Inspelningsplats: Shooting Range katastrof: katastrofalDef. Exteriör: regelbunden Dribbleo: ineptPenetration: katastrofal passera katastrofalTire Inredning: HD. Inredning: starkaReturer: medelmåttig Proppar: regelbundenResistance: Free Throws katastrofal: awful
Underbart! Vet inte vad som är bäst men hans regelbundna defensiva exteriör eller den starka inredningen röstar jag på!
Mikael Gottander (11912360)Veckolön: $ 3 958DMI: 13200Ålder: 18Height: 7'0 "/ 213 cmPotential: AllStarForm: respektabelInspelningsplats: Shooting Range katastrof: katastrofalDef. Exteriör: regelbunden Dribbleo: ineptPenetration: katastrofal passera katastrofalTire Inredning: HD. Inredning: starkaReturer: medelmåttig Proppar: regelbundenResistance: Free Throws katastrofal: awful Erfarenhet: katastrofalmycket bra spelare till salu, kan du komma till valet.
Hans katastrofala penetration lär ju vara one of a kind med!! :Den god intern inte behöver ha insikter, kommer det att gilla att ha dem, men kanske inte.Är detta en översättning via Googles översättningsprogram?! :D Hahahaha!Om jag översätter som, om inte en översättare
Hans katastrofala penetration lär ju vara one of a kind med!! :D
Är detta en översättning via Googles översättningsprogram?! :D Hahahaha!Om jag översätter som, om inte en översättare
Är detta en översättning via Googles översättningsprogram?! :D Hahahaha!