Tack så mycket!
När ingen konkurrent ens har ett valtal skulle det varit väldigt nedslående att förlora. Nu ska jag se vad jag kan hitta på inför VM-kvalet. Får invänta övriga lags trupper innan jag kan avgöra hur goda chanser vi har. Vår grupp är:
Nederland (359 användare) - Stark säsong 8 men inte så bra säsong 9 i VM-slutspelet då man endast slog Egypten.
Deutschland (1235 användare) - Inte bättre än oss föregående säsong, ut i andra chansen till VM och sen i åttondelen i consolation tourney
Suomi (739 användare) - Stark säsong 9 med semifinal i consolation tourney
Sverige (328 användare) - 7:a och ut i åttondel i consolation tourney säsong 9
Bosna i Hercegovina (547 användare) - 41:a i consolation tourney säsong 9
England (684 användare) - 31:a i consolation tourney säsong 9
Andorra (24 användare) - 56:a i consolation tourney säsong 9
Azərbaycan (19 användare) - 60:e i consolation tourney säsong 9
Ser man till föregående säsong så är Finland, Holland och Tyskland värst emot men ser man till användare så har ju både Bosnien och England betydligt fler än både Sverige och Holland. Andorra och Azerbadjan blir slagpåsar. Vi ska vara oerhört tacksamma över att vi börjar mot dessa lagen då vi ska vinna stort även med TDL. Andorra var dock anmärkningsvärt bra för att vara så litet land föregående säsong men ska inte hjälpa trots allt. Med två TDL får vi gratis öka vår stämning för viktigare matcher och om dessutom England och Bosnien är lika risiga som i år trots många användare kan vi rentav köra TDL första fyra matcherna.