Een draadje starten zou ik niet zomaar doen.
Ik weet de forumregels niet uit m'n hoofd, maar volgensmij mag je niet zomaar zo'n topic starten.
Een GM of BB kan je hier ongetwijfeld meer over vertellen.
Wat je ook kan doen is gewoon een willekeurig team pakken en die uitdagen. Zo doe ik het meestal als ik niet in de beker zit.
Pak dan niet de hoogste teams uit een land, die zullen meestal ook tegen "hoge" teams of vrienden willen spelen, maar pak div II of III teams. Deze zullen het snelst accepteren.
TIP bij het zoeken naar een geschikte tegenstander:
Wanneer je op de pagina van een competitie staat (bijvoorbeeld III.9 uit Duitsland), en je gaat in het menu rechtsbovenaan naar "Divisie Overzicht" krijg je het overzicht van de Kracht 8 van de divisie III.9 in Duitsland. Hier zie je alle teams en ook wanneer ze voor het laatst hebben ingelogd.
Als een team langer als een week geleden heeft ingelogd, kan je ervan uitgaan dat hij je uitnodiging niet op tijd zal accepteren. Om het veilig te spelen kan je het beste teams uitdagen die gisteren, eergisteren of de dag ervoor nog hebben ingelogd. Dan heb je de grootste kans om een oefenwedstrijd te vinden.
Wanneer je die 8 teams hebt bekeken en misschien sommige hebt uitgedaagd, kan je linksbovenaan klikken op "III.9 Macht 8". Dan krijg je de Macht 8 van de divisie III.9 uit Duitsland te zien. Dat zijn weer 8 teams.
Zo kan je een aantal divisie's afgaan, op zoek naar geschikte teams om een oefenwedstrijd tegen te spelen.
Let wel op: oefenwedstrijden zijn er niet op te winnen. In principe worden ze alleen maar gebruikt om je spelers minuten te laten maken, voor de vorm en training. Het maakt in principe niet uit of je wint of verliest.
When I run into an invisible spider web, I instantly become a kung-fu master.