Boas a todos, ante todo teño que pedir disculpas por non poder adicarlle todo o tempo que quixera á traducción do Buzzer ó galego, sobre todo coas últimas actualizacións debido a que nos últimos meses tiven que combinar os estudos co traballo e o tempo libre co que contaba era bastante escaso.
Por outra parte, dicir que fai cousa dun mes intentei poñerme en contacto con BB-Mark para comentarlle a miña situación e intentar buscarlle unha solución ó problema xa que polas razóns anteriormente citadas o tempo que lle podía dedicar ó xogo non era o suficiente como para seguir como LA galego, o caso é que estes últimos correos nunca se chegaron a abrir (outras veces xa me puxera en contacto con él para tratar outros temas) polo que chegar a un acordo foi totalmente imposíbel.
Unha vez máis, sinto moito non poder cumplir co traballo aquí no Buzzer xa que como se dixera noutros fíos baixouse o ritmo de traballo despois de que se conseguira traducir o "básico" do xogo (menú, regras, evetos dos encontros, etc) e oficializar o BB en galego.
Un saúdo.