BuzzerBeater Forums

Ajuda - Català > Potencial

Potencial

Set priority
Show messages by
Message deleted
This Post:
00
164701.13 in reply to 164701.12
Date: 11/23/2010 12:34:05 PM
Overall Posts Rated:
801801
He entés el càlcul que fas, però m'agradaria saber com has fet aquest estudi, quina mostra de jugadors has agafat per fer-ho i establir aquests valors, etc.
- Amb quants jugadors has fet aquest càlcul per establir aquests valors?
- Per què dones un valor diferent al potencial del que li dóna BB i després el valor de l'habilitat sí el respectes?

És que penso que aquesta taula no té cap rigor si al darrera no hi ha un estudi mínimament decent.

Si aquesta taula et funciona a tu, doncs perfecte, però sincerament la taula dels salaris és molt més fàcil de fer servir pels jugadors que comencen al joc.

Si algun nou mànager està llegint aquest fil, li aconsello que agafi la taula dels sous com a mostra dels potencials.

From: drpiru

This Post:
00
164701.14 in reply to 164701.13
Date: 11/23/2010 12:45:32 PM
pirulos
IV.38
Overall Posts Rated:
736736
Second Team:
pirulos tropicales
Jo també he entés el sistema.
I fent-lo servir he intentat contrastar-lo amb un jugador que està colapsat sí o sí(4191755)
a mi la suma em surt de 97. segons la teva taula el límit seria de 110 punts. Vol dir això que aquest jugador encara podria pujar uns quants nivells més sense veure's afectat pel potencial?

Segueixo d'acord amb en david_palo i em reafirmo en el que t'he dit abans.

Message deleted

This Post:
00
164701.16 in reply to 164701.15
Date: 11/23/2010 12:56:11 PM
pirulos
IV.38
Overall Posts Rated:
736736
Second Team:
pirulos tropicales
He entés el càlcul que fas, però m'agradaria saber com has fet aquest estudi, quina mostra de jugadors has agafat per fer-ho i establir aquests valors, etc.
- Amb quants jugadors has fet aquest càlcul per establir aquests valors?
- Per què dones un valor diferent al potencial del que li dóna BB i després el valor de l'habilitat sí el respectes?

És que penso que aquesta taula no té cap rigor si al darrera no hi ha un estudi mínimament decent.

Si aquesta taula et funciona a tu, doncs perfecte, però sincerament la taula dels salaris és molt més fàcil de fer servir pels jugadors que comencen al joc.

Si algun nou mànager està llegint aquest fil, li aconsello que agafi la taula dels sous com a mostra dels potencials.

Per soposat que si jeje, però també cal dir que el salari no és del tot cert... hi ha un estudi realitzat per gent que sap d'aquest tema que no ho vol dir.

Leyen, segur que ho té molt més avançat que la majoria de la gent, però el criteri de salari que he establert podríem dir que és més cert que la taula de salaris, per lo mínim hi ha un error menys gran que a la taula.

La taula la va dissenyar amb aquestes dades i és d'agrair, però el factor que determina el límit d'un jugador no és el sou.

i ara ens vindràs a dir que tu coneixes aquest estudi? Perquè si saps que hi és o en formes part i no ho vols dir més val tenir la boqueta tancada (en tot a la vida) per evitar que les coses acabin filtrant-se.
I si no en formes part com ho saps?, algú dels que en forma part t'ha dit que hi ha l'estudi però que no es pot explicar a ningú?, te l'ha explicat a tú? perque si aquest es el cas no entenc els motius pels quals has de fer taules teves... i si tu ets un dels "mestres" de l'estudi tampoc entenc aquestes taules.

hi ha massa coses que no entenc en quest fil akira...

This Post:
00
164701.17 in reply to 164701.15
Date: 11/23/2010 1:15:55 PM
Overall Posts Rated:
801801
però el criteri de salari que he establert podríem dir que és més cert que la taula de salaris, per lo mínim hi ha un error menys gran que a la taula.
Criteris de salaris? Jo no he vist cap criteri de salari que hagis establer per enlloc d'aquest fil, només he vist una relació d'uns numerets que dius o afirmes que la suma d'aquests números amb els valors que has donat tú mateix determinen la baixada de ritme d'entrenament segons el potencial del jugador, però res de salaris...

La taula la va dissenyar amb aquestes dades i és d'agrair, però el factor que determina el límit d'un jugador no és el sou.
Quina taula? la teva o la que va fer leyendinha? Sé com va fer la seva taula Leyen, i de ben segur et puc dir que no va ser amb aquests numerets...
I que diguis que el sou no determinar el límit del jugador i no diguis què més ho determina... doncs millor no dir res.

A part d'això, no m'has contestat al que t'he preguntat abans.

From: LA-Arnau

To: Xtc
This Post:
11
164701.19 in reply to 164701.18
Date: 11/23/2010 2:39:14 PM
Overall Posts Rated:
798798
Jo mi sumo... xD

Ara seriosament, amb la taula de Leyendinha he pogut comprovar que els sous es van complint la majoria de vegades. Sempre hi ha un marge d'error, clar està...

Crec que tots els managers de BB amb cert interés per la relació-potencial sou ens basem amb la taula de Leyen, la que ha posat en David, i com que va bé... Res més a dir.

Posiblemente la mejor fede de BB (/community/fedoverview.aspx?fedid=11271)
This Post:
00
164701.20 in reply to 164701.19
Date: 11/23/2010 5:32:12 PM
Overall Posts Rated:
2020
ok, doncs seguim aquella taula i ja está ;) no val la pena donar més voltes ;D

He borrat tots els meus missatges, perquè així no hi haurà tant embolic XD.

Last edited by Henrych at 11/23/2010 5:33:42 PM

This Post:
11
164701.21 in reply to 164701.20
Date: 11/23/2010 5:42:20 PM
pirulos
IV.38
Overall Posts Rated:
736736
Second Team:
pirulos tropicales
doncs ens quedarem amb les ganes de treure alguna cosa de profit d'aquest fil i de saber com havies arribat a construir les taules.

From: Marot
This Post:
00
164701.22 in reply to 164701.21
Date: 11/24/2010 8:44:38 AM
Overall Posts Rated:
916916
No és per afegir més llenya al foc, pero despres de veure que els sous poden variar cada temporada(inclús els dels colapsats etc) queda més clar que el colapse d'un jugador no depen de si arriba a X salari si no que depen directament de les habilitats que tingui el jugador.

Advertisement