DMI is misschien geen goede graadmeter, maar wel de enige die wij hebben als buitenstaanders. Daarnaast is de vorm van alle spelers als het goed is gelijk, bij een nieuw team. Niet gecheckt bij mij hem, maar mijn spelers hadden volgens mij allemaal een redelijke vorm..
Ja vorm is inderdaad bij iedereen gelijk in het begin, dus dan zou je inderdaad naar DMI kunnen kijken. Salaris is echter een veel betere graadmeter dan DMI, zeker in de eerste paar weken na de ASB en in de eerste paar weken van het seizoen. DMI veranderd met de week van hoog naar laag en is dus eigenlijk alleen goed om naar de kijken vlak na een vormreset.
Winnen is zeker extra inkomsten, maar veel beginners denken er niet aan dat je maar 4 weken 50k extra krijgt en dat je het dan zelf moet zien te redden. Het geld uit de TV games wordt meteen weggegooid op de TL, terwijl je eigenlijk eerst beter je economie kunt proberen rond te krijgen zonder die 50k bonus.
Het lijkt mij niet slim om hem nu 3 18/19 jarige center trainees te laten kopen aangezien hij nog geen flauw idee kan hebben van de prijzen van zulke spelers en hij heeft al 2 a 3 jonge guards die goed getraind kunnen worden.
Daarbij brengt het trainen van guards meer geld in het laatje dan het trainen van centers, omdat guards trainers veel zeldzamer zijn, dus als je een beetje goede guard getraind hebt kan je die voor behoorlijk wat geld verkopen. Dan zien managers weer de mooie rode kleur van die iets hogere vaardigheden en hoppa het geld gaat erin, helemaal als er Guard rechtsbovenin staat
Last edited by BB-Patrick at 4/3/2008 7:36:42 AM