BuzzerBeater Forums

BB Suomi > National Team Debate Thread

National Team Debate Thread (thread closed)

Set priority
Show messages by
This Post:
00
209025.11 in reply to 209025.10
Date: 2/7/2012 5:43:20 PM
Overall Posts Rated:
266266
ups ... sori ei tämösta on olemassa poistan viesti

This Post:
00
209025.12 in reply to 209025.9
Date: 2/7/2012 5:52:51 PM
Overall Posts Rated:
182182
Ehdokkaiden kielitaito?

mitä se tarkoitta .

?? Varmaan mitä kieliä osaa? Tai sitten, no ei kai, liittyy vähän tuommoisiin intiimempiin hommiin.

!zazhigai!
From: possu

This Post:
00
209025.13 in reply to 209025.4
Date: 2/7/2012 8:36:42 PM
munkki possut
II.1
Overall Posts Rated:
210210
Tjenare atsii.

Huom. Kävin kaverin kaa baarissa muutamalla niin anteeksi nämä vastaukset jos ovat kirjotusvirheitä täynnä tai jotain muuta vastaavaa.

1) Miten aiot edistää yhteistyötä U21:n kanssa?

Miten tätä voi edistää? Olen ollut U21 valmentaja, jutella, jutella ja jutella. Eli suunnitella jokaisen kovan Supertähti-Elävä Legenda potentiaalisen pelaajan tulevaisuuden. Niin, että voi antaa U21 jengille parhaan mahdollisen painon, myös samalla että ei mene maajoukkueen kanssa pihalle myöhemmässä vaiheessa.

2) Miten parhaita lupaavia junnuja tulisi kehittää sillä tavalla, että sekä U21 että MJ hyötyisivät siitä mahdollisimman hyvin?

Yhteistyötaidoissa, jos ei ole mahdollista U-21 jengiin niin annatko minulle mahdollisuuden sen pelaajan treeni toiveen ottaa valtaan? Jos on mahdollisuus U-21 jengiin niin mennään sillä tavalla jotta voimme hyödyntää pelaajaa molemmissa parhaalla mahdollisella tavalla. Jokainen pelaaja on yksilö joten pelaaja kerrallaan.

3) Kannattaako mielestäsi kaikista lupaavimpia 19-vuotiaita junnuja ottaa seurantaan, ja jos pitää onko U21-valmentajan vai MJ-valmentajan tehtävä huolehtia heistä, koska realistista mahdollisuutta U21:iin ei heillä ole (esimerkkinä tämä: Nuutti Lähde (24381510))

Niin kuin edellisissä vastauksissa olen kertonut. Kaikki U-21 mahdolliset pelaajat ovat U-21 vastuussa, mutta jos eivät ole heidän käytössä olen erittäin iloinen saadakseni heidät minun mukaani. Olisi mahdollista tai ei. Eli jos ei mahdu U-21 jengiin varmuudella niin olen vastaan ottavainen heidät vastaan, mutta en lupaa IKINÄ varmistaa ketään joukkueeseen.

Possu

Anteeksi kaikki tyhmät korjaukset kirjoitukset etc.

This Post:
00
209025.14 in reply to 209025.6
Date: 2/7/2012 8:40:55 PM
munkki possut
II.1
Overall Posts Rated:
210210
Vielä toinen kysymys multakin:
Otattaisitteko maajoukkueeseen PF/C paikoille mielellään tällasen pelaajan?

JS 12 JR 12
OD 5 HN 14
DR 14 PA 14
IS 1 ID 19
RB 16 SB 19
Palkka 110k Tarvittava potentiaali: supertähti

Ja olisitteko tällaisesta (voi olla parempi/huonompi mutta näillä taitopainotuksilla) niin kiinnostunut, että huolehtisitte, että ikäluokasta aina muutamaa alkaa treenaamaan tällasta?
rubbercube

P.S. nyt hiljennyn venaamaan, että saatte vähän aikaa vastatakin :)

Häh? Eli onko mahollista tälläinen? En lue mahdollisuutta pois mutta en myöskään lupaa yhtään mitään. (ai et rakastan poliittisia vastauksia) Vastaan mihin ei kysytä. :D

From: possu

This Post:
11
209025.15 in reply to 209025.9
Date: 2/7/2012 8:42:46 PM
munkki possut
II.1
Overall Posts Rated:
210210
Ehdokkaiden kielitaito?

mitä se tarkoitta .

