propostes tambe les posare i fare modificacions aviam quina queda millor. ;) vinga animeu-se.

Last edited by narcisv9 at 10/2/2009 10:11:58 AM

This Post:
00
86350.107 in reply to 86350.100
Date: 10/6/2009 1:27:21 PM
Overall Posts Rated:
00
Hola,
Ja s'ha acabat el termini o no?
I quan el podra estar apunt?
Es que tinc ganes de veure les nostres creacions.

Salut i bona copa catalunya!

This Post:
00
86350.108 in reply to 86350.107
Date: 10/7/2009 1:19:01 AM
Súria Lakers
IV.15
Overall Posts Rated:
33373337
Second Team:
Súria Lakers II
S'acava demà, així que encara podeu aportar les vostres frases. A la pregunta de quan ho veuràs, la resposta és simple, tan aviat com pugui, si puc demà a la tarda doncs a la tarda i si no, avans del partit de dissabte ho veureu ;)

PKT desde la Temporada 4

Para ver la imagen en mayor tamaño:
(https://i.postimg.cc/mDhxMLDX/e3700169252f336ab3c187ad4773...)
This Post:
00
86350.109 in reply to 86350.108
Date: 10/7/2009 4:07:14 AM
Overall Posts Rated:
00
Hola g3rjo,

En primer lloc felicitar-te per la teva feina tot sovint massa poc reconeguda, sé per experiència que aquests voluntariats solen acabar amb la paciència del qui sacrifica el seu temps lliure en benefici de la comunitat. T'animo a continuar així i que sàpigues que som molts els que t'agraïm aquest esforç que fas.

Dit això, deixa'm que et doni un petit consell sobre el fet de demanar l'opinió a la resta de la gent.
Jo no ho faria, crec que en sortiràs malparat i no aconseguiràs l'objectiu de trobar un consens entre nosaltres. Si necessites un cop de mà (manca de temps, de ganes, del que sigui...) demana directament un colaborador (un altre LA) que t'ajudi amb les traduccions. Entenc, i admeto que em puc equivocar, que qui fa l'esforç de fer la feina que no vol fer ningú, i a més a més de forma no retributiva, té prou potestat per fer el que cregui més convenient sense necessitat de demanar el vist-i-plau de la comunitat a la que està servint.

Reitero una vegada més el meu agraïment a la teva tasca i al fet que el català sigui una llengua més a l'univers BB.

Un abraçada,

Primum vivere, deinde philosophare...
This Post:
00
86350.110 in reply to 86350.109
Date: 10/7/2009 6:54:38 AM
Súria Lakers
IV.15
Overall Posts Rated:
33373337
Second Team:
Súria Lakers II
Primerament, gràcies pels ànims, de veritat s'agraeixen.

Jo he sigut sempre (i ho seré) partidari del debat i de deixar col·laborar a tothom, ja que no tots podem ser LA (no m'imagino una llengua amb 500 LA's hehe). A mi m'agrada compartir i parlar del que faig amb tothom qui puc, i és per això, que sempre intento no guiar-me per la meva única opinió, ja que si fes això, sería a grans trets com una dictadura, i això ja em dóna mala espina.

És per aquest motiu entre altres, que vull que la comunitat catalana col·labori al màxim amb les tasques de LA- ja que podriem arrivar a fer d'aquesta llengua, una llengua molt interesant per jugar al BB i que ningú s'hagui de canviar al castellà perquès és més original, o algun altre motiu. Jo sóc el primer que el té en castellà (pel tema comunicacions amb els mànagers de al selecció...) però tinc clar, que quan acabi el meu període de seleccionador, em tornaré a posar al català per disfrutar de la meva llengua.

Amb això vull dir que hem de tenir paciència sempre, i ser una comunitat unida, espero doncs que si jo dono oportunitat de participar, no se'm tireu tots a sobre (parlo en singular, però també parlo en nom dels altres LA's).

Moltes gràcies!

Salut

PKT desde la Temporada 4

This Post:
00
86350.111 in reply to 86350.110
Date: 10/7/2009 11:12:49 AM
In your face
II.2
Overall Posts Rated:
122122
més propostes.

1.- jugador X l'esmaixa al morros de jugador Z (aka "pardillu")
2.- jugador X posa per sobre del jugador Z ii l'esmaixa
3.- jugador X la clava de 3 davant la cara del jugador Z
4.- l'entrenador de l'equip X demana emprenyat (empipat si soms més fins i polits) un temps mort a la taula
5.- l'entrenador de l'equip X salta de la banqueta per demanar un temps mort ràpid (de 30s. vaja)
6.- jugador X atrapa un rebot com un pop
7.- jugador X guanya la posició i atrapa el rebot fàcilment

proposta extra, segurament hauria d'anar a altes instàncies primer, fent honor al joc quan un equip llança per guanyar el prtit en els darrers 3 segons...hauria de dir que llança un "buzzerbeater".
El que voldria veure és un que digués "la cassoleta" estil Rovirosa....opinió meva

This Post:
00
86350.112 in reply to 86350.110
Date: 10/7/2009 2:10:01 PM
Madremanya CB
III.7
Overall Posts Rated:
267267
Second Team:
Vaeros CB
Grans paraules. La veritat és que si tots fessim com diu en Quim el feeling LA i membre del buzzer seria baixa. A més, com jo he dit sempre: "2 veuen més que 1" a que faig referencia? doncs a que un error el pot percebre qualsevol persona, sigui o no sigui LA. Em sembla injust que si no ets LA no puguis dirigir-te a una persona la qual podria canviar aquest error d'ortografia.

G3rjo, el teu treball és magnific, més d'un hauria d'aprendre a escoltar el poble. Segueix així, sempre tindràs els catalans disponibles per ajudar-te. ^^

Salut i Bàsquet

This Post:
00
86350.113 in reply to 86350.112
Date: 10/7/2009 2:11:05 PM
Madremanya CB
III.7
Overall Posts Rated:
267267
Second Team:
Vaeros CB
D'altre banda, suposo que has anotat les meves propostes?xD em faria il·lusió que al final en surtis almenys una de les moltes escrites jejej. Gràcies.

This Post:
00
86350.114 in reply to 86350.112
Date: 10/7/2009 2:54:45 PM
Súria Lakers
IV.15
Overall Posts Rated:
33373337
Second Team:
Súria Lakers II
Aviam, espero que amb aquest missatge s'obri una disputa, perquè potser ho he entés malament, però teniu punts de vista diferents. Com ja dic, per mi la teva opinió és tan vàlida com la d'en Quim, i els 2 teniu raó. Jo penso que el millor és consultar als altres, però també s'ha de tenir una autoritat perquè no s'escapi de les mans la cosa...

Així doncs, demà mateix intentaré canviar algunes frases dels partits, pels qui jugueu a l'hora normal, les pogueu disfrutar, i les poguem comentar després (per error lingüístics, gramaticals...)

Gràcies a tothom!

PKT desde la Temporada 4

Advertisement