Nämen lysande!
Hans manager måste börja träna honom om han ska bli lika bra som sin namne. Och raka bort det orangea håret. Jädra slöseri på ett så bra namn...
Enligt en analys som buzzerbeaters forsknings- och utvecklingsavdelning nyligen genomförde har 69,2% av den polska befolkningen orange hår. Det beror på att "brzysczwalscz" - en riktigt skön morotssoppa, är den mest populära maträtten alla kategorier i Polen. Jävla märkligt land det där!
Hade Jonas Jerebko dykt upp i draften hade jag köpa honom för 12 000 000 (som jag inte har) och träna upp honom till landslagsspelare, även om han skulle ha 1 i potential - det är ett löfte! (Hoppas JJ aldrig ALDRIG dyker upp i draften, nu när jag har lovat...)
P.S. Trovärdig källa meddelar att Skene Outlaws manager suger getapäng lång väg. Kuzniar är den mest prisovärda värvningen någonsin. Han har dessutom skrämt alla andra i laget på träningarna så att de inte kan göra poäng längre. Kuzniar är första kullerstenen på vägen utför och jag kommer aldrig sälja honom, aldrig!
Last edited by LA-Foetus at 5/14/2014 3:25:20 PM