BuzzerBeater Forums

BB Danmark > [NT] Landholdsnyheder

[NT] Landholdsnyheder (thread closed)

Set priority
Show messages by
This Post:
00
16502.114 in reply to 16502.113
Date: 3/15/2011 8:25:42 AM
Overall Posts Rated:
1010
Super godt gået.

Vil lige nævne, at det er et supergodt arbejde du gør - og et stort engagement.

Og så ser jeg naturligvis også frem til et brag af en finale på torsdag.

From: funzip
This Post:
22
16502.115 in reply to 16502.114
Date: 3/31/2011 8:15:37 AM
Overall Posts Rated:
754754
Michael Ingerslev aka MI (12126045), er i dag blevet udtaget til landsholdet. MI var en af U21 holdets mest scorende spillere sidste sæson, og han har siden skiftet til Jutland Badgers og DBL, forsat med at hæve sit niveau. Han snitter over sæsonen 21p. og en rating på 14. Han er i første omgang udtaget som en bobler i stil med Christian Wivel, men kan se frem til debut i mandagens kamp mod Kroatien.

Arbejdet med at forberede næste sæsons landshold, er så småt gået i gang, og jeg kan kun endnu engang opfordre managers der mener de har en spiller med NT potentiale, enten nu eller på sigt, om at skrive. Er som altid frisk på en dialog om træning osv. Det samme gælder hvis man måske er ny manager og vil vide noget om hvad der skal til for at træne en NT spiller. Nu nærmere draften sig også med hastige skridt, så det er nu der skal forberedes ;)

mvh

funzip

This Post:
00
16502.116 in reply to 16502.115
Date: 4/1/2011 3:40:00 PM
Overall Posts Rated:
00
hej funzip

jeg er i gange med med af træne endnu et spiller så han kan blive ligesom Michael "som jeg fik trænet rigtige godt " :-)

Fernando

This Post:
00
16502.117 in reply to 16502.116
Date: 4/1/2011 4:27:20 PM
Overall Posts Rated:
754754
Det lyder rigtig godt

vil du ikke sende mig hans stats ingame. Prøver at følge lidt med i talenterne så vi har fremtiden på plads. og ellers forsæt det gode arbejde

funzip

This Post:
00
16502.118 in reply to 16502.116
Date: 4/1/2011 4:54:54 PM
Overall Posts Rated:
77
Enig at du gjorde et ganske godt job med MI, men den næste må gerne være lidt bedre til at aflevere ;-)

This Post:
11
16502.119 in reply to 16502.118
Date: 4/8/2011 12:49:42 PM
Overall Posts Rated:
754754
lidt nyt fra landsholdsfronten.

Det har været en god fredag for landsholdet, fire stigninger blev det til. Dejligt at se at en af holdets stærkeste kort i PG Henrik Slavensky stadig formår at forbedre sig på træningsbanen. Og boblerne Wivel og MI forsætter bare deres udvikling for fuld kraft. Samtidig ligner Kåre Obel mere og mere et udemærket alternativ til PF pladsen.

På mandag er der lagt op til en spændende kamp mod Østrig på neutral grund. Vi ligger side om side med Østrig på verdensranglisten, så skulle blive et spændende opgør.

god weekend, og held og lykke til de mgrs der stadig er med i playoff.

mvh

funzip

This Post:
00
16502.120 in reply to 16502.119
Date: 4/20/2011 4:24:45 PM
Overall Posts Rated:
754754
update

Det er en hektisk tid på NT fronten. indtil holdånden om kort tid bliver nulstillet, og det dermed koster dyrt hvis man dropper spillere fra truppen, skal der kigges på så mange spillere, talenter som overhovedet muligt. Jeg har endnu engang fået draftlister fra NT forbundet tekniske direktør Jantzen ( med det arbejde han laver må han vælge lige den titel han vil have ), så en masse spillere bliver hevet op og noteret i databasen. Derfor vil mange af jer opleve at jeres spillere bliver udtaget til landsholdet for kort efter at blive droppet igen. Det er ikke nødvendigvis fordi spilleren er fundet for dårlig osv. Lige nu kigger jeg som sagt hundreder af spilllere igennem, og så sidenhen udvælges truppen.

Jeg vil i denne forbindelse lige gentage mig selv et par gange her:)

Først vil jeg opfordre jer der er igang eller har draftet et talent og gerne vil i gang til at skrive. Gerne en besked med spiller skills og er der nogen spørgsmål til træning og så videre så også bare skriv. Det er et stort arbejde at holde styr på talentmassen så al hjælp er velkommen. og måske også i egen interesse hvis man gerne vil have en U21 spiller, da han selvfølgelig skal opdages først ;)

Det andet hænger godt sammen med ovenstående, da jeg stadig er på udkig efter et par scouts / assistenter til landsholdet. Hvis vi skal forbedrer forholdende optimalt er der brug for nogle flere kræfter til at holde styr på det hele. så er man interesseret så hører jeg gerne.

Jeg planlægger at komme med en update på i hvilken retningen udviklingen går. hvor står vi stærkest og hvad der brug for. Det vil følge når scouteriet er overstået.

Ellers vil jeg bare sige forsæt det gode arbejde. Det er specielt dejligt at se at forsvar på banen er ved at indfinde sig på U21 holdet ;)

mvh

funzip

This Post:
22
16502.121 in reply to 16502.120
Date: 5/6/2011 1:45:54 PM
Overall Posts Rated:
754754
Så er der et par tilføjelser til NT teamet

Odion, manager af Beat de Buzz og Tidligere U21 coach donskar er klar til at hjælpe med at føre vores store ambitioner for bb DKs fremtid ud i livet. De vil indgå i teamet som scouts og specielt få til opgave at følge danske talenter og have dialog med deres mgrs.

Samtidig har Jantzen nu officielt joinet NT teamet, og vil fungere som tekknisk orakel.

Det giver et team der ser ud som følger:

U21 landstræner : LA-Pirates (49863)

Scout/ass : Coach MH (49818)

Scout/ass : donskar (49780)

Scout/ass : Odion (49898)

Teknisk konsulent : Jantzen (49826)

Landstræner : funzip (49765)

Målet er at vi skal have endnu mere gang i dialogen med alle jer mgrs der træner danske talenter, så håber i vil tage godt imod evt. henvendelser angående spillere, skills og træning.

Velkommen til de nye herfra:)

Funzip

This Post:
00
16502.122 in reply to 16502.121
Date: 5/6/2011 3:50:00 PM
Overall Posts Rated:
12901290
Stærkt team der er samlet. Ser frem til at følge holdet og gør selv mit med 5 spillere hvoraf 3 trænes :-)

Message deleted
This Post:
22
16502.124 in reply to 16502.122
Date: 7/20/2011 2:45:36 PM
Overall Posts Rated:
754754
Så er det igen blevet offseason for landsholdet, og der er blevet mulighed for at få kigget på en masse talenter og potentielle landsholdsspillere. Derfor vil en del af jer opleve at jeres spillere bliver udtaget til landsholdet for derefter at blive sat af igen. Det er for at jeg kan få opdateret databasen, og vi kan danne os et overblik frem mod den nye sæson. Man mister holdånd hver gang en spiller sættes af holdet, så det skal gerne gøres inden turneringsstart.

Har man en spiller som man mener er potentiel landsholds eller U21 spiller, så må man meget gerne smide mig en besked, og så tager vi den derfra. Det er altid et stort projekt at holde øje med alle spillere, så al info er velkommen.

mvh Funzip

Advertisement