update
Det er en hektisk tid på NT fronten. indtil holdånden om kort tid bliver nulstillet, og det dermed koster dyrt hvis man dropper spillere fra truppen, skal der kigges på så mange spillere, talenter som overhovedet muligt. Jeg har endnu engang fået draftlister fra NT forbundet tekniske direktør Jantzen ( med det arbejde han laver må han vælge lige den titel han vil have ), så en masse spillere bliver hevet op og noteret i databasen. Derfor vil mange af jer opleve at jeres spillere bliver udtaget til landsholdet for kort efter at blive droppet igen. Det er ikke nødvendigvis fordi spilleren er fundet for dårlig osv. Lige nu kigger jeg som sagt hundreder af spilllere igennem, og så sidenhen udvælges truppen.
Jeg vil i denne forbindelse lige gentage mig selv et par gange her:)
Først vil jeg opfordre jer der er igang eller har draftet et talent og gerne vil i gang til at skrive. Gerne en besked med spiller skills og er der nogen spørgsmål til træning og så videre så også bare skriv. Det er et stort arbejde at holde styr på talentmassen så al hjælp er velkommen. og måske også i egen interesse hvis man gerne vil have en U21 spiller, da han selvfølgelig skal opdages først ;)
Det andet hænger godt sammen med ovenstående, da jeg stadig er på udkig efter et par scouts / assistenter til landsholdet. Hvis vi skal forbedrer forholdende optimalt er der brug for nogle flere kræfter til at holde styr på det hele. så er man interesseret så hører jeg gerne.
Jeg planlægger at komme med en update på i hvilken retningen udviklingen går. hvor står vi stærkest og hvad der brug for. Det vil følge når scouteriet er overstået.
Ellers vil jeg bare sige forsæt det gode arbejde. Det er specielt dejligt at se at forsvar på banen er ved at indfinde sig på U21 holdet ;)
mvh
funzip