BuzzerBeater Forums

BB France > [EDF] Saison 53

[EDF] Saison 53

Set priority
Show messages by
This Post:
11
308950.108 in reply to 308950.106
Date: 4/30/2021 6:36:26 AM
Parle à Ma Main
IV.28
Overall Posts Rated:
427427
Second Team:
Les Indomptables
Tu critiques depuis de nombreuses saisons. Tu demandes du changement depuis de nombreuses saisons.

Force est de constater que tu n'as aucun succès dans ton objectif de dégager Gpolin et ses soutiens supposés de BBF.

Ca ne t'empêche pas de continuer à diffuser tes messages divers et variés. De là à dire que tu squattes le forum...

Cela s’appelle la corruption des masses, beaucoup de joueurs mal formés suivit par le staff avec des fausses promesses et hop ont récupère les votes des managers crédules.

Et puis surtout votre faculté a être odieux avec les candidats hors "establishment" durant les débats avec la protections des modos complices.

Après tu peux toi aussi essayer de nous faire croire que le staff a du talent et je continuerais a dire qu'ils en sont totalement dépourvu en plus d’être malhonnêtes et sectaire.

Last edited by Laetitia85 at 4/30/2021 8:40:05 AM

This Post:
22
308950.110 in reply to 308950.109
Date: 4/30/2021 8:42:25 AM
Parle à Ma Main
IV.28
Overall Posts Rated:
427427
Second Team:
Les Indomptables
Mais comment tu expliques que des mauvais profils en plus drivés par un staff nul arrivent en finale de l'Euro du coup ?

C'est très simple, vous squattez depuis des dizaines de saisons les EDF a force de mauvais résultats de temps en temps vous avez un coup de cul !

Une autre question ?

Ah oui forcément la chance du coup. C'est très pratique comme façon de raisonner ça.

Votre bilan est tellement minable qu'il faut bien trouver une bonne raison quand vous ne vous faites pas ridiculiser avant les demies !

Et à part le gros coup de cul, je vois pas

Last edited by Laetitia85 at 4/30/2021 8:52:34 AM

This Post:
66
308950.111 in reply to 308950.110
Date: 4/30/2021 8:57:59 AM
Overall Posts Rated:
325325
Marrant cette divergence d'avis avec l'un des managers les plus titrés de France...
ça renforce forcément ta crédibilité, change rien surtout

From: Alcuin

This Post:
33
308950.112 in reply to 308950.111
Date: 4/30/2021 9:57:50 AM
Jambon Mogettes
III.1
Overall Posts Rated:
14241424
Vu son pseudo de team, je crois que la crédibilité elle s'en cogne !

( :o)

Last edited by Alcuin at 4/30/2021 9:58:47 AM

Message deleted
From: Otis
This Post:
77
308950.116 in reply to 308950.83
Date: 5/1/2021 1:56:50 PM
The Defenders
II.2
Overall Posts Rated:
472472
Second Team:
The D-fenders
Sorry for posting late but somehow i feel the need to defend your own nt coach.

First of all we could have beaten croatia as well but we had our best player injured and that game wad basically a test. So drawing conclusions based on how we are treating this season lens itself to incongruent conclusions.

I keep reading about gdp. The downside of being a top rated user in your country provides a big sample size of tactical prefference. I wont peovide insight as to what i think my preferences are as we shall meet again soon, but keep in mind that gdp is contextual. And roster evaluation is the most subjective part of the game.

At lwast for this game i decided ct is more than enough. Even if you played LI/LP. Inwas confident thst without partial gdp on your side you would not beat us. Worst case scenario is that your coach played conservstively, which is understandable, and was a victim of circumstance. If this was the 3rd gsme of the campaign this would have been a tie from us and an easy win foe you.

For lesser users take note thst the threat of gdp is bigger than gdp itself if you have a unbqlqnced team and lose more strength by goimg with your second offense instead of losing out 7 8 p w gdp.Your roster is versatile but no offense, no one is scared of your motion/rng.

Last element of circumstance, rating. We hqve a poor rating as 2 seasons ago we were hit w bad luck and ct at random. Destroywd our campaign as other factors piled on. And in consolation we had a bad loss which derailed our rank.

I do think strengthwise we are average 3rd team in euro qually withittle chance to qualify. It s just bad timing to encounter us in a situation where CT was basically a free gift.

I am confident we will win out but i am pesimistic about getting 2nd place due to scoring margin.

Happy to see you have high engagement.

This Post:
22
308950.118 in reply to 308950.117
Date: 5/3/2021 1:49:21 PM
basket haute gironde
IV.29
Overall Posts Rated:
955955
Second Team:
Antigua Boyz
Je pensais voir Reynier ou Boulila qui sont bien plus en forme que des mecs sur la feuille.
Ils ne doivent pas jouer dans les bons clubs, dommage pour eux et leurs managers.

Advertisement