I can speak some English. Suomen lisäks. ;) Ei muuta. jos tarvitsen jonkun muun kielen niin sitten voin vaikka ottaa google transilaattorin avukseni. :)

This Post:
11
209025.16 in reply to 209025.3
Date: 2/8/2012 4:59:22 AM
Socks & Balls
III.2
Overall Posts Rated:
492492
Second Team:
Really Small Socks
Englanti, ruotsi, ranska ja tietysti italia ;)
Ei vaineskaan. Englanti ja ruotsi ovat kyllä sillä tasolla, että pystyy noiden kielisiä foorumeita vakoilemaan. Toki ruotsia ei edes tarvitse vakoilla ;)

e: kielet pienellä ja suomea osaan muuten kans ;)

Last edited by Iso_Massimo at 2/8/2012 5:28:56 AM

This Post:
00
209025.17 in reply to 209025.4
Date: 2/8/2012 5:20:46 AM
Socks & Balls
III.2
Overall Posts Rated:
492492
Second Team:
Really Small Socks
Mielenkiintoiset vaalit varmasti tulossa.

Tässä muutamia kysymyksiä molemmille ehdokkaille:

1) Miten aiot edistää yhteistyötä U21:n kanssa?

2) Miten parhaita lupaavia junnuja tulisi kehittää sillä tavalla, että sekä U21 että MJ hyötyisivät siitä mahdollisimman hyvin?

3) Kannattaako mielestäsi kaikista lupaavimpia 19-vuotiaita junnuja ottaa seurantaan, ja jos pitää onko U21-valmentajan vai MJ-valmentajan tehtävä huolehtia heistä, koska realistista mahdollisuutta U21:iin ei heillä ole (esimerkkinä tämä: Nuutti Lähde (24381510))

Mjaa.

1) Olin alunperin valituksi tultuani sitä mieltä, että tätä pitää nimenomaan lisätä. Todellisuus on tietysti hieman toinen, kun ekalla kaudella taisi olla joku 2-3 mvp jamppaa kaksykkösissä. Nyt sentään vähän paremmin. Olen kuitenkin ihan avoin kaikelle keskustelulle, mitä pelaajien treenaamiseen tulee ja muutenkin. Tolla treenipuulla koitin just lisätä sitä keskustelua siitä, millaisia pelaajia maajoukkue tarvitsee ja pyysin sinne ihan U-21 valmentajankin mukaan. Ja kyllähän sinne aika-ajoin jotain ilmestyykin.

2) Tämäkin on toisaalta aika kinkkinen kysymys, kun useampi kokki tarkoittaa yleensä paskan makuista keittoa. Olen sitä mieltä, että yksittäisten pelaajien treeneistä sovitaa omistajan kanssa, jos omistaja sitä haluaa. Tietty olisi hyvä sopia yhteisistä suuntauksista, mutta U-21 ja pitkän tähtäimen treenaaminen eroavat kuitenkin toisistaan aika paljon. Kun omasta mielestä varmin tapa saada pelaajan treeni joskus valmiiksi on se, että treeni "mieluisimmilla" pelipaikoilla tapahtuu lopuksi, on junnuissa kuitenkin hyväksi, jos ominaisimmat taidot treenataan heti kärkeen. Koita siinä sitten saada takurille lähiheittoja, kun ukko ottaa 100k+ palkkaa. No, molempia kuitenkin tulee, koska omistajalla on kuitenkin viimeinen sana treenissä...
(Mahdoinko edes vastata mihinkään?)

