(30614)Vi mäktar inte riktigt med Slovenien i sista matchen. Lagdelsbetygen är hyggligt jämna men PP/100 ser inte lika bra ut.
Jag vidhåller ändå att det här är det bästa landslag vi under min ledning, och vi får se vad vi kan hitta på i consolidation tourney. Vi har lyckats föryngra och det fortsätter komma pops varje vecka, även om det såklart inte är så många.
Har diskuterat träningsplaner med några nyckelspelare och det är såklart inte så lätt att som ägare anpassa sig till vad LL coachen behöver, men jag ser det som att huvudsaken de får bra träning och håller formen så får man vara tacksam för de pops som kommer. Spelare med tex Vingrens build är ju inte riktigt på modet (sorry Jokehim) men samtidigt hade det naturligtvis varit grymt för landslaget om han hade haft en enäggstvilling :)
Truppen kommer i stort sett vara intakt inför nästa vända, närmast fallrepet ligger centerreserven Liljenborg som representerar mer den gamla typen av LL-inside. Finns några spelare som är nära, tex Killner och Carlsson men vi får se vilka som utvecklats osv.
Träningsmatcha tänker jag göra lite halv-lojt sådär.
Edit av Manon: Fixade länken åt dig.
Last edited by Manon at 12/8/2014 3:31:40 PM