Mielenkiintoiset vaalit varmasti tulossa.
Tässä muutamia kysymyksiä molemmille ehdokkaille:
1) Miten aiot edistää yhteistyötä U21:n kanssa?
2) Miten parhaita lupaavia junnuja tulisi kehittää sillä tavalla, että sekä U21 että MJ hyötyisivät siitä mahdollisimman hyvin?
3) Kannattaako mielestäsi kaikista lupaavimpia 19-vuotiaita junnuja ottaa seurantaan, ja jos pitää onko U21-valmentajan vai MJ-valmentajan tehtävä huolehtia heistä, koska realistista mahdollisuutta U21:iin ei heillä ole (esimerkkinä tämä: Nuutti Lähde (24381510))
Mjaa.
1) Olin alunperin valituksi tultuani sitä mieltä, että tätä pitää nimenomaan lisätä. Todellisuus on tietysti hieman toinen, kun ekalla kaudella taisi olla joku 2-3 mvp jamppaa kaksykkösissä. Nyt sentään vähän paremmin. Olen kuitenkin ihan avoin kaikelle keskustelulle, mitä pelaajien treenaamiseen tulee ja muutenkin. Tolla treenipuulla koitin just lisätä sitä keskustelua siitä, millaisia pelaajia maajoukkue tarvitsee ja pyysin sinne ihan U-21 valmentajankin mukaan. Ja kyllähän sinne aika-ajoin jotain ilmestyykin.
2) Tämäkin on toisaalta aika kinkkinen kysymys, kun useampi kokki tarkoittaa yleensä paskan makuista keittoa. Olen sitä mieltä, että yksittäisten pelaajien treeneistä sovitaa omistajan kanssa, jos omistaja sitä haluaa. Tietty olisi hyvä sopia yhteisistä suuntauksista, mutta U-21 ja pitkän tähtäimen treenaaminen eroavat kuitenkin toisistaan aika paljon. Kun omasta mielestä varmin tapa saada pelaajan treeni joskus valmiiksi on se, että treeni "mieluisimmilla" pelipaikoilla tapahtuu lopuksi, on junnuissa kuitenkin hyväksi, jos ominaisimmat taidot treenataan heti kärkeen. Koita siinä sitten saada takurille lähiheittoja, kun ukko ottaa 100k+ palkkaa. No, molempia kuitenkin tulee, koska omistajalla on kuitenkin viimeinen sana treenissä...
(Mahdoinko edes vastata mihinkään?)
3) Olen vähän kaivannut tietoa näistä joukkueesta rannallejääneistä MVP+ ukoista. Mun mielestä ne vois luovuttaa eteenpäin sitten samaan aikaan muiden 22 täyttävien kanssa kauden päätteeksi.
e: niin, ja Maunua olen tietysti seurannut silmämuna kovana ;)
Last edited by Iso_Massimo at 2/8/2012 5:28:09 AM