Sen verran vielä näistä foorumeista, että täällä kyllä oppii, etenkin kun tietojenvaihto on avointa. Meilläkään kolmella kun ei taida isommin olla syytä salailla strategioitamme, mun mielestä jo tässä vaiheessa kautta on selvillä se, että ilman ihmeitä finaalissa pelaa Tikrut ja meikäläinen, mulla tällä hetkellä lievä "etupelto", mutta kauden mittaan tilanne saattaa muuttua ? Meikäläinen ei näillä näkymin tee tällä kaudella yhtään pelaajakauppaa, ostoihin ei ole varaa ja tällä hetkellä niillä, jotka olen ajatelllut myydä on treeni vielä pahasti kesken.
Kuten aikaiseminkin kerroin niin kakkonen ei ole tällä kaudella tavoitteena, mutta en myöskään jarruttele mikäli nousumahdollisuus on, vaikka nykykokoonpanolla visiitistä muodostuisikin "ranskalainen" !
Eniten harmittaa se, kun olen sen ikäinen, että siihen aikaan koulussa luettiin saksaa niin en oikein noista englanninkielisistä foorumeista saa likikään kaikkea irti. Mikäli teillä on kielitaitoa, käykää ihmeessä siellä, ohjeita on jaossa liki kaikesta tässä pelissä !