3) Olen vähän kaivannut tietoa näistä joukkueesta rannallejääneistä MVP+ ukoista. Mun mielestä ne vois luovuttaa eteenpäin sitten samaan aikaan muiden 22 täyttävien kanssa kauden päätteeksi.

e: niin, ja Maunua olen tietysti seurannut silmämuna kovana ;)

Last edited by Iso_Massimo at 2/8/2012 5:28:09 AM

This Post:
00
209025.18 in reply to 209025.6
Date: 2/8/2012 5:25:39 AM
Socks & Balls
III.2
Overall Posts Rated:
492492
Second Team:
Really Small Socks
Vielä toinen kysymys multakin:
Otattaisitteko maajoukkueeseen PF/C paikoille mielellään tällasen pelaajan?

JS 12 JR 12
OD 5 HN 14
DR 14 PA 14
IS 1 ID 19
RB 16 SB 19
Palkka 110k Tarvittava potentiaali: supertähti

Ja olisitteko tällaisesta (voi olla parempi/huonompi mutta näillä taitopainotuksilla) niin kiinnostunut, että huolehtisitte, että ikäluokasta aina muutamaa alkaa treenaamaan tällasta?
rubbercube

P.S. nyt hiljennyn venaamaan, että saatte vähän aikaa vastatakin

No olisihan tuollaista ihan mielenkiintoista kokeilla jossain treenipelissä. Todellisuudessa ottaisin mieluummin sellaisen, jolla on tohon vielä 17 lähiheitot

Mutta oikeasti olen kyllä sitä mieltä, että lähiheittoa pitää joka tapauksessa olla jonkinverran, kun en ole ihan vakuuttunut miten syöttäminen toimii etukentässä ja tulisko sille kuitenkin sitten niitä levyn jälkeisiä donkkeja. Olis kyllä mielenkiintoista testata.

This Post:
00
209025.19 in reply to 209025.18
Date: 2/8/2012 8:39:05 AM
Zwölf
II.4
Overall Posts Rated:
687687
Second Team:
Zwölf 2
Munkin mielestä testin arvoinen vähintään. Jos tohon lähiheittoon vaan koskee yhtään niin palkka räjähtää käsiin. Majun kannaltahan sillä ei ole merkitystä suoraan mutta sitä kautta on että lähes kukaan (siis vain ani harva) ei voi tollasta (kaikki neljä >16 pitää kauaakaan jengissään). Ilman lähiheittoa puolestaan aika kevyestikin melkeen vaihopenkin erikoismiehenä.
Kun taas kattoo maajoukkueiden pelejä, JOS ID+SB yhdistelmä toimii Aja korille vastaan, sitä vois peliuttaa lähes joka pelissä tällä haavaa
rubbercube

This Post:
00
209025.20 in reply to 209025.19
Date: 2/8/2012 9:31:07 AM
Aittakorven Torjunta & Heitto
II.1
Overall Posts Rated:
22152215
Second Team:
Moltas Matsson Academy
Tollasta pelaajaa vaan on mahdotonta tehdä, koska lähiheitot noussee pakostakin ainkin tuonne 5 tietämille treenatessa muita taitoja...

This Post:
00
209025.21 in reply to 209025.20
Date: 2/8/2012 9:51:58 AM
Zwölf
II.4
Overall Posts Rated:
687687
Second Team:
Zwölf 2
No pari tasoa sinne tänne... Idea on tärkein. Toki lähtötasona olis oltava tosi matala lähiheitto ja pituus pitäis olla aika keskipitunen ettei ulkotaidoissa mee koko elämää... Ongelmia siinä on, mutta jos se pysäyttää LI ni se on sen arvonen. Eikä yhen superstaran uhraus majulta tälläsen kokeiluun nyt valtavasti olis.
Tiedän etten sinänsä ole paras puhumaan kun olen just myymässä superstaraa veke mutta näiden nykyisten treenikkeiden jälkeen olis tarkotus yrittää tehä suunnilleen tollanen.
rubbercube

Advertisement