BuzzerBeater Forums

BB Nederland > U21 National Team Debate Thread

U21 National Team Debate Thread (thread closed)

Set priority
Show messages by
This Post:
00
74952.11 in reply to 74952.10
Date: 2/28/2009 6:26:04 PM
Overall Posts Rated:
00
Mijn vraag richting Monique is eigenlijk simpel.

Waarom ben jij beter dan The Hammer.

Wat ik in je speech zie zorgt bepaald niet dat ik erg onder de indruk ben.
Natuurlijk heel leuk om de eerste vrouwelijke bondscoach te hebben, maar het gaat er volgens mij toch om dat je prijzen pakt??
Als dat door de eerste vrouwelijke bondscoach gebeurt is dat leuk, maar da's in mijn ogen niet meer dan een bijzaak.

In die zin is het in mijn ogen niet zo interessant wat je hetzelfde gaat doen als The Hammer, ik wil weten wat je anders wil doen en eventueel verbeteren indien mogelijk??

Daarnaast houdt het niet over met 1 seizoen ervaring in het spel.
Heb je in dat ene seizoen zoveel ervaring verzameld dat je het aan kan??

Aan The Hammer heb ik natuurlijk ook een paar vraagjes.
Na 2 seizoenen neem ik aan dat je wel zo'n beetje weet wat je goed en fout hebt gedaan.
Wat wil jij verbeteren in de komende 2 seizoenen??
En denk je dat je de tegenstanders tijdens het EK nog kan verassen met tactieken na 2 seizoenen leiderschap??

Jammer dat de andere kandidaten geeneens de moeite hebben genomen om van zich te laten horen :(

This Post:
00
74952.12 in reply to 74952.11
Date: 3/2/2009 10:01:05 AM
Overall Posts Rated:
2323
Tja, misschien komt het door mijn gebrek aan ervaring na pas 1 seizoen actief te zijn, maar ik snap niet helemaal waarom ik het per se anders zou moeten doen... Dankzij de Nederlandse BB spelers die gericht training geven, moeten er een heleboel goede jonge spelers zijn, en daaruit zal iedere bondscoach de beste uit uitzoeken om mee te spelen. De besten zijn dan meestal de spelers met de hoogste vaardigheden set.

Ik ga niet beloven dat ik ook prijzen ga winnen, net als The Hammer. Nederlandse deelname aan het EK en daarna misschien het WK zou ik wel heel mooi vinden!

This Post:
00
74952.13 in reply to 74952.12
Date: 3/2/2009 10:26:08 AM
Overall Posts Rated:
506506
Ik ben wel blij dat er dit jaar echt 2 goede kandidaten zijn. Goede antwoorden allebei, in de voorgaande verkiezingen was er meestal steeds maar 1 kandidaat die een beetje moeite deed als ik het niet verkeerd heb ;)

This Post:
00
74952.14 in reply to 74952.11
Date: 3/2/2009 2:06:29 PM
Overall Posts Rated:
152152
Ik wil mijn comminucatie richting het BB-publiek verbeteren. Ik weet gewoon van mezelf dat dat niet mijn beste kant is om constant overal een bericht of zoiets te schrijven. Dat is dus iets wat ik wil verbeteren aan mezelf.
Op het gebied van tactieken kan ik alle tegenstanders wel verrassen. Ik heb nog genoeg verrassingen in petto.... ;)

Ik ben het met je eens dat het heel erg jammer is dat er niet meer mensen van zich laten horen. Er stonden geloof ik 6 mensen geregristeerd, maar en zijn idd maar 2 personen die van zic laten horen!!

@patje, idd is er nu wel meer dan 1 persoon. Maar ik vind het ondanks dat we een klein land zijn er maar heel weinig mensen zich laten horen op dit forum, en dat vind ik toch wel jammer. Dit is toch wel iets wat ons als geheel aangaat en niet alleen de vaste (vaak online) BB-coaches.

This Post:
00
74952.15 in reply to 74952.14
Date: 3/2/2009 3:24:58 PM
Overall Posts Rated:
506506
Ik heb dit jaar zelfs de kandidaten die zich hadden geregisteerd maar geen speech etc een bb-mailtje gestuurd dat ze zichzelf konden promoten via het forum met een direct link naar dit en naar het speech topic. Helaas heeft het alsnog niet mogen helpen.

Maarja toch is en blijft NT/U21 iets lastigs, eigenlijk zijn alleen de managers betrokken die zelf spelers hebben die in aanmerking zouden kunnen komen, of de erg actieve managers.De manager die maar een paar keer per week inlogt zal minder snel geinterresseerd zijn in het NT/U21 denk ik. Datzelfde probleem zie je bij Hattrick terug.

This Post:
00
74952.16 in reply to 74952.12
Date: 3/2/2009 4:54:23 PM
Overall Posts Rated:
00
Tja, misschien komt het door mijn gebrek aan ervaring na pas 1 seizoen actief te zijn, maar ik snap niet helemaal waarom ik het per se anders zou moeten doen... Dankzij de Nederlandse BB spelers die gericht training geven, moeten er een heleboel goede jonge spelers zijn, en daaruit zal iedere bondscoach de beste uit uitzoeken om mee te spelen. De besten zijn dan meestal de spelers met de hoogste vaardigheden set.

Ik ga niet beloven dat ik ook prijzen ga winnen, net als The Hammer. Nederlandse deelname aan het EK en daarna misschien het WK zou ik wel heel mooi vinden!

Mja.
Je begrijpt dus niet waarom ik wil weten waar je anders bent??

Ik zal het even simpel uitleggen.
The Hammer heeft prijzen gepakt, hij doet het dus blijkbaar goed.
Hij wil het blijkbaar graag nog 2 jaar doen.
Als je dan niets anders wil zijn of gaan doen dan The Hammer, waarom zou ik dan het risico moeten nemen om voor jou te kiezen??
Omdat jij dan de eerste vrouwelijke bondscoach zou kunnen zijn??
Dat vind ik toch een zeer matig argument om het risico te nemen om iemand te vervangen die heeft laten zien iets in huis te hebben...

This Post:
00
74952.17 in reply to 74952.16
Date: 3/2/2009 5:32:13 PM
Overall Posts Rated:
204204
Ik ben het niet eens met jouw kritiek op Monique, jou 'simpele' uitleg is vind ik vrij kortzichtig. Je dient het hele plaatje te bekijken en niet een deel van het plaatje.

The Hammer heeft prijzen gepakt, hij doet het dus blijkbaar goed.

Deel 2 van deze stelling is een te snelle conclusie, het gaat om de eerste prijs in het verliezerstoernooi. De kwalificatie voor het hoofdtoernooi werd dus niet behaald. De vraag is als kiezer vind je dat er naar de mogelijkheden van het team gepresteerd is en denk je dat een ander het beter kan doen? Ben je het eens met gemaakte beslissingen?

Hij wil het blijkbaar graag nog 2 jaar doen.
Als je dan niets anders wil zijn of gaan doen dan The Hammer, waarom zou ik dan het risico moeten nemen om voor jou te kiezen??

Je kan het ook andersom stellen: Er werd geen kwalificatie afgedwongen voor het hoofdtoernooi, waarom dan niet het risico nemen een ander te kiezen?

Omdat jij dan de eerste vrouwelijke bondscoach zou kunnen zijn??.

Monique geeft nergens aan dat ze daarom zou moeten worden gekozen, ze zegt alleen dat ze het leuk zou vinden de eerste vrouwlijke bondscoach te worden, en dat kunnen we vast wel begrijpen

Ik zeg niet dat je voor Monique of voor TheHammer moet kiezen, ik wou alleen het hele plaatje schetsen.

Last edited by Arsjitekt at 3/2/2009 5:34:53 PM

This Post:
00
74952.18 in reply to 74952.16
Date: 3/2/2009 5:37:31 PM
Overall Posts Rated:
2323
Ok, probeer deze eens: The Hammer heeft weliswaar 1 prijs gepakt, maar dat is volgens mij toch echt de minste van de 3. Op het moment dat het U21 de Verenigde Staten versloeg, speelde Duitsland tegen Spanje om het wereldkampioenschap... Een toernooi waarvan ik denk dat het Nederlandse team daar ook resultaten moet kunnen boeken!

En wat is dan een groter risico? Stemmen op iemand die je niet kent, of op iemand die de kans al eens gekregen heeft, en hem niet volledig benutte?

This Post:
00
74952.19 in reply to 74952.17
Date: 3/2/2009 5:42:08 PM
Overall Posts Rated:
2323
Hoi Arsjitekt,

zitten we nou tegelijkertijd (ongeveer) hetzelfde mailtje te schrijven? Bedankt voor je steun in je post! Jammer dat de discussie pas zo kort voor de eindtijd van de verkiezing lijkt op te laaien...

Groeten Monique

This Post:
00
74952.20 in reply to 74952.13
Date: 3/2/2009 5:43:19 PM
Overall Posts Rated:
2323
Ik ben wel blij dat er dit jaar echt 2 goede kandidaten zijn. Goede antwoorden allebei, in de voorgaande verkiezingen was er meestal steeds maar 1 kandidaat die een beetje moeite deed als ik het niet verkeerd heb ;)

Tja, toen speelde ik pas een paar weken BuzzerBeater ;)

This Post:
00
74952.21 in reply to 74952.18
Date: 3/2/2009 6:06:05 PM
Overall Posts Rated:
506506
Eindelijk een verkiezingsstrijd hehe.

Een scenariotje voor allebei;

Bij de kwalificaties voor de halve finales voor het EK kom je in ongeveer dezelfde situatie als Thijs (maar toch iets anders).
Je team staat 2e en je moet tegen de regerend wereldkampioen, een team dat een klasse beter is, maar je hebt toch wel een kleine kans om te winnen.
Je enthusiasm is 5 door eerdere CT's in andere wedstrijden. Als jij wint bent je door naar de halve finales, als je verliest en de nr3 wint met een goed verschil vlieg je eruit.

Laat je het geheel afhangen van de wedstrijd van de nr 3 en speel je TIE, of wil je die kleine kans dat je gaat winnen pakken en speel je CT?

Last edited by BB-Patrick at 3/2/2009 6:08:41 PM

Advertisement